Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyon jo lehetett,milyen zene szol alatta?
Ha nem viszik el a lélektani árhatár felett, akkor semmi.

Ha elviszik, akkor elsősorban TDM 850-et szeretnék, de teljesen mindegy, csak
600ccm feletti, kényelmes kétszemélyes túrázásra alkalmas legyen, ahol nem
pucsítós-kézenállós szisztéma van, hanem vigyázban ülős - túrakormányos .
És mi lesz helyette ?
Na próbálók valami túrát összehozni húsvétra én egy olyan 400 km távon gondolkoztam a Bükkbe
úgy lenne hogy Gyöngyös,Eger,Répáshuta,és Miskolc és haza ez kb olyan 400 km remélem érdekel titeket de én még néztem hogy ara Bakony fele is vannak szép helyek szóval akár arra is mehetünk
Ha valaki tud olyat, akinek minden vágya egy tényleg folyamatosan karbantartott RF,
akkor az szóljon az illetőnek, hogy keressen meg, akár itt, akár a használtautós
hirdetésben megadott számon (felső).
Link: Redmocieladó

Klubtagon keresztül az alkuban is rugalmasabb vagyok .
Van egy kondér alkatrészem, komplett hajtókaros blokk (váltó és hengerfej tökéletes),
1-2 idom és egyéb alkatrészek.

Itt mindenki tudja mennyi mindent cseréltem/felújítottam, úgyhogy ezt nem részletezem.
A külcsinbe bele lehetne kötni, ha azt mondanám, hogy szalon állapot, de nem mondom .
Vizsgáztatni jövő héten viszem, úgyhogy abszolút friss műszaki is lesz rajta.

Ja, és szezonális cuccokban van 600km, úgyhogy abszolút szezonkész.
Röfi az első képen
Közben a csütörtök nekem mégsem jó... nem leszek Campona közelben sajnos.
Akkor csütörtökön még valaki?és esetleg egy kis gurulás?
Hát a csütörtök nekem sajna most nem játszik, mert még nincs Pesten a gép
Okés köszi részben meg oldottam! De nem tuti a gép úgy hogy az lesz amit beszéltünk!
de egy kis leírás kellene majd mit hova csavarjak hogy jó legyen.. Az az gyári alap
Csüt. nekem OK egyelőre.
Húsvétot még nem tudom...
Sajnos nem mukod a levelezőm, úgyhogy a kérdésedre a válasz: sajnos nem
tudom hol lehet szerezni olyan sapkát, szerencsére nekem azt még nem kellett.
Hát egy bisztositék volt ki égve de előtte nap néztem át mindet de most jó minden
mi volt a hátsó világításod baja? nekem is elment az első hazafelé bár egy kis pofon a lámpára megoldotta
Ha lesz motorom benne vagyok
addig marad a műhely
Jön az új kétkörmös gyertya is ha már lúd akkor legyen kövér!
aztán reménykedek a kecskében hogy nem hagy cserben!
Sziasztok szerencsére nekem minden működik minden a műszer fel probléma is meg oldva tegnap mentem is egy kis karikát(Halásztelek-Dobogókő-Esztergom -Halásztelek ) nagyon jót gurultam szerencsére nekem most 99% a gép tényleg egy csütörtöki találkozó a Camponánál? és esetleg egy húsvéti túrát is szervezhetnénk ha van kedvetek
Látom mindenki ezzel szív...
Nekem az 1es henger hol megy hol nem! Már tököm tele az egésszel :S
Nem tudtok valami normális szerelőt aki nem horibilis összegért belőné patentra! Tavaly 20k-ba fályt el ba---ták róla kupakot nem rakták össze motort szét tépték a menetet a benzincsapomon... Tiszta ideg beteg lettem hogy ilyen állatok a szerelők!

Úgy hogy most jön amit Red mondot!
Tűszelep meg mérem a fúvókákat! O gyűrű csere.Aztán karbi pucol összerak...

de benzin szintet hogy állítod az úszóházban?
Meg mihez méred az xx mm-ert?

Aztán ha össze raktam akkor el kell vinnem szinkronra meg CO-ra! Aztán remélem normális lesz mert ááá :(

Gyertya nekem nem hinném mert tavaly vettem 3000km van benne! Vagy meg érné cserélni?
se a gyertya se a trafó nem oldotta meg!

karbi benzinszint és szinkron meg persze egy takarítás..
Ha nem gyertya, akkor karburátor. Neked is a benzinszintjeiddel lehet a probléma hiába volt szinkronizáláskor jó az eredmény.
Sziasztok!

Jelentem, megvolt az első komolyabb utam idén - feljöttem Pestre. :)
Viszont sajnos nem fenékig tejföl az élet: előjött a tavalyi 1-2x előforduló három hengerezés, illetve dadogás. Utóbbit tavaly az akksi feltöltése megoldotta, de most reggel vettem le a töltőről, az akksinak nincs baja, pöccre indul, de bizonyos fordulatokon, bizonyos sebességben csúnyán ledadog.

Jellemzően 60 feletti sebességnél ha berakom 4-be, 3500-7000 között konkrétan halott! :(
7-ezernél mint akit seggberúgtak - na ez tényleg ránt, nem úgy mint a vezérlés váltás.

Viszont, hogy ne legyen ilyen egyszerű, van amikor 1-2-3ban is csinálja ezt, de olyan is van, hogy 4-ben ledadog, de ugyanolyan sebességgel berakom 5-be, 6-ba, simán megy (jó, érzem, hogy így sem az igazi, de megy ahogy kell).

Reménykedem benne, hogy rengeteg köze van ahhoz, hogy mivel a 9E gyertyákkal nem volt hajlandó indulni idén, visszakerültek a régi 8EK-k, viszont azokba kitudja mennyi km van már (10e legalább).

Krisz: neked volt ilyen problémád ha jól gondolom (csak nagyon rötty itt a kereső, és lusta is vagyok ), mi lett a megoldás? (trafó vagy nemtrafó) Első körben úgyis gyertyákat próbálom majd.
Köszönöm! Már rendelem is meg!
Üdv: Dani
suzuki kereskedésben kapsz hozzá tömítést. Szinte minden hasonló korú suzukin egyforma.

http://www.biker-world.hu/kate...


A szelepfedél gumigyűrű.

Vagy törölgesd ha bántja a szemedet.
Szia Imitrikes
Következőt kérdezném, A szelepfedelet lefogó nagy imbusz fejű csavarnál taknyol a motor. Nem nagyon, de nem szeretném ha jobban megindulna, mit kezdjek vele?
Köszi előre is!
Sziasztok kellene egy kis segítség illetve vélemény!
Ma ugyanis le kaptam a kipufot a gépről. Beteg hangja van van egy sport dobom ami nem rá való és elkezdtem keresgélni dobot rá!
Következőt találtam!
link

Szerintetek 400-asra beteg lenne egy ilyen dob?
Meg jó lenne e rá? Mármint hogy a motor nem szenvedne kárt egy ilyentől?
Szia,

engem a tükrök, és az első irányjelzők érdekelnek, de holnap majd kereslek telefonon is