Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van. Eladó.
1996-tól digit.
600-ról nem tudok nyilatkozni, a 400-nál ez már agyoncsépelt téma,
a gyári 76C fokos lyukas termóval nekem kb. 15km-et kell mennem, mire eléri az
üzemi hőfokot (fehér skála aljától felfele 2mm kb., de ez analógon más).

Addig lóg a semmibe.
Mitől necces a szivacsos téma ?
Az összes krosszmotorban az van, biztos van valami oka...

Én 2.5 éve a TwinAir két rétegű 15mm vastag mostható szivacsát használom.
Táblában vettem olyan 5000 körül anno, aztán kivágtam méretre.

Évente ultra dermmel és szappannal kimosom és ennyi....

Sokan használnak olcsó robogós szivacsot több rétegben, van akinek bevált,
van aki mutatott itt horror képeket...
Ujjab h---e kérdés!
RF400-ashoz levegőszűrő kellene! Ha már mindent cserélek beállítás előtt ki kellene ezt is cserélni!
Hol tudok venni?
esetleg létezik e hozzá hagyományos papír szűrő?
mert ez a szivacsos téma elég necces!
köszi előre is!
Hát én úgy fizetés környékére gondoltam!
Na ezt nemtudtam. Bocsesz.
Egy kérdésem lenne csak, ami kicsit idegesít. A vizhőmérséklet kijelzőm indítás után kb. 10-15 percig nemmutat semmi. Az előző tulaj szerint ez normális és "igy vette". Szerintem ez nem nagyon normális. Tapasztalat?
A 600 és 900 sose volt digitális műszerfallal szerelve.
Csak a belpiacos 400-asok.
Az enyém 97 -es (600 as és azon még analóg, és a 900 ason is.)
Az enyém is digites de vízszintesen csak városban tötyörgésnél szokott lenni... és olyan 3/4.nél kapcsol a venti!
Izzót hol lehet lőni a műszerfalba! Lehetőleg valami ledes táma kellene hogy ne fehér legyen!
Sziasztok!
400 as RF hez keresek eladó karbisort, ha lenne valakinek..
Úgy emlékszem '97-től.
Melyik évjárattól digit a műszerfal?
Ha tényleg 2000-es az a motor, akkor azon már digit műszerfal van,
amin a vízszintes állás "még csak" kb. 86-89C fok.
Lehet, hogy csak a jeladó vezetékét mozgattátok meg és jobb lett az érintkezés...
Nem, ahhoz nem nyúltunk, remélem nem valami új hiba
Ma, vagy holnap megyek vele egy hosszabbat, de azért figyelek rá nehogy baj legyen, meglátjuk...
De a képed alapján még az optimális sávban van, reméljük ott is marad majd
Május 1?
Nekem egyben emléktúra is lenne, spontán koszorúzással egybekötve Siófoknál.
Ha a csavart kitekeri az ember akkor a "furulya" nem szokott szorulni....bár az új banditoknál előfordult, hogy fordítva volt gyárilag összerakva az alja és az tényleg nehezen csúszott szét... ....de attól még nem sérül a szár ha csak nem üti neki az ember valaminek...
fogalmunk sincs miért jött szét ilyen nehezen ki lett belezve.valami persely van a szár aljában és az fogta az egészet!

Nemtudom a nagy eröltetésre egyszer csak szétjött.
miért nem jöt szét?......nem tudták alul kicsavarni a csavart?......amúgy elég könnyen szétjön...
Én támogatom!
+1, de lehet, hogy csak később (4ig meló)
Ha valakinek egyszer fontos lesz:

400-as kuplung nyomórúd szimering méretek:
- tengelyátmérő 6mm
- agyátmérő 34mm
- szélesség 7.5mm
(6x34x7.5) NEM SZABVÁNYOS, ajkas, hőálló, fémmerevítéssel.

400-as kihajtás szimering:
- tengelyátmérő 30mm
- agyátmérő 56mm
- szélesség 6mm
(30x56x6) NEM SZABVÁNYOS, ajkas, hőálló, fémmerevítéssel.

Beszerezhető GSF 400 '93 előtti alkatrészpalettájáról,
árak ~2500Ft, ~3500Ft nagyságrend.