Biztosan kontakt hiba, vagy egyszerűen meghalt az aksid. Sajnos ezek az MF aksik így térnek örök nyugovóra. Egyik napról a másikra. Próbáljatok valakivel aksit cserélni, mit tesz egyik a másik motorjával.
Hali! Nem sértődök meg! 1-2 deci nem fog érdekelni igazából ez csak kíváncsiság, hogy mi az alja! Nem fogok azért 80-100al menni mert 1decivel kevesebb! Ennek az 5nek kegyetlen örülök mert ebbe volt tekerés is! Szóval nem azért írtam mert 2decin múlna valami... (Bocsi ha valakit zavart)
Költői kérdés! Első fékcső kellene... Hazafelé fel puhult meg álltam Cseszneknél nézem jön ki a fék folyadék és már nem lehet újra peremezni mert rövid a cső
Gyanítom nem lesz olcsó mert ahogy néztem más gépekre 20k körül megy!
Hol és milyen motorét tudnék rá tenni!
Lehet az sok minden, vízpumpa, olajpumpa, hajtókar, csapszeg, esetleg főtengely.
Én amit megtennék, hogy egy műanyag nyelű csavarhúzóval
végighallgatnám a blokkot, tulajdonképpen úgy használva mint egy
sztetoszkópot. Nekem már sokszor hasznos volt ez a módszer.
Csavarhúzó hegyét odaérinted amit hallgatni szeretnél, a markolatának
a végére meg ráteszed a füled.
Ettől független, kiszedném a gyertyákat, egyenként a dugókat picit
túlforgatnám a holtponton és egy csavarhúzóval érzéssel a gyertya
furaton keresztül megnyomnám lefele. Ha kottyan, vagy van már
érezhető holtjáték lefele, akkor csapszeg vagy hajtókar.
Itt fontos, hogy túlforgassuk a holtponton őket, hiszen ekkor kezdi
el lefele húzni a dugót a hajtókar, ilyenkor jöhet ki a kopás okozta
holtjáték a dugó lefele nyomásakor.
Nem az aksi full tele volt és adja is át rendesen a cuccot ,kimértük. Én is az aksira gyanakodtam elsőre de ugylárszik máshol van a galiba
De azért kössz szépen
Segítséget szeretnék kérni! Bár nekem nem RF-rem van de azt mondták, hogy itt van egy pár szerelő guru és próbáljam meg itt.
Nos a problémám a következő: Elmentem motorozni szombaton minden rendbe volt aztán 200 km-el később erős zaj jött a blokkból. Alacsony fordulatnál kattogásra hasonlít és ahogy emelkedik a fordulatszám úgy változik át erős zörgésre.
Megnéztük a szelephézagot, a vezérműláncot, a vezérmű-láncvezetőt, a vezérmű-láncfeszítőt ezeknél mindent rendben találtunk. De a hang csak nem tűnt el.
Merre keresgéljek tovább?
A motor rendesen indul semmilyen változást nem tapasztaltam rajta!
Üdv ez ewgy január 9-i hozzászólásom, hogy idei-e, vagy tavalyi, már nem tudom. Beütöd, hogy kontakt a keresőbe és a mz125 nevem alatt megtalálod a hozzászólást ill. a témához kapcsolódó hsz-okat.
Üdv!
Szerintem is kontakt, de távolból bárki lehet okos. Én úgy jártam, hogy az akksi kék(negatív) kivezetése nem adott át. Egész du motoroztam és egy hosszas lámpánál állás erejére leállítottam. Piros&sárga, indítanám elmegy minden műszervilágítás amíg a startert nyomom(volt egy kis érdekes hang is). Az akksi sarok nem adott át. Ezt egy hullámos alátét közéiktatásával meg tudtuk javítani (költsége: volt itthon) Viszont mégegyszer hangsúlyozom volt műszerfal világítás, meg minden, csak az indításhoz volt kevés a kontakt. Sok sikert!
Jó éjt mindenkinek.
Hali mindenkinek egy kérdésem lenne felétek. A problémám a motor be indításánál kezdődik. Gyújtást rá adom és világítani kezdenek a visszajelző lámpák ahogy kell, és ahogy benyomom az önindító gombját egyszerűen elsötétül minden rezzenés nélkül, és aztán már hiába fordítgatom a kulcsot semmi nem történik csak kb a 16 szori gyújtást érzékeli megint. ( gondolom valami zárlatos)
Hát ez lenne a problémám valakinek valami ötlet?
Ja... közel 5 lityi az már jó. Annál jobb nem lesz.
Régi áttétellel, hengerfejjel, olajzabáló blokkal 4.7 volt a legkevesebb
amit etetni tudtam vele, szintén balatoni guruláskor, persze ott is
szépen nyugiban.
