Nem megy es 1 henger!
Gyertyát ki szedem ki égetem megy kb 1-200km ig majd be kormolja...
Már meg rendeltem a tűszelepet meg meg vettem a karbiba az o gyűrűket hogy pöpec legyen! Még a fúvókákat akarom meg mérni hogy jó e a méret benne. Ezt el is felejtettem! Remélem igen mert nem nagyon van pénzem már ilyenekre! Meg rendeltem hozzá 2köröms NGK-t is hogy tuti legyen majd a beállítás ha oda kerül a dolog!
Csak a tűszelep késnek :S Azt mondták hétfőn hozza futár hát nem ért még ide vele! Mindegy a héten úgy is eső lesz!
Csáááá!Üdv klubban újonc! Az enyémben van ezüst és "lekopogom"nincs baja.
Én úgy indítok hogy szivató teljesen rá csap zárva elindul csap kinyit szivató lassan vissza pár perc és goooooo!
mondjuk márciusban vettem gyertyákat!NGKCR8EK
Természetesen gurulnánk is. Az uticélt majd megbeszéljük
És ha már itt vagyok:
Kedden nem akar valaki Kakucson menni pár kört?(mondjuk sokat )
Én megyek mindenképpen, mert azon kaptam magam, hogy utcán megyek mint az állat, és le kellene vezetnem máshol.....
Illetve a szezon elején nem árt egy kis gyakorlás.
Ha valaki kedvet kapott, szóljon, mert akkor nem kellene egyedül mennem.
ajaj...
Köszi, az ötleteket! A gyertyapucolás még megy, a többihez szerelőre van szükségem... holnap ha lesz időm megcsinálom, remélem eltudom vinni a saját lábán, aztán meglátjuk.
Minden esetre, idáig nagyon jó a fogyasztása
- többet eszik az idegeimből mint a benzinből
Helló ha végképp nem indulna simán nézd át a gyújtókábeleket is meg a trafót Az se baj ha lecsavarod a pipákat levágsz a kábelból 1 cm-t és pipa vissza!
Igazából Red a nagy barkácsmester, de a kompressziómérés után én megnézném a légszűrőt, és a gyertyákat, hogy mennyire retkesek, illetve a karbiban a benzinszintet.
Nyilván van különbség a tiszta és a kormos gyertyák szikraképzése közt.
Ha nem lenne, akkor nem kellene tisztogatni.
A kérdés az, hogy azért kell tisztogatni, mert nem ad elég szikrát, emiatt az égés
nem elég hatékony és lekormolódik, vagy azért, mert túl dús a keverék és nincs
ideje / oxigénje elégni, vagy szimplán azért mert nem alakul ki a szükséges nyomás ?!
Wow, köszi a gyors válaszokat!
A gyertya az az NGK CR8EK, szintén, de tuti nem új!
Ezt kipróbálom, mármint kicserélem, erre nem is gondoltam
Csak akkor már azt nem értem, hogy amikor elhoztam, meg amikor a szervizből is visszajött, hogy akkor miért indult simán?
Lehet, hogy én vagyok korlátolt, csak ha a gyertya lenne a ludas, akkor semmilyen körülmények között nem indulna, nem?
Vagy lehet, hogy olyankor a tiszta, megpucolt gyertya még pont tud adni annyi szikrát adni ami jó, és amikor használat után meg lerakom, akkor az a kis használat beköpheti a gyertyoszt?
Ne értsetek, félre nektek legyen igazatok!
Bár csak a gyertya csere megoldaná ezt a sztorit :)
- Amúgy ez nem az a tipikus piros RF, az nekem sem tetszik, ennek gyönyörű mély bordó színe van (lehet, hogy a kép nem adja vissza).
Üdv a klubban!
Nekem így indul. Télen nyáron ezt tartom, első indítás, indítózok szivató nélkül, beröffen leáll magától. Szivató teljesen ráad indít, pörget és indul, lassan vissza a szivatót! Gyertya NGK CR8EK!
