Még régebben beszéltem valakivel itt hogy neki 15W-el van és hogy azzal jó neki! 10es azt mondták pötyet puha! Nekem tetszik.. Főuton nagyon pantet a tartása! A keményet úgy értettem hogy a nagyobb kátyúnál jobban érezni hogy kátyú van!
hat nem tudom lehet hogy az enyemben sem sok olaj lehet mert elegge be van ulve az eleje a gepnek nekem eddig fel sem tunt csak hogy eszrevettem a szivargast az eggyik telo szaran es akkor nezegettem hogy kicsit lentvan,lehet hogy belulrol meg hianyzik is valami
Jah simering szinte magától be ül a helyére! de ha nem megy akkor a régit rá húzod és finoman körbe körbe hogy egyformán menjen a helyére bekocogtatod gumi kalapáccsal! Hozzá teszem nem kellet ilyet alkalmazni...
Nehéznek nem mondanám! Csak talán az ami szar benne hogy fel kell kötni hogy ne telókon álljon a gép!
Én a sorrendet nem úgy csináltam ahogy le írták...
De a te telód nem olyan mint az enyém! Meg az enyémbe nem volt egy csep olaj se!
Az a lényeg amikor töltöd fel én nem a helyén csináltam! Alapból össze van nyomva felét bele töltöttem és kicsit szét húztam a teló akkor láttam hogy buborékos a téma. Majd magától össze húzta a telót mivel a rugó nem feszíti... Aztán tele töltöttem vártam vele egy kicsit kb 5-10percet párszor szét húztam hogy a levegőt kidolgozza! mikor már nem buborékolt szét huzam amennyire tudtam és a tetejébe a porvédőt vissza raktam! De neked ott csavaros a téma mivel állítható a te telód!
Ha reggel neki állsz és van aki kicsit segít estére kész a gép...
15W-sel kicsit kemény de jó nagyon! Hát mondjuk nekem azután hogy semmi nem volt benne nagyon durva különbség!
Köszi, sajnos sokkal jobb képeket lehetett volna csinálni, ha nem felejtem itthon
a másik objektívet és nem felejtem el, hogy elhangoltam a fényképező érzékelőjét.
Így mindegyik képben sok lett a világoskék és a bíbor .
Igen köszönöm az információkat! Nagy segítség volt! A baloldalival végeztem! De volt ám kis gond! Hoztam egy mérő poharat csak hogy pontos legyen a 503ml
Erre bele borítottam örülök mint majom a farka végének
Hát nézem a az olajos üveget benne volt az 1L-esben még 550ml... Azt nem tudom hogy csináltam így fogtam az üvegből le szedtem még az 50ml meg rá mértem még 3ml injekciós tűvel...
Nem tudtam eldönteni melyik csal...Gondolom a 1L-es üveg nem pontos de nem akartam hibázni....
Holnap meg lesz a jobbos is! De az kiverte a biztosítékot zéró nulla olaj volt benne :S
Kinézem a barom kereskedőtől le engedte ami benne volt hogy a szimeringnél ne folyasson!
Na mindegy! Nagyon kíváncsi leszek rá hogy milyen lesz motorozni vele :D
Faterral kicsit poénra vettük a rögzítést :D Még jó hogy csak kb 6mérerre van a gerenda :D De stabil a gép nem mozog semerre :D
El is felejtettem leírni a tapasztalatokat a láncolajzóról.
Nos úgy tűnik, hogy működik teljesen jól. Tiszta olajfilm volt a láncom végig a túra alatt.
Egyetlen dologra kellett figyelnem, hogy elzárjam mikor megállunk.
Ebéd után mikor ültünk vissza a motorra, viszont észrevettem, hogy csöpög
az első lánckerék fedél alól az olaj, de az csak annak volt köszönhető, hogy
talán picivel több olajat kapott mint kellett volna, illetve (mivel csak ez volt itthon)
80W90-es helyett 10W40-es olajat kapott, amit gyorsabban ledob.
De sem a kerék pereme, sem pedig a villa nem lett olajos, csak a lánc, és a lánckerekek,
úgyhogy egyelőre azt tudom mondani, hogy megérte a 2500Ft-ot a "project".
Teleszkópok felső zárocsavarjának MEGLAZÍTÁSÁVAL kezd az egészet mert később már nem tudsz ellentfogni. Ott a legnagyobb kulcsméretű fejet kell csak piszkálni, a kicsi az csak a rugóelőfeszítéshez kell, a kereszthornyos a közepén pedig a csillapítás keményítéséhez.
Utána emel, féknyergek le a fékcsőbilincsekkel a telókról, keréktengely ki, kerék ki vigyázz a kilómétermeghajtóra, sárvédőmerevítés csavarjait ki a telószárakról, kiflikből a 6 csavart meglazítani rendesen és kicsúsznak a teleszkópok. Kitudod fordítani a sárvédőt ha lejebb engedted a szárakat de érdemes lehúzni az egyiket és akkor nem sérülhet a feszegetésben.
