Szevasztok. 15 éve ültem utoljára motron és most jött el az ideje, hogy újrekezdeni. Sokáig keresgéltem, hogy mi lenne nekem ideális tanulómotornak, mely sokáig szolgálhatna és Őt találtam. Már 1 hete az enyém! :D
Ismerős történet - azt hiszem mindannyiunk számára - ez az új gép előtt a régiből jól kijönni... De ez van sajnos.
A szívlámpás Gixxerek jók, csak egy jó szín kell nekik!
Tsanyi kolléga is ajánlotta őket tavaly, mert hogy alig sportosabbak (mmint üléspozíció, stb.), mint az RF, így aki ettől félt volna (pl. én, hogy túrázásra nem igazán jók), azoknak nem kell tartani. :)
Görgőztettem én is tavaly, illetve Apu elvitte nekem valahol BP-n.
Ha jól emlékszem egy 10-es volt.
Profi munkát végeztek, a felnicsík épphogy ledarálódott, de egyéb sérülés nélkül
kigörgőzték.
Holnap én is viszem a kerekeket, a hátsóról tudtam, hogy kopott, mert valahogy éreztem...
De egészen eddig lusta voltam közelről szemügyre venni, hát jól is tettem.
Kicsit 0-ra kopott a két oldalán és a tetején szegényke.
Az első gumik tényleg csak 4mm-esek, szemre többnek tűnt, úgyhogy igazad van Krisz, valószínűleg gyárilag se több.
És végül egy kis hamisítatlan vidéki kerékkivét akció:
Igazából a 2000 körüliek tetszenek....(2002-ig) utána már olyan, olyan, olyan kis "szöcskék" nekem az nem jön be..... Most van egy pár a piacon elég jó áron....de a biznisznek egy feltétele van - a jelenlegi eladása
Látod ebben igazad van h nem kell az utas végett aggódnom
Na, szép az is, meg jó is - milyen évjáratot néztél?
Plusz neked ott az előny, hogy nem lesz majd a hátsóüléstől nyavalygó barátnő, vehetsz mindenféle szupersportot...
Még nem.... Most a gsxr 600 lett a favorit... Azért hű maradok a suzy-hoz
Most elkezdem hírdetgetni.....vagy megpróbálom beszámíttatni.....majd látjuk mi lesz belőle...
Ha meg nem jön össze a csere akkor sem esek kétségbe...mert jó kis motor ez....
Én ma át cseréltetem a gumit 5 ezerért cserélte ebe benne volt az új szelep és a centrírozás ja és én nem csak a kereket vittem és ki derült hogy az első kereket görgőztetni kelen e és az első fékbetétekbe kb van még 500 km fék betétet hol tudok venni ?
Tényleg félreértettem....viszont aki csak motorgumival vagy csak ritkán autózik az használ kiemelőt is nem csak a műanyag védőkupakot.......és nem csak műanyag csíkot tesz a felnire hanem ilyesmit is használ: http://www.lincos.eu/hu/kereks...
nekem volt.........ahol inkább autóznak ott erre nem készülnek fel egészen addig míg valaki rájuk nem ver egy 150rugós felnit.....
A többieknek: megvan az első túra kormányos RF!
http://youtu.be/j4VD1SKqfyY
A szívlámpás Gixxerek jók, csak egy jó szín kell nekik!
Tsanyi kolléga is ajánlotta őket tavaly, mert hogy alig sportosabbak (mmint üléspozíció, stb.), mint az RF, így aki ettől félt volna (pl. én, hogy túrázásra nem igazán jók), azoknak nem kell tartani. :)
Ha jól emlékszem egy 10-es volt.
Profi munkát végeztek, a felnicsík épphogy ledarálódott, de egyéb sérülés nélkül
kigörgőzték.
De egészen eddig lusta voltam közelről szemügyre venni, hát jól is tettem.
Kicsit 0-ra kopott a két oldalán és a tetején szegényke.
Az első gumik tényleg csak 4mm-esek, szemre többnek tűnt, úgyhogy igazad van Krisz, valószínűleg gyárilag se több.
És végül egy kis hamisítatlan vidéki kerékkivét akció:
Látod ebben igazad van h nem kell az utas végett aggódnom
Tavaly felvonuláson 23éves csaj vagy 45kg Yamaha R6 furdő ruci sisak :D Gondolod mindenki mögötte motorozott
Elnézést a hölgytől nem bántani akartam! Jó látvány volt!
Plusz neked ott az előny, hogy nem lesz majd a hátsóüléstől nyavalygó barátnő, vehetsz mindenféle szupersportot...
Most elkezdem hírdetgetni.....vagy megpróbálom beszámíttatni.....majd látjuk mi lesz belőle...
Ha meg nem jön össze a csere akkor sem esek kétségbe...mert jó kis motor ez....
Úgy néz ki eladó lesz a 400-as RF-em. Ha valaki ilyet szeretne venni akkor nyugodtan ajánlhatjátok figyelmébe.
Köszönöm
nekem volt.........ahol inkább autóznak ott erre nem készülnek fel egészen addig míg valaki rájuk nem ver egy 150rugós felnit.....