Nekem indításra nem megy a tompított, és de, elvileg is szabálytalan sajnos, vagy nem sajnos....
A helyzetjelző itthon KÖTELEZŐ. Az más kérdés, hogy levizsgázik-e vagy sem,
eddig nekem sem volt gondom vele, de most kötözködtek miatta.
Én kivittem egy kapcsolóra a tompítottat, plusz van mellette egy jelzőfény, ami akkor
világít pirosan, ha nincs bekapcsolva (figyelmeztet).
Most van benne tompított, és ezt fogom direktbe kötni.
Ezzel a LED-es izzóval még sokat sem fogyaszt.
Elöl-hátul lecseréltem már ledes foglalatosra, így indításkor nem terhelnek be.
Spóroltam 65W-ot, vagy 5A-t, ahogy tetszik. Nagyon érezhető a különbség.
Jaja, onnan akarom leszedni a feszültséget, legyen ez direktbe kötve.
Azt nem tudom megmondani, hogy mennyire takar be, de ez a ledes izzó tök lapos.
Gyakorlatilag hiányzik az izzó által betakart terület teljesen, kb.
most akkor lehet, mint egy gyári izzó ami belóg.
A furatot pedig a gyári furatkörre próbáltam ráfúrni, hát hellyel-közzel sikerült.
Ja, tudom... nem kergetek hiú ábrándokat, de sose lehet tudni.
Az 1 hónap meg azért 1 hónap, mert utána már jönnek a túrák,
azokra meg menni akarok, hát ha nyüglődve, akkor úgy, de legalább megyek.
Áram meg mehet rá a gyujtáskapcsoló utánról vagy a műszerfal világítástól.
Elég erősnek látszik a képen. Tompitott képbe mennyire zavar bele(bár inkább a tükör felső felét nyomlya ez is)?
Nekem ősidők óta 9.5-9.8L elfogyása után kezd világítani a szomjúságjelző, de
az után nem villog meg pislákol.
Sose értettem, hogy miért akkor, amikor még közel félig van a tank...
Ilyet telefonica fényezéssel próbéltam Én is. Még az ETZ-250 korszakomban, az volt a szomszéd srácnak. Ment rendesen! 9000RPM környéke fölé nem mertem akkor engedni.
Most már merném
Azér most ide már egy korrekt cucc rendszeres használatát szorgalmazhatnád igazán!
Hogy világít az nem jelent semmit. Én utána még el szoktam menni a kicsivel még jó 80 kilómétert. Benzincsapot használd ahogy kell, ne mindig tartalékon legyen és nem lepődhetsz meg túlságosan.
Hasonló terheléssel elmegy tartalékon 50-60 kilómétert simán. Addig meg találsz kutat.
Koromra meg nézd meg a szivatóbovdened holtjátékát meg van-e még ha nincs akkor nem zár le rendesen.
Télen ki szokom szedni a motorból az összes bovdent, átmosom bentinnel, kiszárítom kazán közelében, motorolajjal megkenem őket. Így már 0 fok környékén is visszacsapódik a gázkar ha elengedem nem csak araszolgat.
Azzal vigyázz! Genyó egy kis műszer! Nekem szokott olyat csinálni fel villan el megyek 10-20kmt
le állítom majd másanp megyek be inditom és nem világit 5-10km megyek fel villan és még van 20km akkor fogyott ki
Nem érted, ezelőtt nem csinált ilyet? JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Szóval volt benne kb 2 liter mekk tenkoltam bele 10 litert az elvileg 12 liter. mentem 80 km kb és világit a tartalék jelzőm! Szerintem ez sok.
Sziasztok
Tegnap voltam műszaki vizsgán, úgy 80km mentem, a következőt vettem észre! A motor úgy ment mint máskor, de Mikor hazaértem a kipufogó vége kormos volt /nem szokott az lenni/ meg megevett 6 litert, és nem volt pörgetve meg 110 től nem mentem többet? Sokat kap, de mitől? Mit nézzek meg. Köszi előre is a válaszokat.
Üdv:Dani
Végre nem pöfékel a gép... Igaz semmit nem csináltam vele még.
Tele tankoltam és hajtom... Most nem merek hozzá nyúlni.. Pedig hétfőn meg jön a cucc hozzá!
A helyzetjelző itthon KÖTELEZŐ. Az más kérdés, hogy levizsgázik-e vagy sem,
eddig nekem sem volt gondom vele, de most kötözködtek miatta.
Én kivittem egy kapcsolóra a tompítottat, plusz van mellette egy jelzőfény, ami akkor
világít pirosan, ha nincs bekapcsolva (figyelmeztet).
Most van benne tompított, és ezt fogom direktbe kötni.
Ezzel a LED-es izzóval még sokat sem fogyaszt.
Elöl-hátul lecseréltem már ledes foglalatosra, így indításkor nem terhelnek be.
Spóroltam 65W-ot, vagy 5A-t, ahogy tetszik. Nagyon érezhető a különbség.
Elvileg nem szabálytalan hogy nincs benne. Mivel indításra megy a tompított...
Azt nem tudom megmondani, hogy mennyire takar be, de ez a ledes izzó tök lapos.
Gyakorlatilag hiányzik az izzó által betakart terület teljesen, kb.
most akkor lehet, mint egy gyári izzó ami belóg.
A furatot pedig a gyári furatkörre próbáltam ráfúrni, hát hellyel-közzel sikerült.
Az 1 hónap meg azért 1 hónap, mert utána már jönnek a túrák,
azokra meg menni akarok, hát ha nyüglődve, akkor úgy, de legalább megyek.
Könnyebben veszel másikat majd mint ezt eladod sajnos.
Elég erősnek látszik a képen. Tompitott képbe mennyire zavar bele(bár inkább a tükör felső felét nyomlya ez is)?
az után nem villog meg pislákol.
Sose értettem, hogy miért akkor, amikor még közel félig van a tank...
Most már merném
Azér most ide már egy korrekt cucc rendszeres használatát szorgalmazhatnád igazán!
Hasonló terheléssel elmegy tartalékon 50-60 kilómétert simán. Addig meg találsz kutat.
Koromra meg nézd meg a szivatóbovdened holtjátékát meg van-e még ha nincs akkor nem zár le rendesen.
Télen ki szokom szedni a motorból az összes bovdent, átmosom bentinnel, kiszárítom kazán közelében, motorolajjal megkenem őket. Így már 0 fok környékén is visszacsapódik a gázkar ha elengedem nem csak araszolgat.
le állítom majd másanp megyek be inditom és nem világit 5-10km megyek fel villan és még van 20km akkor fogyott ki
Szóval volt benne kb 2 liter mekk tenkoltam bele 10 litert az elvileg 12 liter. mentem 80 km kb és világit a tartalék jelzőm! Szerintem ez sok.
Szerintem az jóóóóóóóóóó.
Robogó probléma hogy áll?Elindul?
Tegnap voltam műszaki vizsgán, úgy 80km mentem, a következőt vettem észre! A motor úgy ment mint máskor, de Mikor hazaértem a kipufogó vége kormos volt /nem szokott az lenni/ meg megevett 6 litert, és nem volt pörgetve meg 110 től nem mentem többet? Sokat kap, de mitől? Mit nézzek meg. Köszi előre is a válaszokat.
Üdv:Dani
Tele tankoltam és hajtom... Most nem merek hozzá nyúlni.. Pedig hétfőn meg jön a cucc hozzá!
már megszokhattátok .
Kb. 12.000km, és olyan 300km Kakucs.