Megmentetted az életem .
Már teljesen pánikba estem, hogy sz@r lesz az egész, de pont mostanra
sikerült megnézni, a 4.0-ás felnin van 150-es gumi, a 4.5-ösön 160,
az 5.5-ösön már 180.
Tehát marhaságot írtam/gondoltam...
Hát nekem is tanulni kéne de én a szombati napot motorozásra szántam viszem magammal a térképet és oda találok remélem én is hogy jó idő lesz ha esik nem való színű hogy megye ja és 4re ott leszek ha nem tévedek el
Nekem azért felkúszott, mivel már megvettem.
Nem vészesen dudorodik, "jól néz ki" bár ez engem hidegen hagy.
A gáz az, hogy mindenki azt hiszi, hogy a 400-as RF gyári mérete a 160, holott nem.
Én is ezt hittem, de valójában 150-es a felnire való abroncs, ez a Banditok kézikönyvéből kiderül.
Előre is "csak" 110-es kellene. Ha előbb lapozom fel a Banditos kézit,
akkor én sem vettem volna 170-est.
Majd hétvégén fogok legközelebb motorra ülni, akkor kicsit megnyúzom,
mégis mennyire csúszkálósabb így a hátulja.
Köszi ! Azt el is felejtettem megnézni...
Akkor a 400-on erősen felejtős a nagyobb méretű gumi, mivel erre
a Bandit szabvány 150-160 fér csak el rendesen.
Olvasgattam itt, hogy készült a klubbnak weboldal, vagy hogy készülőben van? Ha segítség kell, vagy kell csinálni eggyet, csak szóljatok. Ez a szakmám. Van tárhely és mehet akár a saját domain em alatt is. Képeket majd teszek fel a mociról, de csak hétvégén jutok hozzá. Meg muszly előbb szombaton meglátogatni Sátoraljaújhelyen meglátogatni a V Kettő-t, mert sisakot és egyéb felszerelést kell vennem, mert nincs semmi jelenleg.
Semmi baj nincs a kormányoddal, csak nem láttunk még túrakormányos RF-et. Szóval ha gondolod akkor tehetsz fel róla pár képet, biztos érdekel pát embert, hogy miként van megoldva
Köszönöm! Mellékesen mi a gond a kormánnyal? Nem értek hozzá azért kérdem. Cseréljem le annak ellenére, hogy hosszú (250 - 500) kilóméteres túrákat tervezek? Amit lecserélek tutira az a kipufogó. Bár gyári, de tutira kibelelték mert kicsit hangos a lelkem :-)
legegyszerűbb .