Hányan leszünk elvileg?
Majd azért Lepsény vége táblánál lassítsatok... Csak hogy legyen időm beindítani a motort :P
Mert ha előbb indulunk kicsit lehet még kómás leszek :P
ahogy néztem kb 9-fél10 között értek Lepsénybe... Ha nyolckor indultok!
Mindkettőtöknek írtam egy e-mail-t a telefonszámommal.
Azt szeretném tudni, hogy kivel hol tervezzük a talit, tehát mindketten írjátok be,
hogy hol szeretnétek csatlakozni.
Én induláskor és Polgárdinál írok egy SMS-t mindkettőtöknek, hogy tudjátok
kb. mikorra érjük el a Balcsit.
Tervezni úgy tervezem, hogy fent megtankolunk indulás előtt és utána csak
Polgárdiban állunk meg az SMS végett. Siófokot szeretném max. 2 óra alatt elérni.
Ez a KRESZ betartásával szerintem reális.
Azt, hogy mi innen fentről mikor indulunk, még nem tudom. Cél 9.00, de lehet,
hogy 8.00, de mivel csak mi indulunk innen, így nektek ez nagyjából mindegy.
Igazából mindegy. Szerintem a 900-as is kevés lett volna az új, pehelysúlyú ezresek ellen. De gyanítom, hogy inkább 600-as volt maximum - legalábbis abból kiindulva, hogy mennyire lemaradt minden nyélgáznál...
Nem emlékszem milyen láncot vettem anno, de úgy rémlik 114 szemeset, ahogy
azt a JT előírja.
Hát most leszedtem a régit, meglepődve tapasztaltam, hogy csak 110 szem.
Gondoltam sebaj, amit vettem az úgy is 120-as, amúgy is flexelni kell, hát
akkor csak 6 szemet vágok le és 114-et megpróbálom, elvégre abból még lehet
csinálni rövidebbet.
A 15-ös lánckerékkel sem tudtam annyira hátrahúzni a kereket, hogy ne lógott
volna a 114 szemes lánc !
Levágtam még 2 szemet és így tökéletes lett, de nem a "nagy pilinckán" áll,
hanem kettővel a vége előtt... Szóval az a 114 szem nem tudom honnan van
a JT-nek, de tökre nem volt jó nekem.
Egyébként az "O" gyűrűimből "+" gyűrűk lett az idő folyamán, a csapok alatt
meg vastagon állt a kosz. Úgyhogy nem ok nélkül ropogott a szerencsétlen.
Közben megoldottam a km meghajtó problémát is. Még szerencse nem dobtam el a régit, azt felfúrtam, és levágtam a rossz rész szélességénél kicsit nagyobbra, a mostaniból meg ugyanennyit elesztergáltam, így egymásra lehet csúsztatni a kettőt, tökéletes illesztéssel sikerült, már csak valami brutálisa erős ragasztó kell, aztán mehet a helyére megúsztam újabb súlyos ezrek kidbását
Ez tényleg érdekes... az enyémen csak simán egy c az alsó, és elvileg ott van üzemi hőfok...kicsivel a háromnegyede felett kapcsol a venti, de nem egyzsreű még nyáron sem kapcsoltatni.
Itt mondtam, hogy nincs gondom a gyertyáimmal és már 17000 van
bennük, hát úgy néz ki most döglöttek meg, mindegyik ad szikrát,
de eléggé beterhelték az akkut, plusz halovány szikrát adtak.
Mit ad Isten, pont volt itthon egy garnitúra arany-palládiumos drága
fajta NGK a vásárolt blokkból, amik teljesen jók .
Úgyhogy az NGK CR9EVX is elviszi...
Gyerekek azt kell hogy mondjam bevált a gyertya csere,megérte a 13000 Ft nagyon jól megy a motor NGKcr8ek kétpólusú cumó még a járása is bátrabb mint a régiekkel!És megvolt az első gurulásom ami 25Km lett+ tankoltam!
Ma kész lett 100% a motorom ahol egy kicsit is látszót hogy olajos ott le lett cserélve minden tömít és fel került az új lábtartó konzol remélem idén már nem lesz vele gond csak gumi csere meg esetleg fékbetét csere már várom a 15-ét de lehet hogy szombat ón is lehet ugrok a Velencei tóra valakinek van kedve jöhet csak legyen jó az idő
Majd azért Lepsény vége táblánál lassítsatok... Csak hogy legyen időm beindítani a motort :P
Mert ha előbb indulunk kicsit lehet még kómás leszek :P
ahogy néztem kb 9-fél10 között értek Lepsénybe... Ha nyolckor indultok!