Üdv!
Nem állítom, hogy tudom a problémádat,d e egy ránézést megérhet.
Lövök fel 2db képet 900as karbijáról. Ebben a 7-es jelű "izé" (diaphragm = membrán). A 2. képen lesz olvasható a számokhoz rendelt megnevezés. Nem tudom, hogy a a 400as, ill. 6os RF karbija mennyiben különbözik. Mert nem vagyok egy karbiszakértő, az enyém sem volt soha a kezemben, csak az MZ-é és Simsoné.
Ismerősöm 1.1es Gixerrel járt úgy, hogy ez a membrán el volt öregedve és elhasadt (2 karbinál is), így a 4ből csak 2 henger húzta a vasat, 2 meg alapjáraton ment.
Köszönöm!meg is vagyok.
Az első túlméret árai:
-Hajtókar csapágy 28560 Ft
-nyugvó csapágy sor Alsó csésze 4720/db az alsó ebből 4 kell,a felső 1660/db ebből is 4 kell ez összeadva 25520 Ft.
-Hengerfej tömités 18400 Ft
-Hengertalp tömités 4740 Ft
-vízpumpa tömbszelence 6650 Ft
sziasztok.némi segítséget kérnék: RF 600 as hoz kellene nekem főtengely csapágysor.hol találok ilyet mert már beszéltem négy kereskedővel meg szalonnal de ezek mind hülyék,ilyeneket mondtak h fú hát ilyen öreg motorhoz ők nemtudnak semmit. mindent találtam hozzá ami kell csak a csapágysor hiányzik. segítsetek ha tudtok légyszi.
Ha nem halt volna meg az enyém is a schubertet felülről a másodikba be raktam és olyan szépen ment! Nem ugrált nem volt luk... de 2-3km után elkezdet hörögni és azóta 4.hengerem OFF...
Este meg álmodtam hogy kevés lehet a benya úgy hogy az úszót még beállítom újra! Csak azt nem értem hogy elötte tökéletes 2-3km alatt meg hogy állítódna el!
Prox utángyártott főfúvókát kapsz a Pinkmotorsnál (is).
Most milyen fúvókák vannak benne ?
Gyári 32.5 alapjárati, 97.5-105-ig fővúvóka (exportfüggő volt).
CO 1.25-1.75 között, Schubert tű 3. állás (közép), de ott nekem sose
volt jó 5000 alatt...
Mindig is 2. állásban használtam (fentről lefele).
Fogyasztásom nekem 4.9-5.2 általában. Volt idén túrán 4 is, tavaly Kakucson meg 6.
Vissza olvasgatva a fórumot látom más 400-nak is van gondja a karburátorral . Nekem 2,5 éve van meg a motor folyamatos harc van a karbijával . Bevittem egy márkaszervizbe őszintén megmondták belpiacos motorral sokmindent nem tudnak kezdeni lehúzni pedig nincs szándékukba . Mivel szerelő vagyok folyamatosan próbálok gyógyírt találni a dologra de egyelőre nem 100%-os a siker . A kezdeti állapothoz képest már virágos a helyzet de mivel árulom a gépet nem szeretnék senkit átvágni és a lehető legjobb állapotban szeretném eladni .Szóval a legnagyobb probléma , hogy 5000-es fordulatszám alatt a motor nem megy egyenletesen . Ha városban használom folyamatosan érezhető , hogy rángat mintha bedúsúlna a keverék de ha gyorsítok minden gond nélkül még kis fordulatról is rántás, torpanás nélkül forog . Szinkron , benzinszint , tűszelepek , membránok minden oké gyertyák jók , kábel+pipa zsír új . Co csavarral is játszom egy ideje most 1,75-re van nyitva eddig ezt találtam a legoptimálisabbnak . Valakinek van-e ötlete , hogy miért csinálhatja ezt a járgány . A klub oldalon olvastam a karbiról gyártott publikálást gratulálok hozzá , tökéletes anyag . (talán annyit hozzátennék , hogy a magas benzinszintet okozhatja az úszó kilyukadása . Láthatóan vagy lötyög az úszóban a benzin vagy ha szeretne megbizonyosodni az ember az úszó sértetlenségéről akkor meleg vízbe kell mártani és ha rövid idő múltán apró légbuborékok hegyják el az úszót akkor az ott lyukas) Abban az anyagban láttam , hogy nem gyári fúvóka van a karbiban , valakinek esetleg van infója , hogy mire érdemes átfúvókázni ? Valahogy a fogyasztása is érdekesen alakul bár lehet én látom rosszul a dolgot de 2 személlyel 100-120 tempóval 6,6 -ra jött ki nektek milyen értékeket produkál a masina ? Előre is köszönöm a választ .
Az baj hogy a haverok nagyrészt hozzám hozzák! Most is van egy AF-1 szét borítva nálam! ( Ez kicsit nagy képűnek tűnhet) De az én motoros baráti körömbe nem nagyon vannak ilyen nagy gépek!Akinek meg van annak anyu meg apu vett egy újat!Márka szemvízbe hordják. Én azt havi 30k-ból nem engedhetem meg magamnak!Másrészt környéken csak bohócok vannak! Meg akik lenyúlnak :(
Most még be villan egy ötlet azt holnap kipróbálom... Aztán ha nem jó akkor tényleg szerelő! De gondolkozok, hogy össze szedek lovét aztán sugó motorhoz le viszem és meg mondom nekik pofozzák ki a gép mociját hogy 5ös legyen! Utána Lefújom és imádni fogom :P
Na, most itt vagyok.
Nyolcadika körüli gurulásnál ha nem lesz eső úgyis útba esik Fűzfő, ha nem tudom addig meggyógyítani az enyémet akkor beugrom érte, vagy megbeszéljünk valamit.
Ha meggyógyul akkor úgyis szólok.
Fiam SIMSONját összedobjuk a kosárból és utána befűtök neki.
Balnál szerencsére a talphoz rögzítő csavar lazult csak meg, Így most az egyik behajol másik meg folyamatosan integet.
Passz, nem tudom....
Én életemben először műanyagoztam, nekem szerencsére ezeken az idomokon
nem kellett füleket visszavarrnom, itt csak 3 fejidomból kellett egyet építeni és
két oldalból egyet....
A sajátomra a hulladék idomdarabokból fogok alakítani fület, szerencsére csak
1-2 helyre kell.
Csáá ez elég olcsó?