Szóval kár óvatoskodnod, hacsak nem azért jó, mert legalább nem
töröd össze magad.
hali.Na meg van az elso tankolasi eredmeny a karbi helyre allitas ota...kb -1L fogyasztas. 5,12 volt 100kmen. es ez meg nem a kimelo benzin takarekos vezetesi stilus melett ennyi. volt benne 170 es gyorsasagi szakasz, meg elozgetes. Most jon egy hosszab ut ezt meg probalom ovatosba...
UGYHOGY KOSZI SEGITSEGET MEG ERTE KILLODNI VELE... :) SZEP NAPOT ES SZELES UTAT
Én ezt ajánlom, akár pirosat is tehetsz rá.
Költői kérdés! Első fékcső kellene... Hazafelé fel puhult meg álltam Cseszneknél nézem jön ki a fék folyadék és már nem lehet újra peremezni mert rövid a cső
Gyanítom nem lesz olcsó mert ahogy néztem más gépekre 20k körül megy!
Hol és milyen motorét tudnék rá tenni!
Én amit megtennék, hogy egy műanyag nyelű csavarhúzóval
végighallgatnám a blokkot, tulajdonképpen úgy használva mint egy
sztetoszkópot. Nekem már sokszor hasznos volt ez a módszer.
Csavarhúzó hegyét odaérinted amit hallgatni szeretnél, a markolatának
a végére meg ráteszed a füled.
Ettől független, kiszedném a gyertyákat, egyenként a dugókat picit
túlforgatnám a holtponton és egy csavarhúzóval érzéssel a gyertya
furaton keresztül megnyomnám lefele. Ha kottyan, vagy van már
érezhető holtjáték lefele, akkor csapszeg vagy hajtókar.
Itt fontos, hogy túlforgassuk a holtponton őket, hiszen ekkor kezdi
el lefele húzni a dugót a hajtókar, ilyenkor jöhet ki a kopás okozta
holtjáték a dugó lefele nyomásakor.
Egyenlőre költséghatékonysági okokból megpróbálom magam szerelni felszerelés és kedvem van hozzá csak már ötletem nincs.
De azért kössz szépen
én sajna kevés vagyok ehhez
Segítséget szeretnék kérni! Bár nekem nem RF-rem van de azt mondták, hogy itt van egy pár szerelő guru és próbáljam meg itt.
Nos a problémám a következő: Elmentem motorozni szombaton minden rendbe volt aztán 200 km-el később erős zaj jött a blokkból. Alacsony fordulatnál kattogásra hasonlít és ahogy emelkedik a fordulatszám úgy változik át erős zörgésre.
Megnéztük a szelephézagot, a vezérműláncot, a vezérmű-láncvezetőt, a vezérmű-láncfeszítőt ezeknél mindent rendben találtunk. De a hang csak nem tűnt el.
Merre keresgéljek tovább?
A motor rendesen indul semmilyen változást nem tapasztaltam rajta!
Kawasaki ZZR 250
Köszönöm!
Üdv!
Szerintem is kontakt, de távolból bárki lehet okos. Én úgy jártam, hogy az akksi kék(negatív) kivezetése nem adott át. Egész du motoroztam és egy hosszas lámpánál állás erejére leállítottam. Piros&sárga, indítanám elmegy minden műszervilágítás amíg a startert nyomom(volt egy kis érdekes hang is). Az akksi sarok nem adott át. Ezt egy hullámos alátét közéiktatásával meg tudtuk javítani (költsége: volt itthon) Viszont mégegyszer hangsúlyozom volt műszerfal világítás, meg minden, csak az indításhoz volt kevés a kontakt. Sok sikert!
Jó éjt mindenkinek.
Hát ez lenne a problémám valakinek valami ötlet?
Régi áttétellel, hengerfejjel, olajzabáló blokkal 4.7 volt a legkevesebb
amit etetni tudtam vele, szintén balatoni guruláskor, persze ott is
szépen nyugiban.
Szóval kár óvatoskodnod, hacsak nem azért jó, mert legalább nem
töröd össze magad.
A Veterán Autó és Motor újság szerint:
'Siófoki Veterán Jármű Alkatrész Börze és Veterán Jármű Kiállítás, Siófok'
Dátum: 2011. június 12, vasárnap
Hossza: Egésznapos esemény
Tesco parkoló.
Az árusok beengedése reggel 5-9 óráig történik.
A helyeket a rendezők adják át az árusoknak.
Infó: Nádas Norbert, 30/589-3065.
UGYHOGY KOSZI SEGITSEGET MEG ERTE KILLODNI VELE... :) SZEP NAPOT ES SZELES UTAT