Üdv: Dani
Mielőtt Imi beírná, beírom én, a probléma az, hogy PIROS !
Fessél bele egy kis akármilyen színt és jobb lesz....
Félre téve a viccet, hőmérséklettől függetlenül minden körülmények
közt pöccre kellene indulnia hidegen SZIVATÓVAL.
Ha gyenge az akku és a gyertya is öreg, akkor elképzelhető, hogy
van szikra, de kicsi.
Kár, hogy nem fotóztam le (elég nehéz is), de a 17000-et futott
Denso gyertyákkal úgy nyüszögött az önindító, hogy csuda, a szikrák
meg picik voltak.
Betettem a bontott blokkal vásárolt Platina gyertyákat, azok meg
mint a gáztűzhely gyújtó és pörgött az önindító is rendesen.
Ha pici a szikra, akkor nem fogja begyújtani, főleg, ha a blokk
esetleg kicsit nyúzott már.
Gyertyák milyenek ? Mármint típus szerint ?
Jah ha esetleg kerekedésben vetted akkor úgy kezd!
Gyertya, olaj csere...
Úgy b---nak át ahogy akarnak! Nekem is nyomták új a gyertya meg friss olaj haha a---ukat
Gyertya az szerintem soha nem volt cserélve benne. az olaj meg hát azt ne is firtassuk hogy milyen volt!
Mondani sok mindent lehet. Az a tuti amit te raksz bele....
Helló!
Én se vagyok nagy spiler még az RF szerelésben majd a többiek is írnak! De olyan nincsen hogy 10fok vagy 0 annak indulni kell!
Én kitolom -20 fokba elsőre röffen egyet másodikra indul... Szerintem ez hülyeség a belpiac kapcsán.
A hideg indításos mizéria igaz! Szerény véleményem szerint az gond hogy indításnál kevés a power...
Én mikor meg vettem a vasat az volt az első kapcsoló beépít első lámpa kapcsolóra. Aztán én még át kábeleztem az aksi és önindító közti kapcsolatot jó bika kábelre :D Le is tép mikor tekeri.
Ezt majd a többiek meg cáfolják szerintem, de nekem az a tapasztalatom hogy az aksi jó tekeri is de a trafónak nincs elég energia! Ezt fogják a többiek le szólni mert vagy van vagy nincs energia de ha kevés akkor szar a szikra!
Milyen gyertya van benn?
Aksid milyen?
Én mondjuk ezt a melegítsük motort fázist ki szoktam hagyni. Nem sok értelme és pl a mostani autóknak nem is jó.
Hideg indítás:
szívató elindul mikor fel pörög lassan tolom vissza hogy 3000-nél ne forogjon többet és mikor félnél jársz akkor lassan tolod vissza hogy ne legyen rajta és utána el kell vele indulni és annyi hogy óvatosan kell. Nem forgatod és semmi baja nem lesz... 5-6enél nem szabad tovább tekerni és egy 5km után már üzem meleg a vas
Melegen meg kell neki egy kis gáz! De olyat ne csinálj hogy a szívató kicsi vagy nagy! Ha sokat áll pl 2-3órát akkor én szívatóval indítok... húzd rá indít told vissza és gooo... itt lehet hogy az alapjárat nem lesz egyenletes meg stabil se de ez meg szűnik abban a pillanatban ahogy elindulsz vele és egy kicsit mentél vele.
Ha nincs olyan gondod hogy nem megy valamelyik henger akkor valamit te rontasz el szerintem az inditásbánál! Szívatózásnál gázt soha ne húz...
Sziasztok, üdvözlök minden kollégát :)!
Új vagyok a fórumon, illetve a motorosok között is, végső elkeseredésemben a Ti segítségeiteket szeretném kérni...
Nemrég vettem a RF400 RV típusát, 2000-es gyártású a paripa, megy mint a picsán rúgott isten nyila, tipp-topp, kezesbárány, imádom, DE:
Amikor elhoztuk a kereskedésből (december) elég hideg volt, de ugye még bolt meleg volt a drága, azon nyomban mentem vele (kis szívatós indítás, majd a melegítés után) semmi gond nem volt.
