Egy kérdés. Itt sokaknak 94-96 os kiadásu röfije van GN76B szériából. Nekem a papírokban GN76A szerepel és 1997 es gyártási év. Nem ellentmondásos ez? Hogy az B széria megelőzte vona az A-t?
A kicsit kopottabb fiatalabb és azt mondta hogy mind a kettőnek kifogástalan az állapota küldött képet valóban patent!Szerintem most jó lesz a kicsit olcsóbb azt mondta hogy km függő meg vezetés stílus,de szerinte 2 idényt minimum ki bír ha normálisan van használva
Nem, szerintem azt vedd meg, amelyik jobb állapotban van.
Nekem pont nem számítana, hogy 3.5 vagy 3.9, azt venném meg,
amelyik puhább, jól volt tárolva, és/vagy fiatalabb (DOT szám).
A Púdert nem ismerem. A Rúd az jó fajta.
Road 1 van most fent, már a kopásjelző is lassan kimegy a színpadról,
de nem érzem magam életveszélyben.
(Persze lesz cserélve, csak még el kell hoznom a 2CT-s Roadokat.)
Jó is hogy beszélünk KÉRDÉS!
Michelin Pilot ROAD, vagy Michelin Pilot Powert vegyek hátra? Mind a kettő használt lenne. Tapasztalat vélemény pozitív negatív? Utcára kell semmi extrém bolondság annyi hogy az esőt jó lenne ha csipázná mert szoktam menni esőbe is!
Ez még masszívabb mint az enyém mert nekem közepénél a csavar felfogatások között nincs olyan gyűrű.
De nézz utána mert ez is 30K
Én se olcsó helyen vettem. Olasz utángyártottat hoztak volna 18kért újat Veszprémben. De inkább vártam rá 1 hetet csak japán legyen
Én 21kért vettem a hátsót full japán import volt. Dobozba meg minden le írás pesze egy európai betűse volt rajta :D Igaz nem ilyen designe centeres cucc. De fullon jó már egy idényen és 5000km-en túl van semmi baja!
Ma mentem meló után egy kört és be kell hogy valljam, hogy...előírás szerinti motorozás esetén...szétúntam magam. A 600 -as túl tökéletes motor nekem. Semmi baja nincs, nem kell javítgatni, nem akadozik- romlik semmise. Én nem ehhez vagyok szokva. Olyan mint egy családi motor, bár akiket ma legyaláztam azokban kis "családi" tüskét hagytam. :D Az igazat megvallva kezdem megszeretni. De egy 900asért lehet megcsalnám :D
Szia ez a legfaszább tárcsa!Az eladó szerint hogy a torkán nyomjam le dobozostól!Nem veszi vissza mert nem hivatalos Suzuki szakszervizben lett felrakva ugyhogy uszott 30 papirom!
Csatlakoztam hozzád a Castrol felhasználók táborába.
10W40 Actevo X-tra ment a motorba, mert erre volt csak írva, hogy
magas hőtűrés és lég-olajosokhoz is ajánlják.
Lillafüredet tervezünk még ? Én idén szeretnék ott eltölteni egy hétvégét.
Végignézni az őskohókat meg körbesétálni a tavat, stb.
Nekem pont nem számítana, hogy 3.5 vagy 3.9, azt venném meg,
amelyik puhább, jól volt tárolva, és/vagy fiatalabb (DOT szám).
Az egyik 3,5mm a legkopottabb futó felületetne.
A másik 3,9mm
2000tal drágáb ugyan ez gumi annyi a különbség 0,4mm-el mélyebb.
szerinted ér +2000Ft-t?
Road 1 van most fent, már a kopásjelző is lassan kimegy a színpadról,
de nem érzem magam életveszélyben.
(Persze lesz cserélve, csak még el kell hoznom a 2CT-s Roadokat.)
Abszolút csak ajánlani tudom.
Mongyuk dizájnos
Jó is hogy beszélünk KÉRDÉS!
Michelin Pilot ROAD, vagy Michelin Pilot Powert vegyek hátra? Mind a kettő használt lenne. Tapasztalat vélemény pozitív negatív? Utcára kell semmi extrém bolondság annyi hogy az esőt jó lenne ha csipázná mert szoktam menni esőbe is!
racsidepo pont com, írj neki, kérdezd meg.
Motoron mindig lehet valamit bütykölgetni...(Vagy csak én nyúltam a jóba)
Bár eddig felhasználó barát problémák voltak... Amik természetesek ha használják. Már pedig használják :D
De nézz utána mert ez is 30K
Én se olcsó helyen vettem. Olasz utángyártottat hoztak volna 18kért újat Veszprémben. De inkább vártam rá 1 hetet csak japán legyen
http://www.biker-world.hu/egyt...
10W40 Actevo X-tra ment a motorba, mert erre volt csak írva, hogy
magas hőtűrés és lég-olajosokhoz is ajánlják.
Tényleg jó, blokk csendes, váltó tökéletes.
Az ugye egyértelmű volt, hogy a lila nem szép, de hogy ennyit dobjon rajta a szürke !