Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öcsém, ez tényleg kritikán aluli
Én is tuti reklamálnék!
ja én azért a helyedbe meg reklamálnám mekkora sz---rt küldtek! Mert ok után gyártott meg ne legyen szeb rajta! De ki önti úgy hogy a nyoma ott marad! XD Jézusom szerintem faterommal jobb sablont csinálnék mint ez... ( jellemző magyar mentalitás)
Ugyan ilyen van nekem is az RF-en, és tényleg egy fos. Amennyit fizettem érte, hozzáteszek még 5 ropit, és meglenne az eredeti, és nem kell szórakozni vele. Csak azt kb sehonnan nem lehet beszerezni
Gyönyörű a mocid! Neki kellene állnom az enyémnek is! 3. éve próbálom le fújni de mindig közbe jön valami!
Az a baj nem nagyon találni :( én 1 éve kutatok ilyet Mert ha bontanak mocit 90%ba törött :(
Ja és anyagában is teljesen más mint az eredeti, /felszin/! Valaki nem tudja mennyi bontva egy ilyen idom?
Dolgozóban!
A majosházi idom! A csavarok helye nem volt kifurva, meg nincs lecsiszolva úgy van festve!
Dani
Na ezért nem vagyok szerelő! Szak zsargon :P
De a megnevezést zárójelbe mellé tenném! Mivel ha otthon valaki ki nyomtatja és neki áll annak nem az lesz a lényeg hogy angolul tudja a nevét hanem hogy meg értse mi miért van! Szerintem!
Nincs vele gond! Köszi a véleményt! A 10K le húzás szerintem azért nem problémás mert nem nevezek meg senki! Így jogilag nem rágalmazok senkit! egy szerelő (ez a világ összes szerelője lehet!) A stílus az lehet valóban nem színvonalas volt ezt elismerem!
Nehogy "fikázásnak" vedd amit írtam, de nagyon jól tudom, hogy ez
fontos, mert míg a fórumon csak saját magadat képviseled, a saját véleményedet írod,
addig egy Klub weboldalán egy közösség nevében írsz.

A cikkeknek is meg van a saját tudománya, ami több ízben kimaradt.
Hidd el tényleg nem rossz indulatból írom ezt, de én csak 3 évig írtam
cikkeket egy mostmár elég nagy klub oldalnak, tudom milyen
az, amikor 1500 ember mond véleményt valamiről és nem 15...

Szerintem olyas valamit kellene bevezetnünk a jövőre nézve, hogy
ha elkészül egy cikk, azt előbb elküldjük 2-3 embernek (akárki is írja),
azok átnézik, ha akarják kiegészítik, a jó helyes írók kijavítják,
és csak ezután publikáljuk.

Így 100%-ban elkerülhető a szájhúzás....

Vélemények ?
Azért egy klub oldalon ne szerepeljen olyan szöveg, hogy "10k-ra lenyúlja".

Ezt én a helyedben gyorsan eltüntetném onnan, mielőtt valaki hivatalosan meg nem keres, hogy miért rágalmazod...

Volt itt már hasonlóan nem várt kellemetlenség, én semmilyen formában nem támogatom az ilyesmit.

Fórumon belefér a vélemény nyilvánítás, de egy Klub weboldal CIKKBEN szerintem semmiképpen !
Jó lett, de ha megengeded azért itt-ott majd belejavítanék (csak a megnevezéseket illetően).
"Vákuumos rész" stb. ezeknek van nevük, de egyébként jó.

A főoldalra is bepakolhatjuk az eredeti fotót a karbikról ami nincs összefirkálva painttel...
Így-így, katt, katt, katt!

