Nem , én a pasztát egyetlen helyen tűröm meg a motoron (bár nekem ott sincs), és
az a szelepfedél tömítés. Mert az tényleg nem/alig beszerezhető a VC-s 400-hoz.
Nekem úgy fogja az "új" gyűrű már lassan 2 éve a szelepüléket (is), hogy alig
bírtam szétszedni tavasszal mikor pucoltam a karbisort.... valamit elmértél ott és
szerintem 0.5mm-rel vékonyabb szálvastagságú "O" gyűrűt tettél bele.
Nekem kenés nélkül be se ült a helyére mikor összeraktam, csak kenve volt
hajlandó becuppanni.
Na ez karbi kiverte a biztosítékot!
Tegnap 10-12óra bütykölés után talán jó aksi le merült nem indult! Ma végre be indult nem folyik nem minden okés pöpec a vas veszi a fordulatot! Nagy buszkén elindultam vele motorozni egy szer csak hallom hogy dadog valamelyik henger le nézek túlfolyón öklik a benzin magamba lehordtam az összes japán le és felmenőjét!
Benzincsap el zár góó haza még szerencse hogy faszán ki vezettem mert úgy be gyulladt volna mint a p...a...
A probléma azzal a részével amibe tűszelep mozog... ha az nincs rendesen a helyén akko nem zárja le jó... Úgy hogy most jön a service 1248. része ma
A megoldás is aszem meg van nem ó gyürüvel rakom össze hanem tömítő pasztával mert úgy faszán be ül a helyére és remélhetőleg minden jó lesz vele! Az "beragasztja" és tuti hogy nem csálén áll az bronz kis genyó... Pedig olyan jól ment amíg el nem ba...dot
Az O gyűrűvel valószínűleg azért nem jó mert vastagabb mint a gyári és kitolja helyéről...
Na jó motorozást nektek megyek túlórázni a garázsba
Nekem is, mert már vettem ki szabit
Az egész napon még gondolkodok, mert azért nem akarnék reggel fázni, az elrontaná az egészet. Hétfőn megnézem mennyire van reggel 7kor hideg, és ha nem annyira akkor megyek egész napra.
De délután mindenképpen ott leszek.
Más senki nem akar jönni?
Mert van benne egy "O" gyűrű, ami eléggé ki van már ülve, én minden
tömítőgyűrűt be szoktam kenni szilikon zsírral mielőtt összerakom.
Legalább is a Viton-okat. EPDM-nek nem biztos, hogy jót tesz.
Feldobtam ma a sport dobot én is, kipróbáltam milyen csak 1cm gyapottal.
Brutális. Ha nálam marad a motor, akkor "Kakucsos" dobnak tökéletes lesz.
Viszont... senki se feledkezzen meg a gumik ellenőrzéséről
induláskor. Tudom, ez olyan "kötelezően elfelejtendő" dolog,
amikor eszünkbe jut, akkor is általában megrugdossuk, hogy kemény-e...
No ez semmire se jó, ma simán mentem úgy egy kört, hogy a hátsóban
0.5bar nyomás volt, pedig előtte "megrugdostam" és konstatáltam,
hogy jó, ez olyan mint szokott...
Út közben vettem észre, hogy kanyar előtt lassításkor tolom a powerslide-ot,
ami eddig nem nagyon volt sem rám, sem pedig a motorra jellemző.
Mivel csak a dobot mentem el tesztelni, így "tréningrucis" figura volt...
Mikor hazaértem néztem meg alaposabban és akkor tűnt fel, hogy olyan furcsán laposnak tűnik....
Szóval ellenőrizzétek. Egyébként a szelep belsejét nem csavarta
jól vissza a gumis, amikor cserélte a gumit. Kiszedtem, beszilikonoztam,
ráhúztam és most jó.
Semmi különlegesség nincs benne... leszeded a váltókar csuklós tengelyét
a váltótengelyről (1db. csavar, teljesen tekerd ki).
Leszeded a lánckerék fedelet (4db. imbusz kb. a négy sarkában).
Kiakasztod bent a kuplungbowdent ha a fedelet meg akarod áztatni.
Nyomórudat simán kihúzod, lepucolod, szimeringet letakarítod, esetleg
mint én benzines fülpiszkálóval kitörlöd.
Összerakásnál visszadugod a nyomórudat (nem mindegy, hogy hogyan, mert az egyik fele jobban kopott).
Visszarakod a fedélbe a bowdent, beakasztod, fedelet visszacsavarozod, és ennyi.
Ezt jó hogy említed ilyen okból én is szét akartam szedni csak meg találtam a kuplungnak a nyomó részét! Azt csak simán ki tudom szedni vagy ki kell akasztani valahogy?
Kicsit fostam h szét hullik aztán nem nagyon fejtem meg a vissza rakás módját!
Hát őőő a gyárival semmi bajom azt le számítva hogy 98-as lehet :D
Az ilyen márkátlannal meg az hogy ne vágja haza a vasat!
de kéne valamit lőni hozzá mert akkor minden tuti és csak be kell! Állítani! Na most megyek vissza állogatom a tűszelepeket! Aztán meg látom milyen a hatás! hétfőn meg jön a gyertya, most kap új benzin szűrőt is! tankot ki pucoltam szűrőjét is! Úgy hogy elég nagy ganézáson esett át a DRÁGASÁG
A kuplung nyomórúd szimering volt a ludas egyébként... (ami miatt telefonon hívtalak).
Már megrendeltem a két szimeringet, de tegnap teljesen lepucoltam a motort
azon a részen (volt bőven mit), fülpiszkálóval kitakarítottam a szimeringet is és tádááám, nem csepeg.
De ettől függetlenül jövőhéten ha megjönnek, kicserélem őket.
Ajánlom is mindenkinek aki akármilyen lánckenőt használ, hogy bizony időnként
le kell szedni az első lánckerék fedelet és érdemes jól áttakarítani a vízpumpa,
kuplung nyomómechanika, körüli részt. Kő kemény 4db. imbusz csavar és egy
féktisztító vagy 2dl. benzin kérdése....
De nem megy gallyra a nyomórúd szimering.
6kilósban is ugyan az a termosztát van, de ott sokkal messzebb a hengerfejtől mint a 4kilóson. Én átraktam a kicsiből a 85 fokos termosztátot, és semmi baja vele. Sőt még most is le van takarva 2/3 radiátor mégse melegszik városi használatkor se kapcsolásig.
Persze pesten araszolgatni biztos nem ugyan az.
Takard le a hűtőd jobb felét- kétharmadát, és előbb fog megmozdulni a mutató. Sajnos ez tényleg így normális ekkora hatalmas hűtővel.
Tejesdoboz pont méret. Széthajtogatod, alul jobbról behúzod a burkolat alá és el se veszik
Csak a 4 kilóson csináltak ráncfelvarráskor digit műszerfalat.
600-nál nem volt ráncfelvarrás, 9 kilóson az első húzófokozati csillapítást pakolták bele RS2.
az a szelepfedél tömítés. Mert az tényleg nem/alig beszerezhető a VC-s 400-hoz.
Nekem úgy fogja az "új" gyűrű már lassan 2 éve a szelepüléket (is), hogy alig
bírtam szétszedni tavasszal mikor pucoltam a karbisort.... valamit elmértél ott és
szerintem 0.5mm-rel vékonyabb szálvastagságú "O" gyűrűt tettél bele.
Nekem kenés nélkül be se ült a helyére mikor összeraktam, csak kenve volt
hajlandó becuppanni.