Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy kérdés. Itt sokaknak 94-96 os kiadásu röfije van GN76B szériából. Nekem a papírokban GN76A szerepel és 1997 es gyártási év. Nem ellentmondásos ez? Hogy az B széria megelőzte vona az A-t?
Baszki sajnálom de valami no name tárcsáról van szó?
Kohónál nincs többesszám...
Pistabácsi !

Lillafüredet tervezünk még ? Én idén szeretnék ott eltölteni egy hétvégét.
Végignézni az őskohókat meg körbesétálni a tavat, stb.
A kicsit kopottabb fiatalabb és azt mondta hogy mind a kettőnek kifogástalan az állapota küldött képet valóban patent!Szerintem most jó lesz a kicsit olcsóbb azt mondta hogy km függő meg vezetés stílus,de szerinte 2 idényt minimum ki bír ha normálisan van használva
Nem, szerintem azt vedd meg, amelyik jobb állapotban van.
Nekem pont nem számítana, hogy 3.5 vagy 3.9, azt venném meg,
amelyik puhább, jól volt tárolva, és/vagy fiatalabb (DOT szám).
Ez viszonylag hülye kérdés volt bocs!
Az egyik 3,5mm a legkopottabb futó felületetne.
A másik 3,9mm
Kérdeznék még 1et :D
2000tal drágáb ugyan ez gumi annyi a különbség 0,4mm-el mélyebb.
szerinted ér +2000Ft-t?
A Púdert nem ismerem. A Rúd az jó fajta.
Road 1 van most fent, már a kopásjelző is lassan kimegy a színpadról,
de nem érzem magam életveszélyben.
(Persze lesz cserélve, csak még el kell hoznom a 2CT-s Roadokat.)

Abszolút csak ajánlani tudom.
Annyiért kaptál volna 2 gyárit.
Mongyuk dizájnos
szia köszi! irtam neki !
Hát ebben NAGYON igazad van!


Jó is hogy beszélünk KÉRDÉS!
Michelin Pilot ROAD, vagy Michelin Pilot Powert vegyek hátra? Mind a kettő használt lenne. Tapasztalat vélemény pozitív negatív? Utcára kell semmi extrém bolondság annyi hogy az esőt jó lenne ha csipázná mert szoktam menni esőbe is!
Szia!
racsidepo pont com, írj neki, kérdezd meg.
A "lehet" és a "kell" között azért van némi különbség.
Sziasztok!nem tud valaki RF 400-hoz öninditót?jó hozzá a 600as-é is?ha valaki tud azt kösszi!
ilyet is ritkán olvas az ember :D
Motoron mindig lehet valamit bütykölgetni...(Vagy csak én nyúltam a jóba)

Bár eddig felhasználó barát problémák voltak... Amik természetesek ha használják. Már pedig használják :D
Ez még masszívabb mint az enyém mert nekem közepénél a csavar felfogatások között nincs olyan gyűrű.


De nézz utána mert ez is 30K
Én se olcsó helyen vettem. Olasz utángyártottat hoztak volna 18kért újat Veszprémben. De inkább vártam rá 1 hetet csak japán legyen
10esér kapni bontóban újszerű álapotut. Annak idelyén szinte minden suzukin ez volt. Választék van.


http://www.biker-world.hu/egyt...
Én 21kért vettem a hátsót full japán import volt. Dobozba meg minden le írás pesze egy európai betűse volt rajta :D Igaz nem ilyen designe centeres cucc. De fullon jó már egy idényen és 5000km-en túl van semmi baja!
Ma mentem meló után egy kört és be kell hogy valljam, hogy...előírás szerinti motorozás esetén...szétúntam magam. A 600 -as túl tökéletes motor nekem. Semmi baja nincs, nem kell javítgatni, nem akadozik- romlik semmise. Én nem ehhez vagyok szokva. Olyan mint egy családi motor, bár akiket ma legyaláztam azokban kis "családi" tüskét hagytam. :D Az igazat megvallva kezdem megszeretni. De egy 900asért lehet megcsalnám :D
Szia ez a legfaszább tárcsa!Az eladó szerint hogy a torkán nyomjam le dobozostól!Nem veszi vissza mert nem hivatalos Suzuki szakszervizben lett felrakva ugyhogy uszott 30 papirom!
Na a kimotorozás nem valószínű . Egyelőre még sokszor megijeszt...
Jó lesz az, 6000et játszva kibírja. Túlpörgetni úgy se fogod, hogy kimotorozd.
Csatlakoztam hozzád a Castrol felhasználók táborába.
10W40 Actevo X-tra ment a motorba, mert erre volt csak írva, hogy
magas hőtűrés és lég-olajosokhoz is ajánlják.

Tényleg jó, blokk csendes, váltó tökéletes.
Nagyon jól néz ki az ezüst felnivel !
Az ugye egyértelmű volt, hogy a lila nem szép, de hogy ennyit dobjon rajta a szürke !