Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha esetleg meg bontod a gépet szólj egykét apróság kellene!
A blokk épségben megúszta
Szia !
A blokk sértetlen maradt egyébként ?
Iminek igaza van. Tavaly ugyan ilyen tempóval 4.7-et mentem.
Most nem pörgött 6000-nél többet egyszer sem a blokk, leginkább
4-5300 között.

Amúgy a karburátor receptje az, hogy teljesen gyári, semmi "éghajlatos" átkonfigurálás nincs benne.
28-as alapjárati, 100-as főfúvóka, 1.5-ön állnak a pilot csavarok,
felülről a 2.-ban a tűk, TwinAir légszűrő (nem robogós szivacs), és 0-ás méretű hengerek+dugók.
Az áttétel pedig nem 3.5 hanem 3.27, így kevesebbet pörög.
Sziasztok! Sajnos egy balesetnek köszönhetően vázsérültté vált az RF-em így fájó szívvel megválnék tőle. 94-es évjáratú nem változós motor van benne, eleje törött,műszerfal, hűtő, fejidom és az idombetétek sérültek,külsőleg tanktól hátrafelé egyben van,kb 1000km-t futott x gyűrűs láncszett van rajta.
Nem húzod neki, 5000 környékén mindig elváltasz. A legegyszerűbb recept.
Mikor az MZs haverokkal gurulok akkor nekem is annyit eszik mint az ETZk.
sziasztok
volna egy kerdesem szimeringet szeretnek cserelni az elso telomban mi ennek a menete/ha lehet picit reszletesen/es mi a merete a szimeringnek
elore is koszonom
Majd erre a karbi receptre azért vevő lennék!
Megjön fizum akkor majd én is össze vásárolgatom a dolgokat...
örülnék ha ennyit enne az enyém is ! Na jó beérném stabil 5el :D :P
sziasztok! Köszi szépen a lehetőséget jó volt nagyon a karika!
Írjatok e-mail címet és átküldöm ami nekem is van!

Ha meg tennétek hogy ti is elkülditek?
garamkalaci@gmail.com

Remélem lesz még ilyen örülök, hogy meg ismerhettelek benneteket ...

ÜDV:Letsgo
Nagyon jó volt a mai túra. Szerencsére sem műszaki, sem pedig közlekedési
probléma nem történt, az idő pedig ennél szebb nem is lehetett volna !
A délutáni ebéd a csárdában pedig csak megkoronázta az egész napot .

A nap főnyereménye számomra meg a tankolás volt... még most is
ragasztgatom vissza az állam, mert 4.16L-es fogyasztásra lefele
nem számítottam, mikor pedig itt fent tankoltunk 3.97L ! jött ki.
Nagyobb fúvókával, ugyan olyan karbibeállítások mellett ?!
Úgytűnik az áttétel és a platina gyertya együttes ennyit számít .

Nem, engem nem zavar, egészen nyugodtan, majd elküldöm e-mailben
az én fotóimat is, mind a 3-4-et .
Nagyon jó volt ez a mai túra 450 km kereken remélem lesz még több ilyen túra RedOne nem gond ha fel teszem sportmotora a képeket?
400as,97-es évjárat,56000 km,irányár igy hengerfejesen 350000.
Mekkora a géped? Évjárat km? mit kérsz érte?
köszi az infót!esetleg ha valakit érdekel igy hengerfejesen,szóljon,és megegyezzünk!bár meg akarom csináltatni elöbb,és úgy eladni.de idén egy kicsivel nagyobbra szeretnék ülni!
na holnap meg 1x nekifutok a gyertyazasnak,hatha veletlen osszejon,
koszi a segitsegeket,
a holnapi turazoknak jo gurulast es balesetmenteset
Durrani azért durrant mert a kipufogóba robbant el az anyag! Vagy ami még gond lehet valamelyik szelep "nyitva maradt"

Hát ha előtte este ment csak az lehet hogy ha nem mentél vele a gyertyát össze kormolta...

Ezért mondom kapd ki a gyertyát és önindítóz rá úgy hogy nincs benne gyertya! Nekem az 1 es hengernél szokott gond lenni ki köp nem 1-2dc benyát... Tiszta gyertya vissza és próba szerencse!
Nekem volt olyan hogy elindult a moci, de nem ment 1 henger! Mondom se gáz kikapom a gyertyákat kiégetem és jó lesz! Aha meg ahogy elképzeltem! Utána be se indult! Nem tudom miért aztán ki szedtem és amit fent le írtam azt csináltam azóta pöc röff akármikor! De ha elindul akkor kergesd meg egy kicsit...
Okés.
Nembaj Pistabá
Úgyis szeretnék idén jó pár RF-es gurulást összehozni, főleg az elmaradt fotózást,
meg az általad említett videózást is jó volna...

Reméljük egyben abszolváljuk a holnapi etapot és akkor előttünk a szezon .
de nekem az volt a furcsa hogy elozonap direkt este beinditottam hogy masnap megyek vele es neérjen meglepetes reggel erre ezt csinalja velem ket napja ,gyertya ki megpucol ,pipaba belemertem,vissza teszem es semmi csak forgatja de nem kapja el,mondjuk szikrat nem lattam ahogy raprobaltam igaz nappal neztem es nemtudom mennyire kellene latszania,de mar marhara idegesit,
ui:ahogy inditoztam ma is egyszer egy nagyot durrant a kipufbol,lehet hogy marha sok benzin ment mar bele?
Ilyen gondom nincsen én télen is beszoktam röffenteni kicsit, hogy el nyomjam az elvonási tüneteim :D Kicsit brürrög és jobb kedvem lesz a hideg napokon :D Habár erre mondta valaki hogy a gyertya nem szereti! Na mindegy én úgy vagyok vele hogy nem jó a gépnek ha sokat áll! Így nekem nincs gondom vele!
Hozzászólok ehhez a tavaszi indítás dologhoz. Nálam 7. éve van egy 400-as RF, és én a következőképp indítok tavasszal: feltöltöm az akksit, majd ráadom a gyújtást, erre a benzinpumpa teletolja a karbikat. És itt jön a poén: otthagyom egy-két napra. Ugyanis a kiszáradt tűszelepek nem zárnak rendesen, és emiatt nem lesznek jók a szintek a karbikban (általában túl is folyik), következésképp indításkor lezabál, és lehet kiszedegetni-tisztogatni a gyertyákat. Ha meg otthagyom egy-két napra, a fölösleges benya elpárolog, a tűszelepek megszívják magukat, úszók beállnak. Az indítás meg problémamentes, 5 hónap állás után is gond nélkül elkapja, max. 3 indítózásra, és mind a négy hengerrel.
Helló RedOne én holnap 7:15 kor indulók tankolók és megyek ha van valami akkor előbb hívj léci holnap jó idő lesz én minden kép el indulók
Nekem nincs ilyen gondom de mekkora nyomatékkal kell lehúzni?

Ezt csak azért kérdezgetem mert ezeket gyűjtögetem magamnak ha egyszer ilyenre kerülne sor akkor tudjam
Ámen. Hajrá fiatalok!

Nekem is kész lett időközben a gép, csak most így a tél végén sikerült benyalni a náthát... Úgyhogy most még kimarad a motorozás, hiába a jó idő. :'(