Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pörkins - Látom már beletettél jó pár km-t a gépbe. Engem úgy nagyon az a része érdekelne, hogy így fogyasztás terén mit produkál a gép? És alkatrészekhez milyen könnyű hozzájutni, illetve milyen árban? Meg neked esetleg volt már vele valami komolyabb problémád?
Bááááálnaaaa

Mit küzdöttem, hogy Apu ne azt vegyen...
Még szerencse, hogy a nagy dobókocka sem a Suzukis oldalára dőlt...
Na várj! Ez a motor nem az a motor!
A kettő teljesen más!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx750f-4688085
És CO mérő nélkül bele lehet lőni?
Meg ráadásul nekem a kipuf leömlőmön mind a 4 csavar be van rozsdállva azt az életben nem nyitom ki hogy mind a 4 karbin fasza legyen a CO!
Ezért is kell várnom még egy jó 4 évet és addigra lesz elérhetőbb árba is belőlük! És egy jó dobbal iszonyat baba gép!
Az nem bálna jó kis segge van! A lámpája furi elöl! De nézd meg az új változatát és akkor majd rá jössz hogy nem is olyan rossz ...
Az hazudik aki azt mondja hogy ez nem szép... link Persze egyenlőre az ára is szép... :D
Főleg az RF-hez képest! De az RF-hez képest ezek új motorok!
Azér azt a "bálnát" ne említsd egy lapon a zRF-fel!
Mivel cseréltél O gyűrűket így máshová esik a betekert állapot mint előtte nem beszélve arról, hogy ahogy kopik a motor ezek folyamatos utánállítást kívánnak meg, ami jó volt tavaly az párezer km után már nem biztos, hogy most is jó főleg öreg gépeknél.
Igen, holnap rakok képet!
Hali!

Hát ennek nagyon nem örülünk... végre volt egy hely ahol minden idomot tudnak gyártani, erre tessék... olyat én is szerettem volna majd, (jobb oldali repedt) de így... tudsz majd róla esetleg képet dobni?
őőő akkor is ha azt 90%ba ugyan oda tettem vissza?
Képet rakj fel mert neke is kéne vennem és ha gagyi akkor valami bontottat szerzek majd!
Képet meg árat dobsz?
Üdv mindenkinek
Tegnap megjött Majosházáról a bal kéz alatti idom! Gyerekek az mekkora fos ! Kidobtam érte a pénzt, mert oldalzseb az felejtős, szimpla fedél, a kidolgozás is egy sz.r! Biztos megy a régi vissza, először meghegesztetem! Imitrikes, köszi az infót bizos nem 97 hetes a gép, az idomokból 95 hámoztam ki!
Dani
Az enyém épp eladó .
Sziasztok!

Végre gépközelben ismét...
Ismét egy problémával szembesültem: az RFklub.hu-n regeltem, de a tagokat nem látom, hiába ütöm be a jelszót...
Illetve, hova tudnám feltenni, vagy megmutatni a szerelési rajzokat amiket megígértem?

- Szombaton mentem 150 km-t, végig minden rendben volt... ezek az új gyertyák
Lehet, hogy veszek még egyet, a kedvesemnek is nagyon bejön a paripa
(Képek is készültek, ha valakit érdekel , mármint a motorról )
A torpanáson a szinkron nem segít....vagy sokat vagy keveset ka levegőgől....a keverékszabályzón kell állítani valószínüleg....
Oda adom az összekötőt a fojtást és a közdarabot is!
Jó reggelt!Valakit nem érdekele a bódis dobom pályázni?
Szép hangja van meg minden de nem utcára való kifúj hátul meg 1 picit ütött kopott.Szóval nem tetszik!
Az baj hogy nekem mikor tutin be melegszik! Akkor ebben a tartományban fullad szerintem ez a pontos kifejezés és városba marha szar menni vele... Na majd kiderül
De legalább most megy mint a táltos :D meg nincs olyan szaga mikor megy a motor mint ha tankolnék
Várjuk a cikket!

A 3000-3500 körüli minimális megtorpanásról annyit, hogy az lehet nem "hiba", vagy akkor nekem is az - most nagyon pöpec a gép, de ez most is és előtte is megvolt. Viszont tényleg minimális - szerpentinen jött ez elő, hogy pont oda esett a fordulat (nem szeretem annyira pörgetni), és ott talán lomhábban indul meg (nem torpan, azt most a 3hengernél megtapasztaltam, milyen is valójában...).

Szóval ha nagy gázra lendületbe jön, szerintem nem vészes. De majd a többi 400-as tulaj is leírja, hogy szerintük mivan.
Fel támadt a gép :D
Igaz még kevés a viszonyítási alapom de sokkal fürgébb a vas! Meg szűnt a melegedési probléma! a szinkron az fog kelleni mert 3000nél egy bizonyos gáz állásba olyan mint ha meg torpanna. de ha picit meg húzom ugrik mint állat! Most beteg mondón megy! Ráadásul a gyertya még a régi szerda körül jön meg az új!
kicsit az indítás szarabb mert kell neki gázt húzni! De múkodik szépen stabil az alapjárata! 650ig le tudtam vinni az alapjáratot és onnan is simán fel pörgött.... Remélem a szinkorn után jó lesz minden vele!

Kész a cikk az RF-es oldalra! Valamikor lesz időm fel töltöm!

RED köszi a segítséget és az információkat!
üdv mindenkinek Bobek írtad hogy volt nekedis váltóproblémád a 900 al megoszatnád hogy mi is volt az pontosan meg hogy mennyibe volt a javítás azért érdekel mert az én rf em is néha racsnizik kettesben de még nemszántam rá magam a javításra állítólag a kettes fokozat ennek a tipusnak a gyengélye előre is kösz nekem négy éve van meg a gép beletekertem közel 30000 km et ha valaki kiváncsi a tapasztalataimra kérdezzen bátran
Én nem akarok senkinek a lelkébe gázolni! Nem tudom mennyiért mérnek egy 900as röfit! De én ha most motort vennék erősen orientálódnék az injektoros felé...
és min valami 2000 évtől! karbisba a GSX-F 750-es lenne a favorit megfizethető és szerintem viszonylag ritka közel azonos az RF-el!
( Privát véleményem senkit nem akarok megbántani)
Egyébként imádom igaz az enyém az törpe a RF 900azshoz képet!
Udv

csütörtökön akkor lesz találkozó? és várom már a holnapi Kakucsot