Szia Imitrikes
Kösz, igyekeztem de még van mit rajta javítani! A fényezés sajna sima metál lett, egyébként nem látszik csak ha jobban megnézed közelről. A km spirálban segíts nekem, hol vegyem, vagy bovden betét mi jó bele!
Köszi
Üdv:Dani
Sziasztok!
Pár hete vettem egy 400 as RF et, a motor 3 éve állt, mást nem tudtak róla mondani. Kis szerelgetés, karbi pucolás után úgy tűnt nem lesz komoly probléma beindult elég szépen járt, hidegindítással voltak bajok (szivató rész van eltömődve valószínűleg), illetve gázadásra 9 ezres fordulatig ment a mutató és innen kis hörgés durrogás kiséretében visszaesett 4-5 ig és amíg nem vettem le a kezem a gázról ezt csinálta. Kb 8 ezerig hibátlan, veszi a lapot ahogy kell. Sok próbálgatás, pucolás után nem tudtunk mit kezdeni vele, gondoltam veszek egy másik karbisort, hátha minden probléma megoldódik..:) Itt a fórumon Imitrikesnél találtam (köszi) egy szép állapotút, ez tényleg kívül belül rendben van, nem mint az enyém volt...felszerelés után úgy tűnik a hidegindítási bajom megoldódott, pöcre megy a motor. Viszont a másik megmaradt..hirtelen padlógázra 9e nél ugyanúgy megtorpan és szenved. Próbáltam finoman húzni, akkor majdnem 11-ig felmegy, és onnan esik vissza. Valakinek van ötlete mitől lehet ez? Én már nem tudom hova nyúljak.
Üdv!
Részemről sajna nem elégszik meg ennyivel a gépsas, viszont lövésem sincs, hogy mi lehet a karbikban, nem néztem bele(fúvókaméretek gyáriak-e)... Nekem a fogyasztásom 6.6/100km volt egy 500km-e túrán 2 személlyel, felcuccolva (100-120km/h környékén). Ez volt a legalacsonyabb értékem, amit kihoztam belőle. 4. - 5. ben megyek városban 50 (60)nal. Viszont sokat megyek városban. A jellemző adat részemről a 8-9 liter. Problémamentes volt eddig a moci 1et leszámítva, a generátor hatásának gumija elöregedett(állítólag 7 évet állt a gép olaszban, ami reális lehet, mert 17000km-rel vettem) és nem volt töltés. Alkatrészár 6000 +posta. Olaj 10w40 Castrol Actevo Xtra van benne. Olajfogyasztást nem vettem eddig észre, de mint azt már írtam nem sokat tettem bele eddig.
Kényelmes gép, nyomatékos . Gumi most Pirelli Diablo Corsa van fent, nem csúszkál, jobban dönthető, mint az előzö (bár az öreg volt már). Javaslom a motorland.hu -n /olvasói tesztek/RF900 szöveget elolvasni...
Kéne nekem egy kicsi segítség.
Suzuki RF400-hoz kellene nekem sürgősen jobb oldali olajdekli (Amin az üveg is van), sajnos egy vandálnak köszönhetően az enyém megrepedt, hosszú távon használhatatlan.
Akinek van, vagy tud olyat aki árul, az kérem jelezzen nekem.
evilsunz77@gmail.com
Jó a FRANCIA nekünk kint áll egy le fikázott thalia 10éves lesz! lassan 200e km legnagyobb cserélt cucc hátsó teló féktárcsa a fékdob még a gyári hátsó kerékagy csapágy! meg a kötelező sallang! Újkora óta a minek a kocsi soha semmi gond nem volt vele! Nagyin jó kis autók megbízhatóak is!
Nekem a fordokról mindig is volt véleményem... mikor rábeszéltek erre, akkor
a fele énem hülyézte a másik felemet. Egyébként Fiatot akartam (Brava).
De azóta erősen bizonyít ez a kis nagymamibevásárlókocsi.
A motorhoz viszonyítva nulla karbantartási igénye van, persze lehet jót fogtam ki,
és annyit is eszik hellyel-közzel mint a motor...
Vagy itt ez:
http://www.biker-world.hu/kate...
2006-ban mondtak nekem komplett gyöngyház fényezésre 60ezret mikor fellökték.