Jól hiszed, hogy vakumra működik! Akcióban 30 egykét ezer egy ilyen.
Van ennek egy házi módja is! Youtobon írd be és meg találod! Bár az nem olyan precíz! De vigyázz vele mert nagyon el lehet csavargatni vele a vasat!
Néztem tegnap egy videót, hogy hogyan kell a karbikat szinkronizálni és megtetszett a dolog. Nem tudjatok honnan lehetne azt a készüléket szerezni. Azt hiszem a vakum elvén működik.
Mosd ki meg fújd be olajjal! 2e pár száz ft ért kapsz catrol olajat hozzá! Be fújod utána kicsit vársz be rakodd és egy 10-15km-t menj vele! Ne lepődj meg ha nehezen indul egy két inditásig! Engem meg ilyesztett de szerintem ott rontottam el hogy nem vártam eleget vele.
felesleges szerölőhöz vinni és spray szerintem sokra elég mert alig fogyott belőle!
Múltkor kértétek, hogy csináljak képet a légszűrőről. Na így néz ki. Kérdésem, hogy ez normális-e, illetve ha nem, akkor veszélyes, káros a motornak, vagy lényegtelen.
Csak mert meg fordult a buksimban hogy egy 600-ra át kéne nyergelni :D
Még emésztem kicsit! Bár nekem be jön ez a digit műszer fal stb ez ha jól tudom 600-ason nincs. Jó tudom ez csak egy kis dizájn elem. A 600 meg azért már csak csak 600as :P
Benzinből nekem szinte ugyanannyit. Néha tornáztam 6 liter fölé, bár csak ritkán sikerült ráérős túrázással 5 alatt kihozni.
Olajból meg semennyit.
Ősszel cserénél véletlen kicsit túltöltöttem a maxon. Na majd megeszi és később kell utánaöntenem, gondoltam. De nem kell neki! Túl vagyok a 3ezren az olajjal de nem csökkent a szint. CASTROL POWER1 gps.
Szezon közepe? Azért ott még remélhetőleg nem tartunk
Őszintén megvallva, kényelmetlen mint az állat. . 120 alatt halál vele motorozni, a csuklód, és a hátad 15 perc után tudatja veled, hogy húzd a gázt. Bár ezt a motor is érezteti, mert 60-nál stabil gázon mintha kicsit rángatna, hogy "menj már". De erő az annyi van benne mint az állat, hihetetlenül tol, ha forgatod, bár anélkül is van benne potenciál rendesen.A méretét, és az irányítását nekem szokni kellett (alacsony kormány, 230kiló szárazon), de nem vészes. Birkózós motor, de én ilyet akartam mindig is. A fogyasztás nekem 8 környékén mozog, pályán vagy durva hajtásnál 10, bár ebben közrejátszik a nyitott rendszer, a sportlégszűrő, meg a PC is. Viszont ha ezt a pár dolgoz megszokod, akkor hihetetlen élményt ad, brutális a hangja, a megjelenése, és maga a motor is, ha durván bánsz vele. A csúszókuplung is érdekes dolog, mert hiába csúsztatja kemény visszaváltásnál a hátulját, de nem ijesztő módon teszi ezt, inkább viccesen, és a következő kanyarnál azt veszed észre, hogy megint provokálod .
Nekem teljes szerelem, a pár egyesek szerint "apró hiba" ellenére. Én imádom, és nem cserélném el semmire.És még egy fontos tény, bár lehet hogy a színe és a hangja is közrejátszik ebben, de a csaj ismerőseim java része teljesen szerelmes a motorba.
Szóval TLR én így szeretlek
Azért egy pár sort írhatnál, legalábbis én kíváncsi vagyok kedves Jesus, hogy így szezon közepe felé haladva mik a tapasztalatok a TL-el. Jól kijöttök, kényelem, vezethetőség, fogyasztás...amit fontosnak tartasz.
Nekem a TL 6 évet állt, szóval a következők mindenképpen cserések:
Légszűrő, gyertyák, fékfolyadékok, olaj, hűtővíz.
A tankot is célszerű leengedni, és jól átöblíteni.(illetve megnézni a belsejét.)
Mindemellett még lehet a fékbetétet sem érdemes bennhagyni.
Persze 7 év alatt a szimeringek is megadhatják magukat, nekem az első teleszkópban cserélni is kellett.
Ha választhatsz, akkor inkább egy olyat vegyél, ami nem állt ilyen sokat. (mondjuk az enyém )
Csuszott motort ne vegyél! Ha ingyen adják kb akkor. Főleg hogy 7éve állt!
Az én 400asom is csúszott volt és a válság ota amenyiért vettem most utánam dobnak egy egybelévő pöpec masinát!
Bár nem bántam meg mert írtó jó kecske :D
Meg én amúgy se szeretem ha nem egyedi a motorom szóval a fújás mindenképp lett volna. Ezt csak azért íróm mert sokat fogsz rá költeni.
Műanyagokat elég nehéz normálisat be szerezni az utángyártott meg mindenki tudja milyen itthon! ( Ez csak az én véleményem)
Szia, nézd meg a hozzászólásom, eggyel ez alatt.
Válaszoltam egy régebbi hozzászólásomra, képekkel illusztrálva.
2x2 évet állt, a kettő közt hajtották.
Van ennek egy házi módja is! Youtobon írd be és meg találod! Bár az nem olyan precíz! De vigyázz vele mert nagyon el lehet csavargatni vele a vasat!