Iminek igaza van. Tavaly ugyan ilyen tempóval 4.7-et mentem.
Most nem pörgött 6000-nél többet egyszer sem a blokk, leginkább
4-5300 között.
Amúgy a karburátor receptje az, hogy teljesen gyári, semmi "éghajlatos" átkonfigurálás nincs benne.
28-as alapjárati, 100-as főfúvóka, 1.5-ön állnak a pilot csavarok,
felülről a 2.-ban a tűk, TwinAir légszűrő (nem robogós szivacs), és 0-ás méretű hengerek+dugók.
Az áttétel pedig nem 3.5 hanem 3.27, így kevesebbet pörög.
Sziasztok! Sajnos egy balesetnek köszönhetően vázsérültté vált az RF-em így fájó szívvel megválnék tőle. 94-es évjáratú nem változós motor van benne, eleje törött,műszerfal, hűtő, fejidom és az idombetétek sérültek,külsőleg tanktól hátrafelé egyben van,kb 1000km-t futott x gyűrűs láncszett van rajta.
sziasztok
volna egy kerdesem szimeringet szeretnek cserelni az elso telomban mi ennek a menete/ha lehet picit reszletesen/es mi a merete a szimeringnek
elore is koszonom
Majd erre a karbi receptre azért vevő lennék!
Megjön fizum akkor majd én is össze vásárolgatom a dolgokat...
örülnék ha ennyit enne az enyém is ! Na jó beérném stabil 5el :D :P
Nagyon jó volt a mai túra. Szerencsére sem műszaki, sem pedig közlekedési
probléma nem történt, az idő pedig ennél szebb nem is lehetett volna !
A délutáni ebéd a csárdában pedig csak megkoronázta az egész napot .
A nap főnyereménye számomra meg a tankolás volt... még most is
ragasztgatom vissza az állam, mert 4.16L-es fogyasztásra lefele
nem számítottam, mikor pedig itt fent tankoltunk 3.97L ! jött ki.
Nagyobb fúvókával, ugyan olyan karbibeállítások mellett ?!
Úgytűnik az áttétel és a platina gyertya együttes ennyit számít .
Nem, engem nem zavar, egészen nyugodtan, majd elküldöm e-mailben
az én fotóimat is, mind a 3-4-et .
köszi az infót!esetleg ha valakit érdekel igy hengerfejesen,szóljon,és megegyezzünk!bár meg akarom csináltatni elöbb,és úgy eladni.de idén egy kicsivel nagyobbra szeretnék ülni!
Durrani azért durrant mert a kipufogóba robbant el az anyag! Vagy ami még gond lehet valamelyik szelep "nyitva maradt"
Hát ha előtte este ment csak az lehet hogy ha nem mentél vele a gyertyát össze kormolta...
Ezért mondom kapd ki a gyertyát és önindítóz rá úgy hogy nincs benne gyertya! Nekem az 1 es hengernél szokott gond lenni ki köp nem 1-2dc benyát... Tiszta gyertya vissza és próba szerencse!
Nekem volt olyan hogy elindult a moci, de nem ment 1 henger! Mondom se gáz kikapom a gyertyákat kiégetem és jó lesz! Aha meg ahogy elképzeltem! Utána be se indult! Nem tudom miért aztán ki szedtem és amit fent le írtam azt csináltam azóta pöc röff akármikor! De ha elindul akkor kergesd meg egy kicsit...
de nekem az volt a furcsa hogy elozonap direkt este beinditottam hogy masnap megyek vele es neérjen meglepetes reggel erre ezt csinalja velem ket napja ,gyertya ki megpucol ,pipaba belemertem,vissza teszem es semmi csak forgatja de nem kapja el,mondjuk szikrat nem lattam ahogy raprobaltam igaz nappal neztem es nemtudom mennyire kellene latszania,de mar marhara idegesit,
ui:ahogy inditoztam ma is egyszer egy nagyot durrant a kipufbol,lehet hogy marha sok benzin ment mar bele?
Ilyen gondom nincsen én télen is beszoktam röffenteni kicsit, hogy el nyomjam az elvonási tüneteim :D Kicsit brürrög és jobb kedvem lesz a hideg napokon :D Habár erre mondta valaki hogy a gyertya nem szereti! Na mindegy én úgy vagyok vele hogy nem jó a gépnek ha sokat áll! Így nekem nincs gondom vele!
