Köszi az infot!
Hát akkor én a hőfokra nem panaszkodok mert nekem a rajz szerint 80 fok körül szokott lenni! De azt télen nyáron!
Hát egy normálisgépnek normális hűtés is kell :D
Lekapartam a magyar használatit, én már el sem olvasom a magyar fordításokat,
mert sokszor baromságokat írnak.
Bár lehet ez korrekt volt, de ha már értem a "gyári" nyelvet, akkor
inkább arra vagyok kíváncsi .
Na, ma elhoztam a láncot és a dobozán a következő van:
Zúzódás, ütődés, rozsda vagy merevség a lánc szakadásához vezet.
Ha ezeket a tüneteket tapasztalod, vagy megnyúlt, rendellenes zajos
a lánc, cseréld le a lánckerekekkel együtt.
A feszességre 20-25mm-ert ír, a kenésre azt, hogy 500km-enkén kenjük.
Tisztítani pedig oldószerrel nem szabad.
Sziasztok!
Mostanában sajnos nem nagyon volt időm, így nem voltam jelen az oldalon.
Először is igencsak megkésve szeretnék kilométerekben gazdag évet kívánni nektek.
Sajna idén nem hiszen hogy túl sok találkozón, vagy túrán futunk össze, ugyanis amikor csak tehetem sietek haza páromhoz aki kismama lett
A mocit is otthon tartom, nem nagyon lesz alkalmam, hogy Pesten vagy a környékben mocizzak.
De nektek 15.-re kívánok napsütéses, jóidőt.
Nyáron nincs takarva, de a városban sem kap hőgutát, még araszolgatásnál sem megy fel, max félig, tavaj a ringen, mikor árnyékban volt 34 fok, akkor is a c felett volt úgy 3-4 mm-t. Míg mindenkinek ment a venti mint állat, mert hősokkot kapott a motor, addig én csak lazán letámasztottam, de télen mindenképp takarom, mert még üzemmeleg sem lesz, úgy meg nem épp kedvező.
A meghajtó nekem is meg van tömve, a spirál fogta meg a műanyag kereket, ezért darálta le... de hogy miért fagyott így be, hogy k.o lett minden... szétszedéskor is tele volt olajjal, és zsírral..
Én azt szoktam hallgatni, hogy mennyire ropog.
Ha már nagyon és folyamatosan, akkor kuka.
Petróleumos mosás segít rajta egy kicsit, de csodát nem tesz.
Az első lánckeréken gyönyörűen látszik, ha már megnyúlt a lánc, mert azt megeszi.
A hátsó meglepően jól bírja, nekem 23000km van a hátsóban de
semmi baja.
Lenne még hülye kérdésem!
Mivel nagy mocim nem volt még és itt a láncra oda kell figyelni mert hamar perec lehet tőle!
Hogyan tudom meg nézni hogy mennyire jó még?
Fogas keréken látszik hogy nincs el oválosodva. Elvileg mikor vettem azt mondta a kereskedő hogy 1-2000 van a láncba meg a fogaskerékbe! De hát nekik nem nagyon lehet hinni!
Meg ilyeneket be kéne előre szereznem hogy legyen a polcon! Mondjuk azt is tudom hogy nem olcsó...
Rengeteg fontos dolog van egy használtnál amire oda kell figyelni.
Pont erről leveleztem az említett gumissal.
Nekem eddig olyan 21-26 között állt meg párban a használt, idén
is ennyit szánok rá.
Vettem már magánszemélytől is, de azok nem voltak annyira jók,
azokat a gumis itt Budán fel se akarta rakni, de én azért feltetettem...
Egy jó gumis jobban tudja melyik használt jó és melyik kuka,
épp ezért vásárolok most már csak ott, ahol tavaly is.
Csak azért újíttassam fel a blokkot mert nem melegszik be csak ha kenem tartósan meg városban.... Az pötyet erős azért nem ?
Főleg hogy nem eszi az olajat stb! Biztos nem új a motorja hisz nem mai kecske de azért van még mit a tejbe aprítania :D
Tömítőgyűrű nélküli. Most kipróbálom ezt, ahogy olvasgattam gondozással
ezek is elmennek 10-12e-et, az olajzóval meg elég nagy esélyem van rá.
De kevesebb mint fele annyiba kerül mint az X gyűrűs, és huszad annyira
merev.
Jó estét Mindenkinek!
Gumikérdésben fordulok Hozzátok.
BRIDGESTONE BT020 gumival kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata? ill. REDONE hoz lenne elsősorban kérdésem, vagy aki rendelt már használt gumit, hogy mennyire voltak olcsó gumik, amiket használtan szereztetek be? Spec nem tudom eldönteni, hogy (ha megvan még) mennyire reális ár, talán kicsit "túl olcsónak" tartom. http://www.kepesmotor.hu/utcai...
Fel fogom hívni a hirdetőt, hogy megvan-e még ill, van-e hibája?
Köszönöm válaszotokat, jó 8!
Takard. Mindig egy kicsit többet amíg optimális nem lessz. Aztán egyre kevesebbet ahogy jön a jobb idő. Enyémen tejesdoboz van most kiterítve. Esőben se ázik szét.
Ránézésre ugyan az, de egymás mellé kéne tenni a kettőt.
Az enyémen meg van tömve zsírral, hogy ne férjen mellé víz. Amit kiteker a réseken azt meg letörölgetem motormosáskor.
Hát akkor én a hőfokra nem panaszkodok mert nekem a rajz szerint 80 fok körül szokott lenni! De azt télen nyáron!
Hát egy normálisgépnek normális hűtés is kell :D