Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nézd meg, ha szép dugattyúkat szeretnél látni.
(Katt az előzményre.)
Szerintem utóbbi.
és a gyűrű leragadása egy rendes olajcsere, motormosó folyadék, valamint járatás után, meg szokott oldódni, vagy mindenképpen hengerlevétel?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_600-4753268
Ez lenne a kiszemelt.
Ha 7 éve álll akkor a dugattyúgyűrűk be vannak ragadva a hornyaikba, enni fogja az olajat. burkolatnál a hézagokat nézd, egyformák legyenek. Tank és váz között szintén végig egyforma, szépen együtt mennyen az íven a kettő. Első kerék és az eke közti távolság meg legyen ahogy a képeken látszik. Motor könnyen induljon, meg a szokásosak.
Köszi...

Csúszott a motor jobb oldala és 7 éve áll.
Ennek fényében valami, ami különös odafigyelést igényel?
Nem lehet elég hangos..... néha.
Szia
Ugyan olyan a puffacsod mint ami nekem van, neked is hangos?
Üdv: Dani
Egyelőre nincs valami sok. Még csak ma vettem. De idővel lesz.
Majd még néhány képet.

http://www.rfklub.hu/category/...
Sasi nem panaszkodott a biztosítékokra. Mióta megvette a gixert nem igen járt errefelé. Színe az minden esettre korrekt.
Megtörtént.
Adatlapod majd töltsed ki korrektül légyszives.
Közben rájöttem. Ugyanaz a motor. Tőle vettem.
Honnan ismerős? Ma vettem. Ha tudsz valamit a múltjáról, oszd meg velem nyugodtan =)
Sajnos már összeraktam, így legalább működik. Amúgy ez így elmondva jónak tűnik, nem hiszem, hogy én jobbat tudnék. Mondjuk egy olajozás nem ártana, az tuti.
Fényképet csinálhatnál róla hogyan illeszkedik ha még szét van buritva.
Szvsz először is mérj töltőfeszültséget. Terhelés nélkül, és terheléssel is. Ha 7000 környékén kimegy a bizti, nagy valószínűséggel fesszabályzó probléma lesz.
Töltést mérjétek meg az aksin.
Ismerős nekem ez a motor. (SASI79)
Köszi. Valami ötlet a biztosíték problémára?
Annak szépen illeszkednie kell a helyére körbe hézag nélkül. Papírból vágsz egy pontos mintát, és azt átrajzolod a szivacstáblára. Ha veszel, a vastagságra figyelj, fedél tüskéi rendesen nyomják a helyére!
Ehhez pont nincs fényképem.
Kilóméterszámlálót semmi képp!
Most valami kézzel méretre vágott darab van benne. Elég gány munkának tűnik, ezért gondoltam, hogy cserés. De ha gyárilag is ez a megoldás, akkor ezek szerint nem gáz.
Nem. Ebben szivacs van. Kiveszed, elviszed motorszerelőhöz aki krosszmotorokkal is foglalkozik. Kimossa megszárítsa beolajozza.
Vagy veszel hozzávaló mosószert és légszűrőolajat, bár évente csak egyszer kell reparálni. Ezresér megoldja a szerelő.
Ja és még egy gyors kérdés. Véletlenül a 600as légszűrője nem jó hozzá?
Köszi