Ha nem viszik el a lélektani árhatár felett, akkor semmi.
Ha elviszik, akkor elsősorban TDM 850-et szeretnék, de teljesen mindegy, csak
600ccm feletti, kényelmes kétszemélyes túrázásra alkalmas legyen, ahol nem
pucsítós-kézenállós szisztéma van, hanem vigyázban ülős - túrakormányos .
Na próbálók valami túrát összehozni húsvétra én egy olyan 400 km távon gondolkoztam a Bükkbe
úgy lenne hogy Gyöngyös,Eger,Répáshuta,és Miskolc és haza ez kb olyan 400 km remélem érdekel titeket de én még néztem hogy ara Bakony fele is vannak szép helyek szóval akár arra is mehetünk
Ha valaki tud olyat, akinek minden vágya egy tényleg folyamatosan karbantartott RF,
akkor az szóljon az illetőnek, hogy keressen meg, akár itt, akár a használtautós
hirdetésben megadott számon (felső).
Link: Redmocieladó
Klubtagon keresztül az alkuban is rugalmasabb vagyok .
Van egy kondér alkatrészem, komplett hajtókaros blokk (váltó és hengerfej tökéletes),
1-2 idom és egyéb alkatrészek.
Itt mindenki tudja mennyi mindent cseréltem/felújítottam, úgyhogy ezt nem részletezem.
A külcsinbe bele lehetne kötni, ha azt mondanám, hogy szalon állapot, de nem mondom .
Vizsgáztatni jövő héten viszem, úgyhogy abszolút friss műszaki is lesz rajta.
Ja, és szezonális cuccokban van 600km, úgyhogy abszolút szezonkész.
Okés köszi részben meg oldottam! De nem tuti a gép úgy hogy az lesz amit beszéltünk!
de egy kis leírás kellene majd mit hova csavarjak hogy jó legyen.. Az az gyári alap
Ha lesz motorom benne vagyok
addig marad a műhely
Jön az új kétkörmös gyertya is ha már lúd akkor legyen kövér!
aztán reménykedek a kecskében hogy nem hagy cserben!
Sziasztok szerencsére nekem minden működik minden a műszer fel probléma is meg oldva tegnap mentem is egy kis karikát(Halásztelek-Dobogókő-Esztergom -Halásztelek ) nagyon jót gurultam szerencsére nekem most 99% a gép tényleg egy csütörtöki találkozó a Camponánál? és esetleg egy húsvéti túrát is szervezhetnénk ha van kedvetek
Látom mindenki ezzel szív...
Nekem az 1es henger hol megy hol nem! Már tököm tele az egésszel :S
Nem tudtok valami normális szerelőt aki nem horibilis összegért belőné patentra! Tavaly 20k-ba fályt el ba---ták róla kupakot nem rakták össze motort szét tépték a menetet a benzincsapomon... Tiszta ideg beteg lettem hogy ilyen állatok a szerelők!
Úgy hogy most jön amit Red mondot!
Tűszelep meg mérem a fúvókákat! O gyűrű csere.Aztán karbi pucol összerak...
de benzin szintet hogy állítod az úszóházban?
Meg mihez méred az xx mm-ert?
Aztán ha össze raktam akkor el kell vinnem szinkronra meg CO-ra! Aztán remélem normális lesz mert ááá :(
Gyertya nekem nem hinném mert tavaly vettem 3000km van benne! Vagy meg érné cserélni?
Jelentem, megvolt az első komolyabb utam idén - feljöttem Pestre. :)
Viszont sajnos nem fenékig tejföl az élet: előjött a tavalyi 1-2x előforduló három hengerezés, illetve dadogás. Utóbbit tavaly az akksi feltöltése megoldotta, de most reggel vettem le a töltőről, az akksinak nincs baja, pöccre indul, de bizonyos fordulatokon, bizonyos sebességben csúnyán ledadog.
Jellemzően 60 feletti sebességnél ha berakom 4-be, 3500-7000 között konkrétan halott! :(
7-ezernél mint akit seggberúgtak - na ez tényleg ránt, nem úgy mint a vezérlés váltás.
Viszont, hogy ne legyen ilyen egyszerű, van amikor 1-2-3ban is csinálja ezt, de olyan is van, hogy 4-ben ledadog, de ugyanolyan sebességgel berakom 5-be, 6-ba, simán megy (jó, érzem, hogy így sem az igazi, de megy ahogy kell).
Reménykedem benne, hogy rengeteg köze van ahhoz, hogy mivel a 9E gyertyákkal nem volt hajlandó indulni idén, visszakerültek a régi 8EK-k, viszont azokba kitudja mennyi km van már (10e legalább).
Krisz: neked volt ilyen problémád ha jól gondolom (csak nagyon rötty itt a kereső, és lusta is vagyok ), mi lett a megoldás? (trafó vagy nemtrafó) Első körben úgyis gyertyákat próbálom majd.
Szia Imitrikes
Következőt kérdezném, A szelepfedelet lefogó nagy imbusz fejű csavarnál taknyol a motor. Nem nagyon, de nem szeretném ha jobban megindulna, mit kezdjek vele?
Köszi előre is!
Sziasztok kellene egy kis segítség illetve vélemény!
Ma ugyanis le kaptam a kipufot a gépről. Beteg hangja van van egy sport dobom ami nem rá való és elkezdtem keresgélni dobot rá!