Utána, egy hétre rá nem akart beindulni, mert a fűtetlen, bár szigetelt garázsban hideg volt (0-5 fok körül), nem is idegeskedtem, tisztában voltam/vagyok vele, hogy belpiacos moci, más a karbi stb. ilyen hidegben nem indul és kész.
De amikor +10 fok volt, sem indult, gyertyát kellett pucolni, majd beindult: melegedett, leállítom, beöltözöm, megint nem indul...
Vissza szerviz (még garis), mondták televolt a karbi, csak ki kellett takarítani. OK. Visszahozták, megint beindít, szívató nélkül mint egy kis angyal, mentünk egy órás lazát a környéken.
Majd március végén ismét elő, persze nem indul, gyertya pucc sem használt, megint el, két hét várás után telefonált a szerelő, hogy mehetek érte. Állítása szerint az volt a baj, hogy a karbiban vagy ahol van a tűszelep nevezetű egység (sajnos ilyen szinten már nem értek a motorhoz), rossz volt és eresztette a benyát a karbiba, aminek a következménye volt ez, hogy mindig tele tolta ami miatt nem indult ugye. Nagy kő leesik a szívemről, rá három napra elhoztam a mocit a saját lábán, elsőre indul, mentem vele kb. 35-40 kilométert (persze kezdő motor lévén, még kétszer lefulladtam vele emelkedős indulásokkor, de hát még nem volt annyi időnk hogy összeszokjunk :)), de mindig elsőre szépen újra indult a gép. Haza érvén letöröl, simi, be a garázsba, letakar. Másnap felbuzdulva a jókedvtől, délután mentem volna megint motrozni, DE: kitolom, beöltöz, kapun is kitol, és elsőre beindul, majd mintha az alapjárat rosszalkodna leáll, pedig délután négykor volt ez, egész nap napsütés 15-19 fok volt. Nem estem pánikba, csak gondoltam, mégis kell neki egy kis szívató. Kis szívatós indításra se semmi, végül akksi lemerül... odatol fater autó: bika, indítózik, de semmi... próbáltam szívatóval és anélkül is...
Nagyon szeretem a gépet, de ez a "szarakodása", hogy szerviz utáni menet után másnap már nem indul, hidegen meg pláne, megesett párszor és már olyan szintre emelte sajnos a több nyelven történő káromkodási képességem, hogy egyből színváltós lett a fejem az idegtől...
Mit tehetnék még? Gyújtás, szikra van, benzin a helyén, akksi ok, forgatja, ilyen gyorsan megszívná magát?
Vagy ki se cserélték volna a sáros tűszelepet?
Viszont a szervizes srác hitelesnek tűnik, 3 napon keresztül minden reggel beindította a szervizben, ahol elsőre indult is, mint ahogy nekem is amikor szervizek után elhoztam/kihozták...
Lehet, hogy ez a +10-15 fok még mindig kevés lenne neki?
Kérlek segítsetek, mert kezdek belőle kiábrándulni, ugyanakkor nagyon szeretem a kis Eleanorom (mert már kiérdemelte ezt a nevet)
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
Üdv,
M. Balázs
(jumperman84@gmail.com)
Gyertyát ki szedem ki égetem megy kb 1-200km ig majd be kormolja...
Már meg rendeltem a tűszelepet meg meg vettem a karbiba az o gyűrűket hogy pöpec legyen! Még a fúvókákat akarom meg mérni hogy jó e a méret benne. Ezt el is felejtettem! Remélem igen mert nem nagyon van pénzem már ilyenekre! Meg rendeltem hozzá 2köröms NGK-t is hogy tuti legyen majd a beállítás ha oda kerül a dolog!
Csak a tűszelep késnek :S Azt mondták hétfőn hozza futár hát nem ért még ide vele! Mindegy a héten úgy is eső lesz!