Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van. Emil kell és megy.
Újba értettem a dobot, de már kaptam ár ajánlatot Martintól...
Meg meg néztem 1-2 videót durva főleg amit a hayabusára csinált!
Szevasztok. Netről lekaptam már vagy 5x a Service Manual- t az RF 600 ashoz, de mind ugyan az a rossz minőségű. A képek szinte felismerhetetlenek. e-Bay -en 50 euró körül mozog a nyomtatott verzió. Nincs valakinek elektronikusan egy jobb minőségű?
Ugyan annyi mint neked lett volna.

Levegőszűrőt érdemes lesz kimosni és újraolajozni. Ha neked nincs, akkor keress krosszozókat nekik elég sűrűn kell pucolni, tudják hova vidd.
Hogy megértsem leültem számolni inkább, az gyorsabb .
1-1 illesztéskódnál zöld csapágy az alapméret, ekkor a legnagyobb játék +0.048mm, a legkisebb pedig 0.024mm.
Így már el tudom képzelni a 0.15mm-es kopást.

Kösz a rávezetést !
Teljesen igazad van, de akkor már csak azt nem értem, hogy miért
írja azt a leírás, hogy ha az olajhézag vastagság (amit műanyagzsinórral mérnek), meghaladja a megengedett 0.08mm-ert, akkor válasszak az alábbi táblázatból csapágyat, ahol is 4 féle csapágy
van felsorolva átmérőben 8 ezred miliméterenként növekvő sorrendben.
Zöld, Fekete, Barna és Sárga.

Akkor ez most hogy van ?
Tényleg nem kötözködés, csak szeretném megérteni.

Nekem a gyári illesztés 8 ezred miliméteres tűréstartománya,
feltételezve 1-1 illesztési kódú (zöld) csapágyazott főtengelyt és hajtókart,
azt engedi gondolni, hogy ha a kopás már többszázados nagyságrendű,
akkor már komoly gond van.
Az derék . Tsanyi tud valami .
Amúgy RED is meg válaszolta: [12214]
Jah CO érték kellene nekem is azon finomítanék műszerrel!
Mennyi volt a Martin dob? Írtam neki én is! Mert börzöli a fantáziám valami tuti dob!
Kicsit olvass visszább olyan március 15től nézd!
Red le írt nekem mindent!

Én hosszú killodás után ma végeztem a géppel!
Nem tudom a tied mit nem csinál... De RED ezért meg esz XD Belpiac meg karburátor honosítás ajjjjajjj! Mondjuk most lehet kellene honosítani mert kicsit erősebb a levegő Japánba (Rádió Aktív) De kin is ugyan olyan az OXIGÉN XD
nekem az Rf-m 400as minden gyári a karbiban -20 fokba ki toltam szívató és indult!
Nekem az volt baj hogy beköpte az 1 henger gyertyáját... tűszelep nem volt jó!
Szóval nem tudom mi a gáz a tieddel de nagyon ne piszkáld! és ne csereberéld benne a dolgokat!

Nos nekem Red ezeket írta segítség képp!
Az alapjárati lehet egyébként 30-32.5 között bárhol /32.5-ös Ha minden igaz erre mondta hogy gyári\
a főfúvóka pedig 90-102.5 között /RED 100-asat írt nekem gözöm sincs az enyém milyen mert vagy 60-as lehet (olyan nincs) vagy 90es XD nekem ment vele én ezt nem cseréltem ki\
"Ami fontos még a schuber tű, no az remélhetőleg gyári a tieden is, elvileg valami 5DF17-nek kellene lennie 3. állásban." Ez bele van gravírozva a típus a 3. állás pedig felülről a második alulról a 3.
CO csavar 1,25 és 1,75 (nekem most 1,5ön van mind a négy)
Nos velem a kolléga ennyit osztott meg és javasolta az O gyűrűk cseréjét!

Ezt a cikket még nem formáltuk szak szavakkal de hasznos lehet!
Használd egészséggel!
cikk
Mármint javítanék: nem 48-at tartalékon, hanem csak 8-at. 48-at mentem el azután, hogy elkezdett felvillanni a visszajelző.
Sziasztok!

Egy kis helyzetjelentés: ugye két hete felkerült az Imi féle Martin dob, illetve Tsanyi is állítgatott a dolgon (a karbikon a (gáz de megnemmondom milyen) csavarok másfél fordulat helyett kettőn állnak.

