Nekem is Continental van elöl hátul de nekem nem jön be!
Csuszkál!
A következő mindenképp Bridgestone lesz!
Amúgy probálom indítani amotort de az istenért nem akar elindulni puffog!Kivettem a gyertyákat megpucoltam párszor majdnem elkapta de semmi most megint töltön van az akksi!
Én mindig új gumit vettem, és Red-el ellentétben én erre esküszöm.
Tudod, kinek a pap......
Nekem a Conti Road Attack nagyon bevált: http://sportmotor.hu/teszt/con...
Ennek az a lényege, hogy mindenki jól érezze magát! Motorozunk szépet látunk...
Már csak az időjárásban kell egy kicsit bíznunk, habár elég biztatóak az időjárási előrejelzések!
Persze, vannak szép utak, de ez most direkt lett így kitalálva.
Évadnyitónak olyan útvonal kell, ami sűrűn járt út, komoly kockázatot jelent ilyenkor
a szétfagyott, kráteres útburkolat.
Ott is lehetnek meglepetések, ahol egyáltalán nem számítasz rá, a kanyarok meg
5-8 fokban inkább ellenségek mint barátok.
Az pedig, hogy jön velem egy teljesen kezdő motoros csak ingerel arra, hogy
minimalizáljuk a kockázatot és úgy feküdjünk le este, hogy "na ezt is megcsináltuk".
Én mondjuk Pestre meg Szolnokra is nem a 7esen mentem mert az valóban uncsi hanem Csákvárnak! Az egy viszonylag csendes kis út van 1-2 jó kanyar is benne és 80%ban sün mentes! És ha jól tudom nem is hosszabb lehet még rövidebb is!
Nem olyan vészes. Itt viszonylag jó útviszonyok mellett kötetlenül haladhatunk.
De tényleg komolyan mondom, hogy ha megunja bárki a tempót, vagy rájön, hogy
Ő inkább más fele menne, vagy elfárad, akkor kiáll/elhúz, és semmi harag nem lesz.
Eleve ez egy "privát" túrának indult, csak gondoltam felteszem ide is, hátha
valakinek van igénye ilyesmire.
Ja de nem lebeszélni akarlak! Jó lenne minél többeteket meg ismerni! Normális motoros körben nem nagyon mozogtam még! Haverok meg még a Babetánál tartanak!
Hát igen, ráadásul a tempó miatt egész napos móka lesz.
De jöhetsz úgy, hogy Te csak a Velencei tavat kerülöd meg, az is szép.
Az neked olyan 250km. Utána nem sok minden van, Balcsiig tulajdonképpen
csak egyenesen megyünk a 7-esen.
Hát ezt egy seggel szét csapni kemény karika! Mondjuk meg is állunk majd! De az akkor is 500km én tavaly Szolnokra mentem igaz volt utas is! Hát a végén a seggem az elégé offon volt! és az csak 250Km
Az túrára nagyon jó tempó...Semmi értelme ledarálni egy halom km-t úgy hogy semmit nem látsz belőle!
Sajna én most nem állok túl jól ezért is csak Lepsénynél csatlakoznék és Veszprémnél a 8ason én majd le válok Fűzfő felé!
A gumi az egy elég kényes kérdés. Mindenki mond mindenfélét, úgyhogy nehéz objektíven dönteni.
Nekem is volt már sok féle márkájú abroncs a motoron, volt amivel abszolút meg voltam elégedve, és olyan amivel kevésbé.
Egy biztos, én sose vettem rá új gumit. Mindig használtat. Bár idén nagyon szerettem volna,
de idén sem fogok .
Tavaly ajánlották nekem a pumigumi.hu oldalt, vettem is tőle egy pár Z6-os Metzelert, ami nagyon bevált.
Idén már meg is kerestem, 4-5 levelet váltottam vele, mire rávezetett, hogy nekem
mi is kellene, úgyhogy Bridgestone BT20 lesz idénre, ha minden jól megy.
Nagyon korrekt, csak ajánlani tudom.