Aztán felső zárókupak le, cső alátét rugó ki, olajat kiönt kipunpál, porvédő óvatosan lefeszeget, biztosítógyűrűrt szintén. Alulról a csavar kivesz, és elvileg kicsit erősebben meghúzva kicsúszik a belsőcső amit a szimering még kicsit bent tart a helyén. Szimeringet kifeszegeted nagyobb csavarhúzóval, én benzinnel szokom átmosni a hasonló alkatrészeket és kiszárítom.
Csak mert a gyári ajánlás 10-es... még a 600-asnál is azt hiszem.
Nekem kb 4-5Cm vel van magasabban az eleje hogy fel van töltve! "Meg az olaj is el tud fáradni!"
Ne félj tőle! ha szoktál bütykölgettni semmi extrát nem fogsz találni benne!
Nem olyan vészes mint amilyennek látszik!
Én a sorrendet nem úgy csináltam ahogy le írták...
De a te telód nem olyan mint az enyém! Meg az enyémbe nem volt egy csep olaj se!
Az a lényeg amikor töltöd fel én nem a helyén csináltam! Alapból össze van nyomva felét bele töltöttem és kicsit szét húztam a teló akkor láttam hogy buborékos a téma. Majd magától össze húzta a telót mivel a rugó nem feszíti... Aztán tele töltöttem vártam vele egy kicsit kb 5-10percet párszor szét húztam hogy a levegőt kidolgozza! mikor már nem buborékolt szét huzam amennyire tudtam és a tetejébe a porvédőt vissza raktam! De neked ott csavaros a téma mivel állítható a te telód!
Ha reggel neki állsz és van aki kicsit segít estére kész a gép...
15W-sel kicsit kemény de jó nagyon! Hát mondjuk nekem azután hogy semmi nem volt benne nagyon durva különbség!
Már csak jobb idő kellene!
a másik objektívet és nem felejtem el, hogy elhangoltam a fényképező érzékelőjét.
Így mindegyik képben sok lett a világoskék és a bíbor .
De majd legközelebb többet fotózok !
Sajnos csak ma volt időm hogy fel tegyem a képeket RedOne ez a kép lett a legjobb remélem lesznek még idén ilyen jó túrák
Erre bele borítottam örülök mint majom a farka végének
Hát nézem a az olajos üveget benne volt az 1L-esben még 550ml... Azt nem tudom hogy csináltam így fogtam az üvegből le szedtem még az 50ml meg rá mértem még 3ml injekciós tűvel...
Nem tudtam eldönteni melyik csal...Gondolom a 1L-es üveg nem pontos de nem akartam hibázni....
Holnap meg lesz a jobbos is! De az kiverte a biztosítékot zéró nulla olaj volt benne :S
Kinézem a barom kereskedőtől le engedte ami benne volt hogy a szimeringnél ne folyasson!
Na mindegy! Nagyon kíváncsi leszek rá hogy milyen lesz motorozni vele :D
Faterral kicsit poénra vettük a rögzítést :D Még jó hogy csak kb 6mérerre van a gerenda :D De stabil a gép nem mozog semerre :D
Gyorsba kelnne válasz szét kaptam a telót!
Nincs benne olaj azt hitem szívrohamot kapok
Ami a kérdés! Az enyém digit műszerfalas nincs feszítő csavar felül!
Összerakom telót. Azt a porvédőt kis szedem felül és ott öntöm az olajat bele?
Nos úgy tűnik, hogy működik teljesen jól. Tiszta olajfilm volt a láncom végig a túra alatt.
Egyetlen dologra kellett figyelnem, hogy elzárjam mikor megállunk.
Ebéd után mikor ültünk vissza a motorra, viszont észrevettem, hogy csöpög
az első lánckerék fedél alól az olaj, de az csak annak volt köszönhető, hogy
talán picivel több olajat kapott mint kellett volna, illetve (mivel csak ez volt itthon)
80W90-es helyett 10W40-es olajat kapott, amit gyorsabban ledob.
De sem a kerék pereme, sem pedig a villa nem lett olajos, csak a lánc, és a lánckerekek,
úgyhogy egyelőre azt tudom mondani, hogy megérte a 2500Ft-ot a "project".
Utána emel, féknyergek le a fékcsőbilincsekkel a telókról, keréktengely ki, kerék ki vigyázz a kilómétermeghajtóra, sárvédőmerevítés csavarjait ki a telószárakról, kiflikből a 6 csavart meglazítani rendesen és kicsúsznak a teleszkópok. Kitudod fordítani a sárvédőt ha lejebb engedted a szárakat de érdemes lehúzni az egyiket és akkor nem sérülhet a feszegetésben.
Aztán felső zárókupak le, cső alátét rugó ki, olajat kiönt kipunpál, porvédő óvatosan lefeszeget, biztosítógyűrűrt szintén. Alulról a csavar kivesz, és elvileg kicsit erősebben meghúzva kicsúszik a belsőcső amit a szimering még kicsit bent tart a helyén. Szimeringet kifeszegeted nagyobb csavarhúzóval, én benzinnel szokom átmosni a hasonló alkatrészeket és kiszárítom.