Most mértem egy Bp-Miskolc-Bp szakaszon, hogy mennyi az annyi: zömében 100 körüli tempó, de volt egy két megőrülés (150-160), néha 120-130 egy kis szakaszon, így 250,1 km-t mentem két tankolás között, ebből 48-at tartalékon, így 12,98 litert tankoltam. Ez ha jól számolom, 5,192-es átlag. És ebben tényleg volt egy kis Bp-ről kikeveredés, országút, "autópálya", meg "versenypálya" (utóbbi kettő csak tempóban :P).

Figyelembe véve, hogy a sportdobbal kicsit többet eszik elvileg, elégedett vagyok. Igaz nem lett 4,7-4,8 körül, mint RedOne-nak, de nem is végig 90-el mentem.

A másik érdekesség: Húsvét hétfőn jöttem vissza Pestre, és hát elég sok "hülye" volt. Az 1.3 MPI-k ha eléjük csorogtam a pirosnál, és nem nyélgázon lőttem ki, mindig tolták a rendszámot, hogy ők jajjdemennek, hülyemotoros miért tartja fel... De a szép az volt, hogy Gyöngyösről kifelé, a 4sávos, legális 110-es szakasz előtti körforgóban is normálisan haladok, amikor látom, hogy mögöttem egy Passat TDI már majd kilök. Nem csak megtol, mert egyenesen "csak" ennyi lenne, de kanyarodva elég egy pöcc, és már fekszem is... Na erre gondoltam jól otthagyom a körforgóból kifelé, de láttam el kezdte nyomni (nyilván), ekkor meg már benne voltam a tempóban, 2x2 sáv, szabad terület, na mondom jó.

Szóval az említett német autópálya szakaszon (Gyöngyös után) megrángattam a szarvát. Eddig az óra szerinti 180-at tudta 5-ben és 6-ban is (5-ben pont ott tiltott), a 190-es vonást is kis lassulással de tudta mindig, a "200-nak megfelelő vonás helyét" pedig csak hosszú-hosszú egyenes és 6-ban való nyúzás árán tudta, ha tudta. (Egyébként pont itt, csak visszafelé, Bp-Gyöngyös irányban.)

Namost itt a 2x2 sávnál van is egy kis emelkedő, de amikor lepillantottam, meglepődve látom, hogy a "200-as vonás helyén" remeg a mutató. Szóval se végtelen út, se egyenes nem kellett, hipp-hopp ottvolt.

Nemtudom, hogy a sportdob (mondta Tsanyi, hogy fent erősebb lesz, bár átlagos használatnál ezt marhára nem érezni szerintem), vagy az állítgatás, de leginkább a kettő együtt, de ezt is hozta eredményként.

Na nem mintha nem ez lett volna a második eset, mióta nálam a motor (2 éve) - szóval nem túl gyakran járatom maxon.

