Sziasztok! tők új vagyok rf fronton, ma vettem egy 1997es rf400-at. Ami érdekes, hogy kb 7000fordulatnál kiveri a biztosítékot. Addig nincs semmi gond, felette viszont bizti csere. Valami ötlet esetleg, hogy mi lehet, és hogyan gyógyítható?
Örülök, hogy Mindenkinek összeállt a gép és önfeledt, boldog motorozással foglalja el magát...legalábbis ezt remélem, mert nagyon pang a fórum. Részemről meló és tanulás veszi el az időt, de gyűlik a lóvé a nyárra, így nem bánom annyira. Rdnek grat az "új" vashoz, sok balesetmentest...
Az elvet legalább át lehetett menteni az RF-ből, így maradt valami
"emlék" illetve jól hasznosítható, már bevált dolog.
A gyárit leszedtem, az a megoldás annyira el volt bonyolítva, hogy
őrület. Ráadásul lefittyent a vége és ledarálta a faridom csúcsát...
No, de ez nem RF, csak gondoltam jelzem, hogy ez a megoldás ismét
bizonyított.
oks! Figyi a jövőhéten kapok fizut és akkor ez azt jelenti hogy hét végre jövőhéten szerintem meg lenne a dolog!
Úgy is lesz Vp-be mocis rutin pálya a rendőrség jóvoltából :D Én oda be akarok nézni. Aztán a többit meg beszéljük...
Galériádban nézve 9kilós tükreid voltak eddig is. Mifelénk postáznak onnan cuccot? Egy pár jól jönne a rövid szárúak helyére ha már az egyiket mindenképp cserélnem kell. Nem sok mindent értek a honlapjukról, nem találtam Magyar menüt.
Igen tudom, hogy LEHET volt a kulcsszó. Köszönöm a segítséget, egy próbát mindenképp megért.
Nem sokallom érte a 7400at se, de ha össze jött volna a 3500 most is akkor egy jót motoroztam volna a balcsiparton , a többit meg féknélküli bobozásra áldoztam volna.
Nem akkor is a teljes árát mondta ha jól emlékszem szerintem az áfát tudja de nem 100% Változó. nekem a Wareszhoz eltörték a jobb oldalit hozott egyet ingyen. Raktár és leltár függő dolgok...
Na megvan a jobb tükör amit a barátnőmnek sikerült leszednie és bár megragasztottam, de újra letörött. És ha már motoros boltban voltam 2 bögrét is újítottam, persze márkahűen! :D
A duplát úgy értem hogy összecipzározható!Hülyén fogalmaztam!
A dobot 30 ropiért vettem de ugye nem 1 árkategória a 2cucc!Nem bántam meg a cserét mert a dobot nem használtam ennek viszont nagyon hasznát veszem!
Szemezek egy 1993-as rf 600-al. Állítólag 22e km van benne. Tudnátok tanácsot adni, hogy vásárláskor mire kell figyelni?
Köszönöm
Örülök, hogy Mindenkinek összeállt a gép és önfeledt, boldog motorozással foglalja el magát...legalábbis ezt remélem, mert nagyon pang a fórum. Részemről meló és tanulás veszi el az időt, de gyűlik a lóvé a nyárra, így nem bánom annyira. Rdnek grat az "új" vashoz, sok balesetmentest...
"emlék" illetve jól hasznosítható, már bevált dolog.
A gyárit leszedtem, az a megoldás annyira el volt bonyolítva, hogy
őrület. Ráadásul lefittyent a vége és ledarálta a faridom csúcsát...
No, de ez nem RF, csak gondoltam jelzem, hogy ez a megoldás ismét
bizonyított.
Úgy is lesz Vp-be mocis rutin pálya a rendőrség jóvoltából :D Én oda be akarok nézni. Aztán a többit meg beszéljük...
Ha nem akkor annyit nyersz hogy fele a posta!
Nem sokallom érte a 7400at se, de ha össze jött volna a 3500 most is akkor egy jót motoroztam volna a balcsiparton , a többit meg féknélküli bobozásra áldoztam volna.
Akkor a múltkor írt kedvezményed a traficra csak egyszeri eset volt.
Érdeklődnék használ itt valaki Suzuki MOTO EPC programot? (Electronic Part Catalog)
Esetleg valami helyet ahonnan meg tudnám szerezni?
Keresnék még RF900 as hoz jó minőségű (nem a faxolt) Service Manualt
Köszi, Attila
02 kicsi új termékük 4400Ft/pár
A dobot 30 ropiért vettem de ugye nem 1 árkategória a 2cucc!Nem bántam meg a cserét mert a dobot nem használtam ennek viszont nagyon hasznát veszem!