Hozzászólok ehhez a tavaszi indítás dologhoz. Nálam 7. éve van egy 400-as RF, és én a következőképp indítok tavasszal: feltöltöm az akksit, majd ráadom a gyújtást, erre a benzinpumpa teletolja a karbikat. És itt jön a poén: otthagyom egy-két napra. Ugyanis a kiszáradt tűszelepek nem zárnak rendesen, és emiatt nem lesznek jók a szintek a karbikban (általában túl is folyik), következésképp indításkor lezabál, és lehet kiszedegetni-tisztogatni a gyertyákat. Ha meg otthagyom egy-két napra, a fölösleges benya elpárolog, a tűszelepek megszívják magukat, úszók beállnak. Az indítás meg problémamentes, 5 hónap állás után is gond nélkül elkapja, max. 3 indítózásra, és mind a négy hengerrel.
A blokk sértetlen maradt egyébként ?
Most nem pörgött 6000-nél többet egyszer sem a blokk, leginkább
4-5300 között.
Amúgy a karburátor receptje az, hogy teljesen gyári, semmi "éghajlatos" átkonfigurálás nincs benne.
28-as alapjárati, 100-as főfúvóka, 1.5-ön állnak a pilot csavarok,
felülről a 2.-ban a tűk, TwinAir légszűrő (nem robogós szivacs), és 0-ás méretű hengerek+dugók.
Az áttétel pedig nem 3.5 hanem 3.27, így kevesebbet pörög.
Mikor az MZs haverokkal gurulok akkor nekem is annyit eszik mint az ETZk.
volna egy kerdesem szimeringet szeretnek cserelni az elso telomban mi ennek a menete/ha lehet picit reszletesen/es mi a merete a szimeringnek
elore is koszonom
Megjön fizum akkor majd én is össze vásárolgatom a dolgokat...
örülnék ha ennyit enne az enyém is ! Na jó beérném stabil 5el :D :P
Írjatok e-mail címet és átküldöm ami nekem is van!
Ha meg tennétek hogy ti is elkülditek?
garamkalaci@gmail.com
Remélem lesz még ilyen örülök, hogy meg ismerhettelek benneteket ...
ÜDV:Letsgo
probléma nem történt, az idő pedig ennél szebb nem is lehetett volna !
A délutáni ebéd a csárdában pedig csak megkoronázta az egész napot .
A nap főnyereménye számomra meg a tankolás volt... még most is
ragasztgatom vissza az állam, mert 4.16L-es fogyasztásra lefele
nem számítottam, mikor pedig itt fent tankoltunk 3.97L ! jött ki.
Nagyobb fúvókával, ugyan olyan karbibeállítások mellett ?!
Úgytűnik az áttétel és a platina gyertya együttes ennyit számít .
Nem, engem nem zavar, egészen nyugodtan, majd elküldöm e-mailben
az én fotóimat is, mind a 3-4-et .
koszi a segitsegeket,
a holnapi turazoknak jo gurulast es balesetmenteset
Hát ha előtte este ment csak az lehet hogy ha nem mentél vele a gyertyát össze kormolta...
Ezért mondom kapd ki a gyertyát és önindítóz rá úgy hogy nincs benne gyertya! Nekem az 1 es hengernél szokott gond lenni ki köp nem 1-2dc benyát... Tiszta gyertya vissza és próba szerencse!
Nekem volt olyan hogy elindult a moci, de nem ment 1 henger! Mondom se gáz kikapom a gyertyákat kiégetem és jó lesz! Aha meg ahogy elképzeltem! Utána be se indult! Nem tudom miért aztán ki szedtem és amit fent le írtam azt csináltam azóta pöc röff akármikor! De ha elindul akkor kergesd meg egy kicsit...
Úgyis szeretnék idén jó pár RF-es gurulást összehozni, főleg az elmaradt fotózást,
meg az általad említett videózást is jó volna...
Reméljük egyben abszolváljuk a holnapi etapot és akkor előttünk a szezon .
ui:ahogy inditoztam ma is egyszer egy nagyot durrant a kipufbol,lehet hogy marha sok benzin ment mar bele?
Ezt csak azért kérdezgetem mert ezeket gyűjtögetem magamnak ha egyszer ilyenre kerülne sor akkor tudjam
Nekem is kész lett időközben a gép, csak most így a tél végén sikerült benyalni a náthát... Úgyhogy most még kimarad a motorozás, hiába a jó idő. :'(