Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg van a hiba! Fater össze keverte tömítést XD
4. karbiba a bronz kis perselynél amibe az úszó mozog ki volt csúszva és elzárta a benyát nem kapott elég ecetet most kajolok vissza rakom és megyek vele egy karikát :)
Tele a törpöm az egésszel! :S
4-es henger szarakodik a többi három forró egy pici járatás után a másik langyi! DE rohadt gyertya cserétől mi a q-va annya romlik el!
Szikra van, látszatra benzin is... de olyan lightosan megy henger... Na mindegy ha lesz türelmem még szarakodok vele!
Imi!
Vettél dudát aztán, vagy hogy áll a "dudavásárlási" ügyed? Illetve érdekelne, hogy mennyibe fáj egy ilyen "horn"?
Visza szívtam kicsit késve de ide ért :D megvan a manuál! Köszönöm szépen
Semmi nem jött :S Azért köszi!
Majd most ki megyek aztán kicserélgetem a gyertya kanocókat!
küldtem mail a manuallal.. remélem át is megy
nekem annyi hozzászólásom lenne,hogy a szerelő szerint aki megcsinálta az enyémet úszószint baja volt!
nekem az ő mutatványa 20ezebe került ebben benne a karbi rendbetétel,szinkron és az üresjárati szívószelepek holtjátékának beállítása.Szerencsére a többi hézag jó volt ezt meg lehet csavarral állítani.
Ezért bőven jó volt a 20 ezer és asszem itt páran olvasták mennyit szívtam vele előtte és nem lett jó!

Szóval az "én" szerelőm úriember és jó szakember,mert azóta is hibátlan a motor!Még az olajat sem eszi pedig lassan 8-900km-t mentem vele idén és nincs jele fogyásnak!

Boldogságos szezon lesz ez,kárpótolva a sok múlt évi szarakodást
Ebay-en 99%-ban PayPal-lal tudsz vásárolni.
Regisztrálnod kell PayPal-ra, aktiválnod kell egy kártyát, vagy egy számlát (utalni kell rá, vagy terheltetni a kártyát).
Regisztrálni kell Ebay-re is, aztán ha aktiválódik a PayPal hozzáférésed vásárolhatsz.

A licitálósokra licitálni kell, a "Buy it now"-osokat annyiért veszed, amennyiért
oda van írva. A szállítás is annyi, amennyit oda írnak, amire figyelni kell, hogy
szállít-e ide, vagy sem.

PayPal-lal fizetni kattintásra lehet szinte. Majdnem mindenhol előre fizetsz, de a PayPal
csak akkura utalja tovább a vevőnek, ha a kiértékelésben mindenki boldog és
nincs reklamáció, vagy 45 nap eltelte után.
Helló!
Lehetne egy hülye kérédsem? Ha ebudyn vásárolok és leütöm a cuccot akkor hogy megy vásárlás utalnom kell vagy posta hozza fizetek és kész?
Meg van egy pl 1000Ft posta mondjuk 3000Ft és amit kalkulál az valós?
Én meg a színére.
Igazából csak olyan hiba volt az enyémmel amit én okoztam nem motorhiba meg ilyenek.kinyomó csapágyat én törtem el a kinyomótengelyt is,a hátsókerék távtartój áról nem én tehetek,a teló szimeringet megint csak én k...tam el.A gyertyacsere volt az egyetlen nagyobb probléma ami motorikus volt.Én ezekre gondoltam
Ehhez én inkább most nem szólok hozzá.
Így van és 2évig állt ebből majdnem 1évet udvaron...
2010 be be lett állítva azóta semmi baja nem volt!
Most van!
Szerintem ez elektromos probléma már... ( pedig direkt vettem neki jó kis új gyertyát!) Így soha nem lesz le festve! De ha sokat szórakozik megy a háztól... Aztán marad a bicikli :D
Hát nem tudom nem a CO lesz gond vissza tettem a schubert tűt és ugyan úgy nem megy! Mivel úgy gyertya került bele az az érzésem, hogy gyertyapipa és a trafó között szar kábel.. és hol sikerül úgy össze rakni hogy jó a kontak hol nem! Holnap be rakom van japán Hondából gyertyakábelem és azzal össze rakom!

Ha be indul akkor le viszem autó szerelőhöz be állítatom a CO-t
Engem nem bántasz meg! De ha elmész vele egy túrára és a henger nem megy akkor azzal valamit csinálni kell! Ezért szerelgetem és nem fogom vinni egy ... szerölőhöz aki le nyúl 20k-ra és nem rakja össze motoromat és még ráadásul nem is 100%-osra csinálja meg!
Szerencsés vagy. Nekem soha semmi nem működött rajta 2 hétnél
tovább, ha szerelőhöz vittem volna, akkor egy az, hogy nem motorozok,
csak fizetem a szerelőt, kettő, kifizettem volna a ráköltött 350 helyett
6-700-at.

Szerencse kérdése, ki milyen motort fog ki.
Letsgo motorja törött volt, utána meg állt vagy 2 évet.
Azon az egy hengeren csavard feljebb 1/4 fordulattal a CO-t.

Gyári beállítás 1.25-1.75 között van, de ettől el lehet térni.
Nekem 1.5-re volt mindig is állítva, a 100-as fúvóka és a Platina gyertya
óta 1.75-ön jó.
Ezt bírom hogy mindenki (és felhívom a figyelmet nem szertnék megsérteni senkit) össze vissza bütyköli a motorját és mégsem jó az enyém pedig semmilyen hozzápiszkálás mellett mint a doxaóra úgyjár.Igaz kicsit bátortalan az alapjáratom de az nem baj!
Mégegyszer hangsúlyozom nem akarok senkit megbántani!
Én tudom hogy nem értek a motorjához nem is nyúlok hozzá!
garamkalaci@gmail.com

Schubert állítás! Ha lejjebb raktam több a benzin jobban kormolt! Feljebb raktam mint a közép probléma meg szűnt,de! Meg szünt a meg torpanása is! De az baj hogy olyan mint ha nem menne egy henger megint :S :( Gyertya kicserél probléma ugyan az :S úgy hogy most vissza rakom középre aztán meg látom mi lesz! CO-t kellene belőni rajta!
Újabb RF tulaj:
ez nem jött össze,de dobj egy mailcímet vagy valamit és átküldöm a manualt.. bár lehet Imiék már megtették
végignéztem a manualt,de összesen 10 oldalnyi van a karbikról
nem láttam benne semmi adatot ami erre vonatkozna,h mennyi legyen a co érték
megpróbálom beilleszteni ide ami kicsi van erről..
A schubert tűt ki próbálom hogy több levegőt adjon a benyához!
a szinkron az majd meg lesz oldva de a CO-hoz kellene egy érték amihez kéne állítani! Aztán meg környékezem a helyi autó szerelőt egy kis méregetésre :P
Csak előtte a kipufon meg kell nyitnom a csavarokat hogy külön külön lehessen mérni
Hali,

Co csavart inkább ne piszkáld mert azt nem tudod menetre,vagy egymáshoz állítani!
Subertűt középen szokás tartani és persze mindegyik egy rublikában legyen!
A szinkronhoz meg kellene egy szinkron teszter,e nélkül ne is nyúlj hozzá,mert csinálsz olyan galibát mint mikor én nekiálltam múlt nyáron..

Red és apuja kerek szemekkel nézték a higanyértékeket..