Jó lett!
Kedves RF-es társak! Az rf-es oldalon kész a cikk a karbiról!
Szeretnék mindenkit meg kérni életem első szerelési útmutatója és cikke is egyben! Elfogadom a negatív kritikát ha sz-r, de inkább a negatívságot ha lehet úgy fejezzétek ki hogy mit kellet volna máshogy írni! Nem keveset dolgoztam vele hogy fent legyen és remélem lesz olyan aki tudja majd használni is! Jó olvasgatást!
Robertoboy- nekem a fogyasztásom 5.3-8.5 ig alakul vérmérséklettől függően persze ezek a szélsőségek ha normál tempóval(150-160) közlekedek amibe néha belecsusszan a 200 as tempó akkor 7 literrel megelégszik a motornak komoly hibája nemvolt KOP kOP leszámítva a váltóproblémát ami abban nyilvánul meg hogy a kettes fokozat néha leracsnizik (kapcsolókörmök kopottak) ez persze vásárlás után derült ki olajat repsol sintetico10w40 est kap amiből megeszik olyan másfél litert 6000km en ként gyertyát légszűrőt 12000 ként cserélek eddig alkatrész csak akkor kellett amikor egy kanyarba túlnagy önbizalommal és sebességgel érkeztem ez a mutatvány 150000 be fájt ebből 45 volt a fényező de az alkatrészeket a bontóba megtudtam venni nekem bevált a gép igazából ajánlani tudom mindenkinek üdv
Sziasztok,

Mostanában nem nagyon írtam,mivel éjjel-nappal dolgozok,de hétvégén elővettem a kis 400at és 2és fél hét után újra mentem vele egy kicsit nagyobb karikát.
Teli tankkal 2 személlyel 230kmnél gyulladt ki a lámpa asszem ez egész jó fogyasztás..
a motor hibátlan,eddig közel 1000et mentem vele ebben a szezonban,olajfogyasztás nem vehető észre és a motorja is stabil
asszem ez a szezon végre nem a szerelésről fog szólni..

A Májusi gurulásra ha elsején lesz én is mennék,mindenképp menni akarok valamerre elsején,jó lenne Kunmadaras is,de jobban vonz a Balcsi

Ha összejön valami akkor plusz egy főre számíthattok

Gondmentes kilométereket!
Krisz
Volt már rá precedens! De emberek vagyunk kinek pap kinek a papné :D
Nekem igazából nagy mociból ez az első és ő is kicsi mert csak 400as..
Kipróbálás erejéig volt a seggem alatt 600-as meg 1000es is fosatós! Igaz azok gyorsasági vasak voltak!
Mivel kérdezte hogy 900-as RF én erre mondtam hogy jobban járna valami modernebb típussal ( NEM AZ RF-et AKRTAM LESZÓLNI)
A BÁLNA első lámpája nekem se tetszik! De ha azt nézed hogy 1mlláért kapsz egy 2008-as 10 pár ezer kms motort...
Szerintem el gondolkodtató az RF 900-hoz képes!
Félre értés ne essék! Én szeretem az RF-em főleg a formája miatt meg azért mert nem egy tömeg cikk itthon :D
De a következő az az lesz 2008-astól GSX-F az meg hogy mekkora lesz pénz és piac függő lesz akkor majd! De ez nekem nagyon messze van! Max akkor lesz közelebbi dolog ha az enyémmel történik valami amit remélek hogy nem fog!
Semmi baj vele, a régi "bálna" légolajos motorja nagyon jó hírű és
sporttúrának is megfelelő motor.

Én egyszerűen csak azért nem preferáltam, mert szerintem nem a
legideálisabb túra motor két személynek.
A formája ízlés kérdése, én minden esetre örülök, hogy most nem
felsorakozva lakik nálunk még 4 henger, hanem egymásnak háttal.
Az RFre!?
Ki az, hol van ,mutasd!
Bálnát a gülüszemü 750-esre mondtam. Abból még mikor kockalámpás volt a '90-es években szép motor volt.
A felöltöztetett bandittal nincs hasonló problémám. Bár méretre az sem pici.
Jó mert köbcmre nem egyformát tallóztam és?

"BÁLNA 750es"

Tudtommal az újabb amit mutattam az a BÁLNÁTOK utódja ami inkább GSX-R beütésekkel él! csak nem olyan sportos...
mert mi baj vele? mas meg az rfre mondja ezt
egyik 650, másik 750.
mind a ketto Gsx F csak az2008as szeria