Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

nézd meg a tükör alját, mert az enyémen van a szárhoz közelebbi részén egy kb. 2 mm átmérőjű furat, lehet hogy gyári.
vágasd át majd a tükröt kissebre mert ha nem akkor ujra meg kell melegiteni és az nem jó a karbonnál én is kisebbre vágtam és csak bele van ragasztva és igy pont jó
nekem csak át lett festve mert csúszás nyomos volt.
Köszi aszt hitem van könnyebb megoldás és a műanyagnak nem lesz baja azon kívül hogy ki fúróm? igazából azért szeretné mi szedni mer karbon fóliát szeretnék rá rakni
Vérbeli motoros! Gratulálok!
Helló én is kivettemmegoldás:a tükör aljára a tükör mögé fúrni egy kis lyukat ahol nem látni hőlégfúvóval körbemelegiteni óvatosan és mikor elég lágy a müanyag a lyukba dugsz egy pálcát vagy valamilyen puhább dolgot v csavarhúzót és óvatosan nyomni kifelé!Csak folyamatosan melegiteni kell a burkolatot!Nekem sikerült kivenni!Én csak belül a csavart húztam meg mert könnyen elállitódot.
Lenne egy kérdésem az lenne hogy ki lehet e szedni a tükörből az tükörüveget?
Grat Nekik!
Gratula, jó egészséget kívánok nektek!
Bemutatom Bogár Ádám Kristófot :-)

Anyucinak sajna számítógépet kellett cserélni (darabig nem is volt) amiben már nincs meg jelszava, amíg rájön és be tud jelentkezni megkért a bemutatásra.
Én már gratuláltam neki.


:-)) Túl sokat is alszik. Úgy kell felébresztenem etetéshez, de ez állítólag a sárgaság miatt van. Amúgy igazi férfi, egy kis kéjenc, imádja a meleget, két polárpléddel kell betakari miközben a kókuszpólya is rajta van, no meg a ruha :-))) Az inkubátort szoláriumnak használta a kórházban :-))
Ordítós kép asszem még nem is készült, de igyekszem olyat is küldeni.

Amíg nem derítem ki a jelszavam, fehatalmazlak, hogy Ádámot továbbítsd a fórumra, már ha a többieket érdekli a legifjabb RF klubtag :-))))

Puszilok mindenkit.

Rony
Ez sajna nem Magyar szokás. Máshol is tekergetik a számlálót.
Imitrikes
Köszi a tippet, bejött a kormánynál volt meglazulva a szivató bovden! Ja a kevés km-ről meg annyit, voltam a múlt héten műszakin, a vizsgáztató a barátom, és 2009-ben mikor műszakizott a motor 32 ezer km volt benne! Ja 27-el vettem! Ezt mutatta a nyilvántartás, ugyhogy kb szerintem 42-45 ezer kilométer van a mocimban! Szép magyar szokás!
Üdv: Dani
Ennél még olcsóbban megy a dolog....
Ha tudsz akkor ebay-rol rendelj kilehet fogni olcson
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Tárcsát bontóban, betét ára viszont nagyban függ a minőségtől.
Tsanyi segít, vagy itt:

http://www.biker-world.hu/kate...
Hali!

900-asomhoz keresek hátsó tárcsát és betétet. Hol érdemes keresnem emberi áron?
Üdv az 50+ klubban
Tényleg lenyűgöző!

(bocs az ömlengésért )
Ha azt mondom könny szökött a szemembe, nagyon ciki?

Szivesen.
Sziasztok!

Tartalmas nap volt: Tsanyinál rájöttünk a megtorpanás és háromhengerezés okára...


HATÁSSZÜNET


... nem volt rajta a harmadik hengeren a pipa. Ne kérdezzétek hogyan, mert én nem tudom elképzelni, hogy amikor gyertyát cseréltem, akkor nem lett visszadugva és úgy raktuk volna rá a tankot...

De megoldódott, lett karbiszinkron és egyéb gatyába rázás: Tsanyinak ezúton is köszönet mindenért!

Viszont, amiről még csak Imi (neked köszi a terméket) és Tsanyi (neked pedig a felrakást) tud: bátran állíthatom, hogy megvan az fórum legszebb hangú 400-as Röfije.

Senkinek nem akartam a lelkébe tiporni, de ez a Martin valami elképesztő szépen szól - nem repedt fazék, stb. Lehet elfogult vagyok egy kicsit, és amúgy is ez az első sportdobom, de húúú. Benne a furulya, így is nagyon szépen duruzsol, és nem nyomja el a motor cüncögő hangját. Álom!

Erről egy videó (sajnos az én mobilom elég ratyi hangot produkál videónál) itt található.

Illetve ha már itt járunk, megvolt a tartósteszt: szintén Tsanyinak - semmi gond nem volt, két személlyel is úgy megy, hogy nacsak!

És egy történelmi pillanat is volt ma (nagyjából reális): átfordulás (ezen még jobban is hallani az auspuff-ot, barátnőm mobilja jobban teljesít)

Ehhez tartozik a lenti kép is.

Röviden ennyi, nagyon jó napot zártam, még a r*h*dt szél ellenére is. További szép hétvégét!
Bocs, elírtam : tavaly márc. végén volt.
Sziasztok.
Idén márc. végén vizsgáztattam a röfimet. Amikor látták, hogy nincs benne helyzetjelző, elővettek valamiféle listát, amin a típusok voltak felsorolva. Egyik részében benne volt a röfi mint olyan gép, ami gyújtás ráadásakor azonnal a tompított világít. Nekem azt mondta akkor a vizsgáztató, hogy van pár ilyen kijelölt gép, amit átengednek, de mást nem. A többihez kötelező a helyzetjelző.
Nekem semmi bajom ezzel a szimmetrikussal se.
Sőt, saját véleményem az, hogy a szimmetrikus sokkal jobb megoldás.
Az asszim. is jó lenne, ha nem lehetne eltekergetni mindenfele....

Este meg ha jobban belegondolunk tökéletesen mindegy manapság.
Ha nem jönnek szembe, akkor úgyis refizünk, ha meg szembe jönnek
akkor 10-ből 8x vakon megyünk míg el nem mennek mellettünk,
az egyre erősebb maghasadással működő fényszórók miatt...

Városban meg ott a közvilágítás.
Na végre megvan minden ahhoz, hogy egy jót motorozhassak és ne egy dzsekiben motorozzam mindenfajta védelem nélkül, erre bebasz ez a hülye essős, orkánszeles időjárás :-(
Neked is az az összevissza semire se jó világításod van mint nekem is volt a 4kilóson. Sajnos semmi köze az EU asszimetrikushoz. Próbálgattam az izzót mozgatni minden felé de sehogy se jött elő a normális vetítési kép. Pont az út jobb oldalát nem világítja meg rendsen ha ez a tompitott fényed.
Ha a helyzetjelződ akkor működik a látszani sztori.
Fotóztam neked vetítési képet , meg egy "reálisabb" képet a
fényerősségéről.