Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

udv
nekem sincs sok tapasztalatom meg csak tavaly oktoberben vettem,ráadasul friss jogsis vagyok ,meg nem nagyon erzem a gepet,egy biztos vadallat ,nekem eddig semmi problema vele kiveve a valto javitast de azt is ugy vettem mar hogy baja volt
Üdv! Nekem van.
Sajnos nem tuti, hogy ki leszel segítve Velem, mert novemberben lesz 2 éve, hogy nálam van és nem sok bajom volt eddig vele. Ide a fórumra napi szinten járok, de msnes és emailes üzenetváltás is megvalósítható. Persze ha tudok segíteni (gondolom általánosabb dolgokra vagy kíváncsi, pl. vezethetőség, fogyasztás, kényelem, pakolhatóság, erő...stb.) szívesen állok rendelkezésedre. Más 900 tulajok is vannak, akiket faggathatsz, ha beleegyezésüket adják. (lehet több tapasztalatuk van, mint az én 6000 km-em.) Csáó
Üdv mindenkinek!
Venni szeretnék lassacskán egy nagyobb gépet és én RF 900-ra gondoltam. Ha van innen a fórumról valakinek, az kérem írjon! Szeretnék megtudni ezt-azt erről a típusról személyes tapasztalatok alapján.
e-mail cím: hutuzzs@freemail.hu vagy msn: profirobi@hotmail.com
Előre is köszönöm segítségetek!
Ha zöld az irányjelző búrája, akkor 100% hogy GSXF, ha nem zöld,
akkor úgy rakták össze kettőből.
Legrosszabb esetben is '96-os. Egy év ide vagy oda, mégse 3-4.
Akkor ez egy GSXF műszerfal mert az RF600 nem volt digitális.
Szerintem megvan a régi műszerfalam is és az is digitális volt. Majd ezt is megnézem hétvégén. Az enyém '97-es és talán tényleg az. A konzolt sem volt egyszerű beszerezni, ami a műszerfalat tartja.
csal is rendesen :)
Igen, ez a gép az.

Majd hétvégén tudom csak megnézni, hogy az alvázszáma mit mutat.
Én úgy tippelem, hogy a baleset után kapott egy 600-as műszerfalat, mert minden más 400-ast 190-ig óráztak, az én órámba pedig 240 van írva.
Ez a motor feküdt a dobozos alatt?
Az csak papíron 1997-es. Nézd meg a műanyag cuccok belső felén a gyártási időpontokat. Évekig biztos nem raktározták őket max pár hónapot mire beépitették.
Az enyém papíron 1995ös volt, de szinte minden műanyag 93-as. Az alvázszám, hogy esetleg tudjál viszonyítani:

Nem azér, hogy elvegyem a kedved.
Ugyan az enyém 97-es de nem digit műszerfalas!
Lehet ez a baleset következménye?
Arra figyeljetek, neked nem jó a 600-as idombetéte a digit miatt!
Szia!

Köszi, itt én is néztem, de összesen 25eFt lenne a két oldal.
Beszéltem velük és elvileg ezekre van szükségem:
FEJBETÉT BAL (kéz alatt)6.500 Ft
FEJBETÉT JOBB (kéz alatt)6.500 Ft
OLDALBETÉT BAL 6.000 Ft
OLDALBETÉT JOBB 6.000 Ft
Üdv a klubban!
A hiányzó idomokat itt http://www.auto-tuning.hu/kepe... rendelheted meg. Most rendeltem meg a bal kéz alatti idomot, ma jött meg, majd mondom milyen! Ja 6500 volt, szerintem nem drága. Nekem is hegesztve volt, de szétvált!
Üdv: Dani
Sziasztok!

Végre rászántam magam és regisztráltam, most már nem az öcsém nickjével fogok írni ezek után :)
Ő egyébként a Mentős névre hallgató fórumtársunk.
Tettem fel két képet a motoromról, ha valakit érdekel.
Sajnos a kesztyűtartó részek mindkét oldalról hiányoznak. (Ha valaki tud olcsón, akkor szívesen veszem a jelentkezését, egyébként ősszel tervezem műanyaghegesztővel megcsináltatni, mert megvannak a régi darabjai.)
Köszi a korábbi segítséget akksi ügyben, még nem vettem, mert egyelőre elég volt rendesen feltölteni a régi 6Ah-ás akksimat és ebben a jó időben gond nélkül indul. De legalább már tudom, hogy milyet fogok venni.
A doboztartó konzol is elkészült, szerintem elég jó lett. Köszi a tippet imitrikes :)
Arról még nincs képem, de hamarosan tervezek feltenni.

Üdv mindenkinek: Balázs
Hát ez így van! :D
Én vastagabbat vettem mint ami gyári volt elvileg! Az O gyürű stimmelt csak bele is cuppant csak mivel vastag volt 2-es karbiban kitolta! Ebből van a szivacs! remélem kapok kisebbet!
Egy mili eltérés azér nagyon nem mindegy! Itt meg már mindjárt a duplája lett.
Készól egy kis le írással az RF-es oldalra magyarázat és kép is! Már meg van de még egyeztetés alatt van a dolog :D
Kép persze, hogy kell!
Bocsi nem jól írtam 2mm-es volt és 1mm-es kellene aszem
Nem az baja hogy túl vastag az "O" gyűrű
Az o gyűrű vastagsága 0,2mm és szerintem a gyári az 0,1mm volt így nem olyan húsos bele lehet tolni a helyére és nem tolja ki mint nekem!
Na meg állt a tudomány nem jó a pasztám :(
Úgy hogy hétfőn veszek O gyűrűt is! Aztán b+
Remélem jó lesz mert már elegem van karbiból!

Amúgy a hiba oka nem a tűszelep volt! hanem ez a tűszelep házikó nem volt a úgy a helyén ahogy kellet volna!

Képek érdekelnek valakit?
Csináltam nem is keveset! meg hiba oka is le van fényképezve!
Hát nem tudom!
Bajt nem csinál vele!De az ó gyűrűvel az is baj hogy hiába megy be kicsit kajszán áll és meg feszült a tű szelep... Nem kaptam olyan vékony o gyűrűt...
Mindegy nem bízom most már a véletlen re! Amúgy pöcre indult és jó volt! Szinkron az fog kelleni neki, de úgy ment mint az állat... kb 10km ig...
Vagy nem viton gyűrűket vettél és megette a benzin.