Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi vagy 15.-én megyünk, vagy nem megyünk.
Sajnos csak akkor érünk rá.
Hüvelyeztessétek újra a hengersort és akkor nem lesz "túlméretezett" a hűtő .
Nekem simán vissza kellett tennem a 76 fokos termosztátot, mert 10 perc alatt üzemmeleg. De egy kicsit drágába volt ez a megoldás .

Holnap megyek a láncomért és a 15-ös lánckerékért.
Kíváncsi leszek erre a sima láncra, állítólag jobban megy tőle a motor...
most nézem az időképet meg a köpönyeget,15-re esőt mondanak bár hideg nem lesz.. tán inkább szombat vagy vasárnap kellene karikázni egyet,az biztatóbbnak ígérkezik.. aztán lehet csak én vagyok "nem igazi motoros" de vizesen azért sok az a kilométer
De nyáron is le van takarva? Bocs hogy ennyit kérdezősködök...
Akkor valami normális cuccal lehet nekem is meg kellene oldani!
Nekem is le van takarva a hűtő, a szélein marad 5-5 centi, és ilynekor is üzemi hőfokon van a blokk , na jah, kicsit túl lett méretezve a hűtő...
Sziasztok! Tudnátok egy képet dobni egy rf km óra meghajtójáról? Vagy ha van valakinek működő... a téli befagyás nem csak a spirált ölte meg, hanem a belső műanyag kereket is, nem értem ilyet miért műanyagból kell csinálni...
Opsz az kimarast, hogy érdekelne mennyire tér el a gixer 400asétól...
Látom ki kaptad az első futóművet! Holnap én is kiszedem meg jön az olaj a telókba! Tükröket fel raktam egész jó lett!

De kell szereznem egy normális fejidom tartót mert a csúszástól elvan tekeredve
De nyáron is ilyen...
Amint egy kicsit el kezdi fújni a menetszél rohamosan vissza hül...
de akkor nem csesztetem a gyertyát
Nem a gyertya miatt nem melegszik hanem mert túl van méretezve a hűtőrendszer. Gyertyacsere után se lessz más a helyzet. Én a hűtő jobb felét kétharmadát takartam le hűvös időben, és 85 fokos termosztátot tettem bele.
Termosztát most átkerült a 6kilósba, bár ott messzebb van a hengerfejtől a termosztát, működik rendesen.
Ha tartosan kenem neki akkor nincs gond! de olyat ritkán csinálok!Van egy szett NGK CR8EK-m 2 körmös ezzel vettem a mocit érdemes akkor ezzel kipróbálnom?
ilyen melegedési gondom az van! Akkor az gyertya?
Mert csak városban szokott félre fel menni...
Ez nem jó neked! Nem végig menetes a menetes rész.
Én is NGK CR9EK-t használtam a 4 kilósba és semmi gondom nem volt vele se télen se nyáron. A 8as könnyebben eléri az üzemi hőfokot ha nem pörgeted akkor is.
Most a 6 kilósban van az a gyertyasor ami 3ezret ment a kicsiben a hapciig. Mikor egyik éven rendszeresen indítgattam járattam 2-3 hetente akkor nyírt ki egyet a 4-ből. Azóta csak akkor indítom ha tudok is gurulni legalább 50 kilómétert.


http://www.euromotor91.hu/hasz...
Le kopogom hidegbe melegbe elsőre indul ha használom és pöcre!
Ha sokat áll akkor kicsit kell forgatni de elszokott elsőre indulni akkor is! Úgy hogy nem piszkálom...


Igen én az aksit benne hagyom télre is! nem fűtött a garázs! 1X -2X feltötltöm meg beszoktam indítani 2hetente az en árt neki! Így tavszra elég undorító lesz a gyertya! Ki égetem és minden! Király vele! Ilyen időbe meg már megsétáltatni szoktam!
Nem gáz, ha nincs vele gondod, akkor hagyd.
Csak nem ebbe való. A 9-es nagyobb hőértékű.
(Ha bővebben szeretnél informálódni a gyertyák hőértékéről és
hatásairól, akkor google-özz rá, és olvasgass, sok info-t lehet találni.)
Hasonló tapasztalatok vannak haweromnál is, ő 18000et hajtott bele a gyertyáiba és még mindig tökéletesek (GSX-F 750). Gyári csereintervallum 12000km. Egy kérdés, mivel majd mindenki indítási gondokkal küzd: benne hagyjátok az akksit télire a mociban?
Én speciel mindig kiveszem, ha 0 fok alá megy a hőmérséklet és a moci nem fűtött garázsban áll, csak tető alatt, letakarva. Gyertyacsere előtt nekem is volt indítási gondom, de megoldódott. Denso-t használok, nekem a 9esbe U27ESR-N jelű illik.
Akkor jó! majd 10 000Km körül kicserélem!
Habár hozzá teszem én nyáron is 9es gyertyát használom az gáz?
Ha a gyertyahézag túl nagyra nő, vagy nem ad szikrát a gyertya.
Nekem úgy 17000km van ezekben a gyertyákban és semmi panasz.
A 400-as gyári ajánlása az NGK CR8EK vagy Denso U24ETR.
A klíma miatti fúvókázós magyarázat pedig szóbeszéd.

Sajnos a CR9E és EK azért terjedt el itthon, mert az a 600-as gyertyája,
és az összes kereskedőnek csak arról van/volt adata és ezt ajánlották ki.
(Majdnem én is bebuktam anno.)

A klímás magyarázat meg a legegyszerűbb válasz amit adni tudnak
az indítási nehézségekre, holott az semmi másból nem ered, csak
abból, hogy össze-vissza lettek állítgatva ezek a gépek, a karbik
rendesen pucolva meg ritkán.

A szegény keverék indításnál meg nem indok, a szivató eldúsítja a
keveréket a saját (nagyobb) fúvókáján keresztül.

Nehogy vitának vedd, eszem ágában sincs vitatkozni, csak már
végigjátszottam ezt és gondoltam leírom a véleményem .
CR9EK, nem EH nézd a fényképet!
Tökéletes, de az enyém ilyen hidegben CR8EK val indul, megy jól! Mivel japán belpiacos moci ezért más a klíma, másképp van fuvókázva mint az európai motorok, ezért szegény a keverék és nehezen idul a kicsike!
Ezek jók?vajon?miben különbözik a cr8ek-tól?http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Hideg hónapokban NGK CR8EK, nyáron NGK CR9EK. Nekem bevált, sok sikert! Azóta nincsenek hidegindítási problémáim!
Ha már így fel merült a gyertya kérdés! ti milyen idő vagy km intervallumban szoktátok cserélni?
Én tavaly cseréltem nyár elején és 3000 pár százat tekertem bele!
Denso U24ETR (két pólusú).