Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16k szerdtol vasarnapig. sajnos a harley arban a gazdag motorosokat celozza meg.mind kaja mind belepo.szerintem a plafon 10 k lenne a normalis.de sajnos ez enyi.meg is tele szokott lenni.
5500? az igen, és mit adnak ennyiért?
Kicsit elszálltak mostanában az árakkal úgy érzem. Oké, hogy van sok színpad, de egyszerre csak 1-et tudsz úgyis nézni .
Ahogy néztem lesz Csapda, meg Fluor Tomi(WTF?), szóval van egy-két jó zenekar(Nem a Tomi nem az.), de az árakat akkor is sokallom.
okés.
Köszi előre is!


Jövőhéten valaki Harley? Én szombaton a fel vonuláson ott leszek csak egy operatőr kell mögém...
Ha sok RF-es jön akkor mi vonulhatnánk a sor végén mint röfi tábor :P
A jegy elég húzós úgy hogy én csak szombaton megyek be akkor 5500Ft gyalog a bemenetel!
16.-ai hét után ráérek bármelyik hétvégén... megdumáljuk.
Köszi! Bár az első beállításhoz lehet kérném a segítséged!
De nézz youtube-os videókat, ha nem is annyira tudsz angolul, akkor
is érdemes.
Vannak ötletes megoldások, van sok "hogyan csináld" videó.
Ilyen szempontból csak az RF-es tapasztalatom van...
Ha alapjáratra állítottam, akkor nagyon szép egyenletes volt az
alapjárat, de gázadásnál meg 4-től felfele gyengébb lett és egyenetlenebb.
Magasabb fordulatnál meg fordítva, az alapjáratom volt csúnya, de
jobban, egyenletesebben ment.
Fordulatszámtól függően torzult is a szinkron.

A kettő közt kompromisszumos a dolog. A teszterem leírása is 2-3000-et
ír egyébként.

Mondjuk jelenleg tökmindegy, most 2500-ra állítottam, mert
szinte alapjáraton elgurulok lakott területen belül, 120-nál forog
kerek 4000-et 5.-ben, annál gyorsabban meg nagyon ritkán megyek.
És mit éreztél különbségnek ha alapjáraton állítottad vagy 3000 fordulaton?
Milyen értéket ?
A lényeg az, hogy egy szinten legyenek a hengerek.

A fordulaton lehetne vitatkozni, olvasgattam sokat a témában, van
aki alapjáratra szinkronizál mert az a jó, van aki 2-3000 körül,
és van olyan aki azt mondja, hogy lesz@rja az alapjáratot mert
nem ott használja a motort, hanem 4-5-6-7000 körül, és ott állítja be.
Mindegyiknek meg van a maga előnye és hátránya.

Én végigpróbáltam mindet, maradok a 3000-nél. Nekem ott jött be.

Azt nem teljesen értem mi nem mozdulhat el...
Mondjuk ez amit linkeltél annyival "egyszerűbb" a normális folyadékosnál,
hogy nincs légköri nyomásra kötve.
Itt csak "egymás bajszát rángatják" a hengerek.
De ettől még lehet használni.
Nekem is sajátkészítésű van ,és széles mosollyal távoznak beállítás után a havarok.Vákuumossal is belehet jól állítani, de az über-hiper-drága műszerrel is ellehet b...ni ha nem tudod a módját.
De honnan tudjam az értékét?
Az oké hogy össze lövöm mind a 4 hengert egyforma vakumra.
Bár ezt ugyebár ha jól tudom fordulaton is nézni kell? és nem mozdulhat el gázadásra!
Miért ne lehetne ?
A fizika ugyan úgy hat az átlátszó PU csőben az olajra, mint egy
gyári műanyag pipettásban a környezetbarát "kék folyadékra".
Csak rendesen meg kell építeni, nem gányolni.

10 alatt láttam már higanyosat, higany nélkül. De nem mindig van,
hamar elviszik.
A normális ár alatt mit értesz?

Vagy szerinted a házi készítésűvel is össze lehet lőni tutira?
A folyadékos szinkronteszterek szerintem jobbak mint az órásak.
A házi gyártásnál csak azt szokták elfelejteni, hogy egyforma hosszúra
kell hagyni a csöveket egész a karbikig.

Érdemes használt után vadászni Ebay-en, a régi higanyos
MotionPro teszterekből szoktak árulni normális áron.
Nekem az nagyon bejött.
Hopp....azt hittem, nekem szól.....akkor a gumiról még mindig áll a kérdés =)
valóban töröm a fejem rajta,mert ahogy már párszor mondtam is kicsi nekem ez a 400 ráadásul sor 4.. nem túl 2személy barát.. de végre egyben van és nincs vele baj és a fogyasztása rekordokat döntöget..

rég írtam ide,mostanában olvasgatom inkább a hozzászólásokat,de örülök,hogy bővül a tábor és még nekem is RF-em van,tán az is marad ha így halad a gazdaság a pénztárcámban
Erősen így gondolom. Hol a garázs és mennyi az annyi?
Szia,

Mondjuk tőlem pont lehetne szerezni mert áll épp egy felesleges darab a garázsban :) 4 órás és 1x használtam az RF-hez.. ha gondolod..
Ne is mondd...mi is megszenvedtünk vele. Sikerült is megkarcolni kicsit az oldal idomot kétszer a tank szélével
Na akkor nem izgulok.
Két kérdés még, ha már amúgyis beszélünk róla: 1) az első teleszkópba szerintem kellene egy kis olaj, mert elég puhának tűnik, pláne, ha ketten ülünk rajta. Hol és hogyan érdemes megoldani?
2) Nincs valakinek még használható hátsó gumija véletlenül valami normális áron?
Köszi előre is
Nincs ezzel semmi baj, legfeljebb a tüskék nyomai hiányoznak amik a helyén tartják a szivacsot. Látom van segítséged. Egyszer próbáltam levenni a tankot az ülésidom fent hagyásával. Egy embernek kínlódás volt. Inkább leveszem ha bontani kell, mert kicsit repedésre hajlamos a feszítés közben. Benzincsapot elzárod, akkor elég a felső csövet lehúzni a csapról ami a benzinpumpához megy., meg a csapcsavart kivenni.
Nekem sikerült az előzővel is.
http://doktorchopper.blog.hu/2...


Bocs az első nem volt jó
KA-7200 KARBURÁTOR SZINKRON TESZTER 37500.-

http://www.varjuszerszam.hu/in...
www.google.hu" title="http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NipuBjWCyeoJ:doktorchopper.blog.hu/2009/07/05/szinkronteszter_hazilag+Karbur%C3%A1tor+szinkorn+teszter&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a&source=www.google.hu" target="_blank">http://webcache.googleusercont...


Házi megoldás!