A gumiméretek egyébként elöl: 120/70/R17, hátul: 160/60/R17 vagy esetleg ha nincs más
170/60/R17. Vastagabb is rámegy, de kanyarban meglepetést okozhat a futófelület
nem megfelelő íve.
Péntektől itt a tavasz remélem 15én jó idő lesz már nagyon várom és remélem addigra kész lesz a kis Röfi mert most még van egy pár apróság
Az olaj csere meg volt már és jól szuperál a gép vele Repsol 15w50 olajat rakót bele a szerelő és nagyon jó halk lett tőle a motor és sokkal jobb lett a váltó
nincs 50-60e-em új gumira (idén se).
Csuszkál!
A következő mindenképp Bridgestone lesz!
Amúgy probálom indítani amotort de az istenért nem akar elindulni puffog!Kivettem a gyertyákat megpucoltam párszor majdnem elkapta de semmi most megint töltön van az akksi!
Tudod, kinek a pap......
Nekem a Conti Road Attack nagyon bevált:
http://sportmotor.hu/teszt/con...
Ohhh akkor meg kell csinálnom a pejkot és mehetek dolgozni már vele
Ennek az a lényege, hogy mindenki jól érezze magát! Motorozunk szépet látunk...
Már csak az időjárásban kell egy kicsit bíznunk, habár elég biztatóak az időjárási előrejelzések!
Évadnyitónak olyan útvonal kell, ami sűrűn járt út, komoly kockázatot jelent ilyenkor
a szétfagyott, kráteres útburkolat.
Ott is lehetnek meglepetések, ahol egyáltalán nem számítasz rá, a kanyarok meg
5-8 fokban inkább ellenségek mint barátok.
Az pedig, hogy jön velem egy teljesen kezdő motoros csak ingerel arra, hogy
minimalizáljuk a kockázatot és úgy feküdjünk le este, hogy "na ezt is megcsináltuk".
Amióta motorozok ez lesz az első túrám
De tényleg komolyan mondom, hogy ha megunja bárki a tempót, vagy rájön, hogy
Ő inkább más fele menne, vagy elfárad, akkor kiáll/elhúz, és semmi harag nem lesz.
Eleve ez egy "privát" túrának indult, csak gondoltam felteszem ide is, hátha
valakinek van igénye ilyesmire.
De jöhetsz úgy, hogy Te csak a Velencei tavat kerülöd meg, az is szép.
Az neked olyan 250km. Utána nem sok minden van, Balcsiig tulajdonképpen
csak egyenesen megyünk a 7-esen.
Sajna én most nem állok túl jól ezért is csak Lepsénynél csatlakoznék és Veszprémnél a 8ason én majd le válok Fűzfő felé!
De még egyszer mondom, 90 tempó, mert kisköbös motorokkal jövünk.
Viszont mindenki addig jön, ameddig szeretne !
Nekem is volt már sok féle márkájú abroncs a motoron, volt amivel abszolút meg voltam elégedve, és olyan amivel kevésbé.
Egy biztos, én sose vettem rá új gumit. Mindig használtat. Bár idén nagyon szerettem volna,
de idén sem fogok .
Tavaly ajánlották nekem a pumigumi.hu oldalt, vettem is tőle egy pár Z6-os Metzelert, ami nagyon bevált.
Idén már meg is kerestem, 4-5 levelet váltottam vele, mire rávezetett, hogy nekem
mi is kellene, úgyhogy Bridgestone BT20 lesz idénre, ha minden jól megy.
Nagyon korrekt, csak ajánlani tudom.
A gumiméretek egyébként elöl: 120/70/R17, hátul: 160/60/R17 vagy esetleg ha nincs más
170/60/R17. Vastagabb is rámegy, de kanyarban meglepetést okozhat a futófelület
nem megfelelő íve.
Az olaj csere meg volt már és jól szuperál a gép vele Repsol 15w50 olajat rakót bele a szerelő és nagyon jó halk lett tőle a motor és sokkal jobb lett a váltó