De tetszik - megy, jól kajál, elől nyenyereg, hátul duruzsol.
Sikerült ma beszélnem egy olyan emberrel aki látott már ilyen motorokat illetve azon kevesek közé tartozik aki ért is hozzá . Nagyon nem bíztatott meg ugyanaz az alap szöveg "belpiacos motor" . Nagy százalékban fordul elő ezeknél a gépeknél az enyémhez hasonló hiba . Alap probléma nem erre az éghajlatra vannak karburálva a motorok . minden gyárinak tűnő beállítást el kell felejteni kivétel a benzinszint . Most kezdhetek ismét játszani a karbival kissé véget nem tűnő dolog elé kell nézni . Ha valakinek lenne egy bevált karbi beállítási érték illetve paraméterek (CO csavar állapot , fúvóka méretek , shuber tű méret ) és megtenné , hogy megosztja velem hálás lennék érte .
A 0,004-i lépcső a csapágyaknál nem a túlméretet jelenti . A blokkban és a főtengely egyik sonkájában van 1-1 kódsorozat . A blokkon lévő a főtengely csapágyház átmérőre utal a főtengelyen lévő pedig a főtengelycsap átmérőkre . Van egy táblázat amiből kiderül , hogy adott csapágyház és főtengelycsaphoz tartozó kódpároshoz milyen csapágy szükséges . A csapágyak színkóddal vannak egymástól megkülönböztetve. Ennek az egésznek a gyártási pontatlanság(tűrés) kiküszöbölésére van szükség . Általában csak alapméretes főtengelynél van jelentősége a dolognak . Ha jól tudom túlméretnél már nem kell válogatni a csapágyakat .
Akkor semmi kép nem lett volna jó! Így nincs lelki ismeret furdalásom hogy szórakozok veled! De azért köszi!
Viszont ha jó áron tudtok fejidom tartót a fémet magát az érdekelne ha nem sérült...
Ebben igazad van! De nem mindegy hogy alapból 6-7 vagy alapból 5-6
Én sajnos motorozásaim 70%-kát nem csak hobbiból teszem... Ez alatt azt értem hogy nekem szempont az hogy olcsobban jussak A-ból B-be mint kocsival! Tudom vegyek robogót XD
Vagy egy hibrid kocsit :D
Azt én is tapasztaltam hogy minimális a különbség hogy csapatom neki vagy csak nagy papásan 90-100-at megyek vele! kb fél liter különbség annyit meg meg ér az élmény! De azért egy ekkora gép 7körül szerintem meredek! mint ahogy az enyém is 2 személyel haáb erre mondjátok hogy killodik és igaz is! :D
Mindegy ha most minden okés lesz vele akkor meg veszem a gumit és jön festés! Aztán majd a többi 1-2 éven belül eldől!
Szerintem felesleges nézni a fogyasztást én hétvégén le mentem Siófokra és tele tankoltam mielőtt indultam és olyan 90es tempóval mentem és Székesfehérvárt el kerülve fel mentem ott a pályán és ott 130 mentem hazafele mielőtt indultam rátankoltam hogy teli legyen 6 litert tankoltam rá és hazafele 130 tempóval jöttem a régi 7en Székesfehérváron megint a pályán és ott ami a csövön ki fér haza értem és megint tele tankoltam és 7 litert kelet rá tankolni és én meg lepődtem hogy csak ennyit eszik ilyen tempónál az 1 liter de szerintem ha 9 litert enne akkor is rá ülnék szóval én ezek után nem fogok foglalkozni vele
Pontosan.
Viszont lehet lesz egy komplett idomzatom + láncszett+ez az.
Majd feldobom,ha biztos.
Jaaaj ez igen szép. Sajna azt írják a németek, hogy ez csak egy motoros magazin fotomontázsa. De már elkeresytelték Babyhayabusha- nak :D
Lacinak 9kilósa volt nem 4! Gondolom a karbi is arról maradt neki.
Ohh akkor feleségül veszem a motoromat :P
Akkor ha szerencsém van 5be meg áll majd! Mert eddig olyan 5fél vegyes velem, és 2 személlyel meg 6,9 volt ezt nem tudtam lejjebb vinni!
Így már értem hogy sokan miért hurrogtak le hogy ki kasztja lazán az órát... :D Mert ebben a módban nem fogja! De nekem nem ez a cél! Jó fogyasztás és a motorozás élmenye :D
Így legalább mocival is rá állok a nyugott élvezetes vezetésre :P
A lényeg, hogy most működik.
Nekem a 2. állású tű fél lityi minuszt jelent. Vegyesben.
Kész a motorom!
Viszont bocs Red de nem szedtem ki a réz perselyt hogy meg mérjem...
Ugyanis utolsó neki állásomnál úgy döntött meg mutatja mi a baj!
Nem tudom hogy de fúvóka ki volt tekeredve csontra! Úgy vettem észre, hogy karbi le és mondom valami zörög a karbiban.... Naivan biztos csak az úszó! Szét szedtem úszót ki szedtem és valami ki pottyant a karbiból... Mivel nem tudtam mi szét szedtem a mellette lévőt és láttam mi hiányzik! Hát vissza raktam meg húztam és láss csodát működi!

Viszont, hogy a schuberttűt felülről a másodikba tettem értem miért mondjátok hogy 2 személynél lusta! Érezhetően gyengébb ebben a tű állásban. Viszont nem korom nincs luk benne... Remélem így a fogyasztása is barátibb lesz!

Ja és végre olyan mint a nagy gépek nem kell gázt adni indításnál pöc röf
Remélem így marad. Nagyon örülnék már neki!
Sorry hogy sok hülyeséget írogattam gondolom már utáltok miatta!

KÖSZI A TIPPEKET TANÁCSOKAT

széles utat!
Ez igen :D