Következőt találtam! link
Szerintetek 400-asra beteg lenne egy ilyen dob?
Meg jó lenne e rá? Mármint hogy a motor nem szenvedne kárt egy ilyentől?
Ha elviszik, akkor elsősorban TDM 850-et szeretnék, de teljesen mindegy, csak
600ccm feletti, kényelmes kétszemélyes túrázásra alkalmas legyen, ahol nem
pucsítós-kézenállós szisztéma van, hanem vigyázban ülős - túrakormányos .
úgy lenne hogy Gyöngyös,Eger,Répáshuta,és Miskolc és haza ez kb olyan 400 km remélem érdekel titeket de én még néztem hogy ara Bakony fele is vannak szép helyek szóval akár arra is mehetünk
akkor az szóljon az illetőnek, hogy keressen meg, akár itt, akár a használtautós
hirdetésben megadott számon (felső).
Link: Redmocieladó
Klubtagon keresztül az alkuban is rugalmasabb vagyok .
Van egy kondér alkatrészem, komplett hajtókaros blokk (váltó és hengerfej tökéletes),
1-2 idom és egyéb alkatrészek.
Itt mindenki tudja mennyi mindent cseréltem/felújítottam, úgyhogy ezt nem részletezem.
A külcsinbe bele lehetne kötni, ha azt mondanám, hogy szalon állapot, de nem mondom .
Vizsgáztatni jövő héten viszem, úgyhogy abszolút friss műszaki is lesz rajta.
Ja, és szezonális cuccokban van 600km, úgyhogy abszolút szezonkész.
de egy kis leírás kellene majd mit hova csavarjak hogy jó legyen.. Az az gyári alap
Húsvétot még nem tudom...
tudom hol lehet szerezni olyan sapkát, szerencsére nekem azt még nem kellett.
addig marad a műhely
Jön az új kétkörmös gyertya is ha már lúd akkor legyen kövér!
aztán reménykedek a kecskében hogy nem hagy cserben!
Nekem az 1es henger hol megy hol nem! Már tököm tele az egésszel :S
Nem tudtok valami normális szerelőt aki nem horibilis összegért belőné patentra! Tavaly 20k-ba fályt el ba---ták róla kupakot nem rakták össze motort szét tépték a menetet a benzincsapomon... Tiszta ideg beteg lettem hogy ilyen állatok a szerelők!
Úgy hogy most jön amit Red mondot!
Tűszelep meg mérem a fúvókákat! O gyűrű csere.Aztán karbi pucol összerak...
de benzin szintet hogy állítod az úszóházban?
Meg mihez méred az xx mm-ert?
Aztán ha össze raktam akkor el kell vinnem szinkronra meg CO-ra! Aztán remélem normális lesz mert ááá :(
Gyertya nekem nem hinném mert tavaly vettem 3000km van benne! Vagy meg érné cserélni?
karbi benzinszint és szinkron meg persze egy takarítás..
Jelentem, megvolt az első komolyabb utam idén - feljöttem Pestre. :)
Viszont sajnos nem fenékig tejföl az élet: előjött a tavalyi 1-2x előforduló három hengerezés, illetve dadogás. Utóbbit tavaly az akksi feltöltése megoldotta, de most reggel vettem le a töltőről, az akksinak nincs baja, pöccre indul, de bizonyos fordulatokon, bizonyos sebességben csúnyán ledadog.
Jellemzően 60 feletti sebességnél ha berakom 4-be, 3500-7000 között konkrétan halott! :(
7-ezernél mint akit seggberúgtak - na ez tényleg ránt, nem úgy mint a vezérlés váltás.
Viszont, hogy ne legyen ilyen egyszerű, van amikor 1-2-3ban is csinálja ezt, de olyan is van, hogy 4-ben ledadog, de ugyanolyan sebességgel berakom 5-be, 6-ba, simán megy (jó, érzem, hogy így sem az igazi, de megy ahogy kell).
Reménykedem benne, hogy rengeteg köze van ahhoz, hogy mivel a 9E gyertyákkal nem volt hajlandó indulni idén, visszakerültek a régi 8EK-k, viszont azokba kitudja mennyi km van már (10e legalább).
Krisz: neked volt ilyen problémád ha jól gondolom (csak nagyon rötty itt a kereső, és lusta is vagyok ), mi lett a megoldás? (trafó vagy nemtrafó) Első körben úgyis gyertyákat próbálom majd.
Üdv: Dani
http://www.biker-world.hu/kate...
A szelepfedél gumigyűrű.
Vagy törölgesd ha bántja a szemedet.
Következőt kérdezném, A szelepfedelet lefogó nagy imbusz fejű csavarnál taknyol a motor. Nem nagyon, de nem szeretném ha jobban megindulna, mit kezdjek vele?
Köszi előre is!
Ma ugyanis le kaptam a kipufot a gépről. Beteg hangja van van egy sport dobom ami nem rá való és elkezdtem keresgélni dobot rá!
Következőt találtam!
link
Szerintetek 400-asra beteg lenne egy ilyen dob?
Meg jó lenne e rá? Mármint hogy a motor nem szenvedne kárt egy ilyentől?
engem a tükrök, és az első irányjelzők érdekelnek, de holnap majd kereslek telefonon is