hát mekkora gumimizéria alakult itt ki még nem voltam..
én sem kézzel fogom átgumizni,félállásban járok gumizni egy barátomhoz,és nála fogom ingyen megcsinálni..
és hát a műanyag pofák;
-4 befogó körömre van 4 ráhúzható műanyag amit adnak a gép mellé nem külön kp-s..
-a karra ami közvetlenül a perem mellett van pedig van egy kis felpattintható műanyag védő,szintén ingyen adták a géphez..
ebben semmi speciális nincs,mert nem egy 19-21" colos alufelnit javítunk a kátyúk miatt és azok befogásához és szereléséhez ez elengedhetetlen..
tehát nekem csak a centírozót kell összehoznom,de oigazán ott is a tengely és a kúpok méretének van fontos szerepe.. ha elkészül teszek fel róla képeket
Én azon háborodtam fel, hogy MONDTAM, hogy kézben viszem, és
erre mondták a 4500 körüli árat / kerék az egyik helyen, a másikon
meg 3000.
Ezért vittem tavaly is sima autó gumishoz, ahol simán befogta a
srác a gépbe, azon nem volt semmi műanyagpofa és 1-ért lecserélte.
Centírozni meg vittem a másik ezresért...
Persze nekem tökmindegy, hogy a meglévő 15876 karc mellé lesz-e
még 3 másik, vagy nem.
Amúgy kösz, mostmár legalább tudom minek kellene lennie ott,
ahova eddig hordtam. Nos ott sincs semmilyen műanyag pofa...
Ha kézben viszed nem is 3 rugó hanem alig több mint egy autó, de kell normális műhelyben különleges felszerelés.........kiemelő körmök(legtöbb gumiszerelőgéphez vásárolható) és felnivédő műanyagfej....persze ezek ára végülis nem olyan nagy 100 rugó körül, de a sérülés veszély sokkal nagyobb mint egy autófelninél még a nagy alufelniknél is......és ezt a veszélyt nem vállalja be senki párszáz ft-ért....
Azért ha kézben viszem ritkán van több 10 percnél a csere...
Maga a gumicsere meg igényel extra felszerelést ?
(A centírozás tudom hogy igen, azt most hagyjuk.)
Ennyi az ára....Te mennyiért vállalnál felelősséget a ki-be szerelésért egy drága motoron ahol csak a felni kerül 2kilóba? Nem véletlenül vállalnak egyre kevesebb helyen motorgumizást mert nem éri meg...már én sem gumizok, 2500-ért csináltam komplett egy kereket, de nem volt nagy értelme mert azzal az óradíj sem jön ki........normális helyen 3 rugó fölött van...tegnap egy bordó röfinek köszöntem Érden, nem Te voltál?
Pedig az ősszel cseréltettem le az elsőt, úgyhogy nem is régi a tarifa.
Persze én is kézben vittem a kereket és gumikat.
Haver elvitte a GSXR750 K7 hátsó kerekét autógumishoz, mert őneki is van a centírozóhoz motoros tengelye, és jó 2 centi hosszan lenyúzták a festéket a kerékről meló közben, meg a centírsúlyt a középső élre simán rányomták mint az autó acéltárcsáira. Pedig azon a 180-as gumin már szerintem nem mindegy mennyire tekeri 2 kiló felett a kiegyensúlyozatlanság. Főleg húzós kanyarban!
Mekkora mázlista vagy, hogy felétek ennyiért cserélnek...
Felhívtam itt egy gumist, mert Budán 3000/ kerék úgy, hogy én
viszem kézben a kereket (persze ez centírozva, szelepcsere nélkül).
Itt azt mondta az ürge, hogy 3000 kerekenként, +1000 a centírozás,
és +500 a szelep.
A "Jónapot kívánok!" az vajon mennyi ?
A pofám néha leszakad komolyan mondom...
Ameddig a H.... márkaszervízben géppel leveszik, géppel felrakják, géppel kicentírozzák a nem is náluk vásárolt gumit ezerkétháromszáz forintér, addig biztos nem kínlódok vele kézzel kockáztatva a huszonharmoncezer forintos abroncsot meg a fényezést.
Nameg gépi centírozáskor nagyon ritkán kerül a súly egy vonalba a 2 oldalon (lásd autód kerekén ami esetleg még szűkebb is mint a motor hátulján levő).
Helló!folyamatban van a forgalomba helyezés a haveromnál!
KPM vizsga + eredetvizsga 20.000 + 15.500
Biztosítás kötés alvázszám alapján
VPOP -nek az illeték befizetés köbcenti és évjárat függő
okmányiroda:rendszám kb20.000
új forgalmi + törzskönyv12.000
én sem kézzel fogom átgumizni,félállásban járok gumizni egy barátomhoz,és nála fogom ingyen megcsinálni..
és hát a műanyag pofák;
-4 befogó körömre van 4 ráhúzható műanyag amit adnak a gép mellé nem külön kp-s..
-a karra ami közvetlenül a perem mellett van pedig van egy kis felpattintható műanyag védő,szintén ingyen adták a géphez..
ebben semmi speciális nincs,mert nem egy 19-21" colos alufelnit javítunk a kátyúk miatt és azok befogásához és szereléséhez ez elengedhetetlen..
tehát nekem csak a centírozót kell összehoznom,de oigazán ott is a tengely és a kúpok méretének van fontos szerepe.. ha elkészül teszek fel róla képeket