Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NGK R CR8EK (kétkörmös)-- ezzel a gyertyával volt a leg jobb ezzel olyan 4-5 ml-re volt az alsó vonaltól!
NGK R CR9EK --ez van benne ezzel elhagyja az alsó vonalat... Városban katonásan fel megy félre majd 3/4-nél szépen hűtő indul! De a hűtő venti az amióta meg van BP-en kivűl máshol nem nagyon kapcsolt be!
De ha így normális a hőmérsékleti dolog akkor nem nagyon izgat!
Új gumi profilmélysége általában 6-7mm. Inkább 7.
1,6-ig használhatod.
Hol az az "ott" ?
Ha digit műszerfalason elhagyja a skála alját egy olyan 2-3mm-rel,
akkor ott olyan 78-80 fokos. Az a gyári 76 fokos termosztáttal teljesen normális.
Ha tök vízszintesen áll, ott olyan 85-88 fok, nekem azt a 82-es
termóval tudta.

Nálam a fehér teteje alatt olyan 2mm-rel kapcsol a venti, majd megnézem
a leírásban, hogy az hány fok.
Itt a cikk erről: link kint még jobban csalnak mint itthon.......csak a azt hisszük, hogy ott minden tiszta pedig korruptabbak és aljasabbak sokszor mint keleten...
úgy tűnik ez a mai egy gumis nap nekem is ideért a corsa
minimális kops van rajta és a legkopottabb részén sem kisebb a mélység 3,5mm-nél
Bár ez 9 ezer volt nem sajnálom rá!Legalább tudom,hogy jó

Valaki próbált már csinálni itt mechanikus centírozót?azon agyalok épp,hogy a tengely menetes legyen e,vagy a kúpba keresztbe fúrassak egy menetes furatot és a tengelyen csak csúszkáljon a kúp.. az állvány az egyértelmű.. azzal nincs baj
Városba nekem is felmegy kis töszmörgés után! De annak alapból kellene ott lennie!
Használt gumi témához:
Ma megjött a gumipáros, az első tényleg szinte teljesen új, 5mm körül
van a bordamélység, 2008. tavaszi, a hátsó középen 4.5-5mm, de
a középső 10cm-es sáv után gyári mélység. A hátsó 2009 év végi.
Mindkét gumi széle még szőrös, repedezés sehol nincs rajtuk, nagyon
jó puhák.

Szóval jónak tűnik.
Üdv!
Megvan a gumim!
Pirelli Diablo Corsa. 10eft a 2!
2500ért felrakják, centírozzák.
Legkisebb mintamélysége 3 mm, de a hátsón középen 3,8 is megvan:D
nekem se megy fel soha de ma be mentem a városba és ott fel ment addig hogy még a ventilátor is be kapcsolt. láttam ma egy Röfit ahogy a lánchídnál át mentem az alagúttón ott az 1 vagy a 2 sarkon kinek áll ott egy szürke nem tudom hogy 400 vagy 600 volt
Hát én szeretném meg csinálni! Mert nem normális, hogy csak városban 20nál éri el a fél állást vagy ha tépem mint egy állat!
Szerintem ha magán személytől veszem németbe ott kisebb az esélye a kokánynak mint itthon! ez privát vélemény! A kocsink is németből van... 3.éve semmi gond vele!
Meg bizonyos dolgok árulkodnak hogy mennyire használták az az valós e az adott km
Műszaki vizsga 33940Ft
Integrált vizsga (eredet) 7200Ft
Regisztrációs díj 51750 +1000+1500= 54250Ft
Forgalmi engedély + törzskönyv 12000Ft
Rendszám 5500Ft
Címke 585Ft
Szumma: 113475Ft + 3000 üzemanyagköltség térítést kapott.
De a regadó 900ccm fölött ugrik asszem 8000rel, tehát kisebb vasnál elvileg szumma - 8000Ft.
Dehogyis...ott is mint mindenhol visszatekerik....épp a napokban tartóztattak la a németeknél egy nagy bcsapat kmóra visszatekerőt egy telepen.......csak a belgáknál van valamennyire megbízható rendszer európában.....
Tévedtem, 116 volt papirozni.
Az enyém sem melegszik, csak nagyon nehezen, nem foglalkozok vele!
Azért mert németeknél büntetik aki manipulál a km állással!
Ja lenne egy kérdésem!
RF termosztát!
Hol tudok venni?
Meg kellene néznem hogy ami nekem van az hány foknál nyit mert ahogy olvastam az is gond lehet a melegedése tekintetében!

Vagy az létezhet e hogy nincs is benne? ( mint a kocsiknál)
A nincs bennét úgy értem hogy ki szedték mert azt néztem hol kellene lennie meg mi hogy van a hűtésnél!
Köszi!
Ezek érdekelnek mert ahogy néztem németeknél árba ugyan annyira jövök ki csak nem mindegy hogy milyen pejkón ülök...
Azért a németek nyúzzák is de ők vigyáznak dolgaikra!
Habár az hogy árba ugyan az e ez kérdéses! Mivel kintieknél fiatalabbat és kevesebbet futottakat találtam mint itthon! A másik hogy kint több is van belőle mint itthon!
Üdv! Nekem a 900ast 135 volt lepapirozni, az eladó vállalta, hogy megcsinálja. Egy ismerősével foglalkoznak olaszból gépek behozatalával...(mikor a Röfit kinéztem volt bent egy 2000-01es CBR 600F4 450ért sportdobbal, 30ekm-rel.) Regadó 53 volt az erefre, mert 900 után emelkedik. Valahol asszem megvan a pontos lista, hogy mi mennyi volt.
Csak a németeknél nem trükköznek a motorokkal!
Ott a km az annyi amennyi!
Én is szeretem volna le papírozni egy rf 600 de drágább lett volna mintha meg veszem magyar papirosan és így lett belőle 400as nekem 250e papírozták volna le és ha aszt nézzük hogy 800e lenne lepapíroztatni egy gsx-f annyiért már meg kapod magyar papírosakat
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-f-4565925
Meg érkeztek az új gumik Bridgestone Battlax Bt56f és tejesen meg vagyok elégedve legközelebb is csak a pumitól rendelek gumit nekem ugyan ez a gumi van fent elöl
holnapra meglesz mert ma már délutánra mennem kell melózni nem leszek net közelbe!


Amúgy kész a fojtás vissza került a
Azt meg köszönném!
meg hogy mi kell magyar okmány irodába hogy le lehessen papírozni!