Ha 7 éve álll akkor a dugattyúgyűrűk be vannak ragadva a hornyaikba, enni fogja az olajat. burkolatnál a hézagokat nézd, egyformák legyenek. Tank és váz között szintén végig egyforma, szépen együtt mennyen az íven a kettő. Első kerék és az eke közti távolság meg legyen ahogy a képeken látszik. Motor könnyen induljon, meg a szokásosak.
Sajnos már összeraktam, így legalább működik. Amúgy ez így elmondva jónak tűnik, nem hiszem, hogy én jobbat tudnék. Mondjuk egy olajozás nem ártana, az tuti.
Szvsz először is mérj töltőfeszültséget. Terhelés nélkül, és terheléssel is. Ha 7000 környékén kimegy a bizti, nagy valószínűséggel fesszabályzó probléma lesz.
Annak szépen illeszkednie kell a helyére körbe hézag nélkül. Papírból vágsz egy pontos mintát, és azt átrajzolod a szivacstáblára. Ha veszel, a vastagságra figyelj, fedél tüskéi rendesen nyomják a helyére!
Ehhez pont nincs fényképem.
Most valami kézzel méretre vágott darab van benne. Elég gány munkának tűnik, ezért gondoltam, hogy cserés. De ha gyárilag is ez a megoldás, akkor ezek szerint nem gáz.
Nem. Ebben szivacs van. Kiveszed, elviszed motorszerelőhöz aki krosszmotorokkal is foglalkozik. Kimossa megszárítsa beolajozza.
Vagy veszel hozzávaló mosószert és légszűrőolajat, bár évente csak egyszer kell reparálni. Ezresér megoldja a szerelő.
(Katt az előzményre.)