Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Kis húsvéti szerelés van nálam be akarom tenni az új gyertyát! Viszont a régieket ki szedve kicsit szomorkodok mert szar nagyon a gyertya kép! 1-es hengernél meg van az hogy olyan barna le tisztult a gyertya többi mind kormos!
Mivel érdemes kezdeni az állítgatást? schubertü-t tegyem feljebb a teteje felé hogy kevesebb legyen a benya vagy CO csavar? És ha co csavar akkor kifelé vagy befelé? Most full betekert állapottól 1,5 fordulatra van kitekerve!
előre is köszi a választ most van időm csavargatni :D
Mi már túl vagyunk a nyusziskodáson! Lessétek meg az adatlpon a képeket!

Sajnáltam szegény mocit a gyerekek össze vissza ütötték a fel meg leszállásnál!
nekem tavaly 20kvolt egy okos Siófokon!
Ráadásul a végén már futón vittük mert belát a fék
Faszi kint hagyta az esőbe majdnem szívszél ütést kaptam!
De átrugdosták :P
Akkor nekem tükör, fék, kipuf, és helyzet jelző sem volt szabályos gumi meg picit kopott...
azóta mondjuk meg csináltam igaz az első gumi az cserés lesz jövő hónapba!
Ahogy látom, Prézli úr már túlvan az "adagoláson", vagy csak nagyon várja a nyuszit, azért van így feldobódva!

De igen, kellemes Húsvétot mindenkinek, guruljatok egy jót!

(ünneprontásként: tudtok ajánlani Bp-en egy olyan vizsgahelyet, ahol nem szőröznek a helyzetjelző hiánya és az első gumi 1.6mm alattisága miatt? Mert ennyi a hibája a gépnek, előbbit nem, utóbbit meg hamarosan orvosolni fogom, de 29-én lejár a műszaki. Ja, és az se baj, ha nem duplázzák meg a 15k-s alapárat az elnézés miatt... )
Látom már nyúl lázban vagy

Boldog nyulat nektek! Széles utat ha mentek valamerre! ÉS ne igyatok (alkoholt) ha motoroztok :D
Ezen viszont nem kopik a gumi.Komolyan elgondolkodtam akkor hogy elcseréljem-e erre az RF-et
Sziasztok,

ma sikerült egy 200 km-t belecsavarni a gépbe, jól ment a paripa, viszont 35 - 40-ről kellett egyet intenzíven fékeznem és felütött a lengéscsillapító, normál fékezésnél semmi. Lehet, hogy kezd gatya lenni az első lengéscsillapító? Amúgy minden szuper, veszi a fordulatot, két személyel is jól megy 70-120 közötti tempóval mentünk, laza gurulás volt, jó volt, ja és megöltem rengeteg rovart, alig jöttek le a bukóról
15000-nél váltottál vissza ?

Biztos nem termelte vissza a bronzot a perselyekre, de ha azóta is megy, akkor szerintem nagy baja nem történhetett.
Sziasztok
Tegnap egy kanyarodás elég sportosra sikeredett, visszafelé váltva túlpörgettem a motort. A kerék blokkolt, utána felpörgött a motor! Remélem nem okoztam kárt a blokkban? Tudtok erről v.mit?
Amúgy állat érzés volt, megemelkedett a motor hátulja és szitált a kanyar előtt!
Üdv:Dani
Ja és 14--47 fogszámú láncáttétellel.
12000 fordulaton ment 170-et. Óra ekkor már 190 környékén volt.
Oka a 120/60 méretű első gumim. 120/70 mérettel már közel nem sietett ennyit az óra.
Helló
Ez GPS szerint 170 volt?
Dani
Azt hozzátenném, hogy csak sebességbe téve aktív a cucc.
Adatlapod képekkel légyszi töltsed ki.
Látom, nem unatkozol!
én le kopogom most megy megint a kecske! nem mertem hozzá nyúlni még az új gyertyákat se pakoltam be..
Viszont el tűnt a luk! Nem tudom hogy! Kíváncsi leszek a fogyasztására! Bár most nem tankoltam tele de el mentem 100km és elég sok még az ecet a tankba!-
Höhö... milyen jól látszik a vízpumpán, hogy a régi "olajban edzett" blokkból van .

Természetesen a képen látható kosz, már nem képezi a blokk szerves részét.
No, ma kicseréltem a nyomórúd szimeringet.
Összeraktam, és CSÖPÖÖÖÖÖÖÖG !

DE ! Nem a szimering, hanem a vízpumpa alól IS szivárog a véééér...

Lekaptam a vízpumpát, bár akkor már tudtam, hogy az "O" gyűrű
jó eséllyel "D" gyűrűvé alakult, mint valami rohadt kukac amiből nyomorék pillangó lesz...

Sebaj, még jó, hogy megvettem a kihajtás szimeringet is, mert
jövőhéten tuti az kezd el csöpögni...

Majd szépen írok valami "how-to"-t a kluboldalra, de addig is a képek:
Koszolódott gyertyák esetleg amit kiköpött.
Ha változós, akkor nagy eséllyel rossz a solenoidod, vagy kontakt hiba
van a rendszerben valahol.
Mivel pont 8-8500-9 körül kellene átpakolnia a szelepvezérlést.

Ha "beprelleg" a mágnesszelep (solenoid), akkor ide-oda rakosgatja
a vezérlést, ez eredményezhet érdekes dolgokat...
Mennyiért vetted a gépet?
Úgy tűnik jó lett. Kicsit még próbálgattam, egyszer csak kiforgott. Utána még egy ideig szenvedett 8e környékén, de szép lassan megszűnt...azóta jó...nem tudom mi volt ez, de remélem így marad..:) Lehet a sok álláshoz van vmi köze...Most már mehet vizsgára, ez a lényeg :)
Nem az.
FIAT TIPO után most PEUG 307sw.
Sokan mondták, "F" betüset ne vegyek ( FIAT; FORD; FRANCIA).
Mikor a szerelőmnek mondtam mit akarok, asszonta ott fog hagyni az úton. Fiat árát tartsam tartalékba a Peug javítására.
Hát, csak nem lesz igaza!
Igen a tavalyi túra.

Jó idő esetén szeretnék gurulni, akkor már miért ne arra. Kicsit bonyolítani fogja a dolgot, hogy aznap pont Anyák napja, de majd megoldjuk, megszervezzük.
Benzined friss? Videóimat megnézve látod hallod hogy itatta az enyémet még egy éve.
http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor..
.


Ennyivel több benzin nem kellhet a tiédbe. Gyertyákat még ha hátra van NGK CR8EK ha nem ez van bent.
KARBISORHOZ MAX EGY SZINKRON EREJÉIG NYÚLNÉK minden más jó kell legyen ha nem folyik túl