Hát TLről eddig nem sok tapasztalatom van, csak annyi, hogy dög nehéz, és és annak is érződik. Elég magas az üléspontja, és nem olyan kényelmes mint az RF...bár lehet hogy csak a tél volt hosszú. Viszont bitang hangja van (azt hiszem szerelmes lettem ), szerintem brutálisan szép, és nem utolsó sorba nagyon-nagyon durván szedi a lábát. a gumikról egyenlőre nyilatkozni nem tudok, de örülnék, ha nem 4000 után kellene hátsó gumit cserélnem. De amint többet megyek vele, akkor tudok majd bővebbet mondani.Persze ha lesz találkozó, és nem utáltok ki, akkor élőben is megnézheted, hátha kedvet kapsz hozzá
Valaki tudja-e, hogy a kihajlott végű fékkar vizsgabukta tárgyát képezi-e, avagy
ez (ha egyébként tökéletesen funkcionál) nem számít.
Eltörve nincs, csak kihajlott, de amúgy így pont kényelmes, "teli talppal" bele
tudok feküdni .
Már 4000-et elmentem vele így, úgyhogy ha le akart volna törni, már megtette volna,
de ha probléma, akkor gondolom ez a kutyát nem érdekli....
Persze, nekem is bőven elég lenne, főleg, ha most a fogyasztásom is ilyen hihetetlenül
alacsony marad. Ami szerintem reális, hiszen a 125-ös a teljesítményének
70-75%-án pörgött végig és evett 2.6 ! litert, a 250-es a szokásos 3.7-et, (de még
nem volt karbiszinkronon), furcsa, hogy a 400 meg már rögtön 5 alatt nem is
eszik... Így sorba állítva a 4-4.2 teljesen normálisnak tűnik.
Csak most minden rózsaszín... és azon agyalok, hogy vajon meddig ?
Nulla olajat eszik, aránylag zörelymentes a blokk, keveset fogyaszt, megy
rendesen, még tán le is vizsgázik, csakhát ne lenne annyira kényelmetlen hosszú
távon, és menne mindenki olyan tempóban, ahogy Veletek szoktunk motorozni.
Csakhát nem ez van... a keddi túra is csodajó volt, bőven volt időm nézelődni,
bár én mentem elöl végig, úgyhogy a tájat szinte végig a tükörből néztem, de
mennék nagyobb túrákra is, ahol bizony a nagyobb táv miatt húzni kell neki.
Arra meg ez kevés, ahogy írtad is.
Igen, nekem eddig kopp-kopp, minden rendben volt a géppel. Azon kívül, amit a hirdetésben is leírtam, nem volt semmi komoly csere meg javítás benne. Nem úgy, mint szegény RedOne, hogy már egymaga is RF alkatrész boltot üzemeltethetne...
Nem eszik olyan forrón a kását, szerintem megyünk mi még együtt túrázni sok RF-el meg Kakucsra is, mielőtt mozdulna a dolog. Igazából te is tudod, hogy alapvetően nem kevés ez a 400, veled például nagyon jól eltúrázgattunk szerintem, meg a május 1-ei RF-es bandával is, pedig barátnő ott ült mögöttem. Ha őszinte vagyok, nem is kell 100-110nél több a kellemes túrához, azt meg a 400-as is vígan tudja.
Inkább csak kicsit idegesítő, hogy a Bulgáriás úton én nem is húztam neki, stb. stb., mégis rendre többet evett, mint a 600-750-es motorok, amikkel meg igen "dinamikusan" előzgettek. Bár ez beállítás kérdése - még elválik én is mennyit szánok rá, meg akkor csak kéne egy sportdob ha marad, stb. -, viszont az már kevésbé, hogy amikor mögöttem is jött egy 600-as ismerős, minden teherautó előzés úgy nézett ki, hogy eleinte én csak szépen a saját tempómban, de akkor mindig a seggemben volt, utána meg hogy én is elég dinamikus legyek, 1 vagy 2 vissza, és nyélgáz. Eközben mögöttem csak normál gázzal nekiindult 80-ról.
Nekem volt Aprililám igaz nem ilyen durva pejkó! De mikor zétem egy videot és RSV alapjáraton úgy csörgöt mint az Rs-em akkor mondtam hogy nagyon jó gép de nem kellene!
Meg az Apriliával szerintem az fő gond Magyarországon nehéz hozzá cuccokat szedni! Öszvér gép van benne minden féle fajta cucc! De az tény csak profi dolgok voltak az aprilián
Igazából az a nehéz szerintem, hogy ki fogjon az ember egy olyat amire utána nem költ egy vagyont! Mindegy hogy Honda Suzuki vagy bármi más! Ha egy gép egybe van akkor csak olaj meg egykét kopó alap cucc és jó idő meg széles út kell!
Egy direkt ezzel foglalkozó cég (nem messze Miskolctól, Kazincbarcika, ha mond valamit) hozta be ezt is, ők elég jó áron adna mindent. Behozzák az arra érdemes vasakat, mindent magadnak intézel (regadó, névreírás, stb.), így elég olcsón adják a nagy piachoz képest. Nem a reklám helye, de grandemoto.com
Illetve szintén nem reklám, de ahojauto.hu - itt meg angliából hoznak be főleg túra gépeket. Ezek képek alapján nagyon patent mind, és még névre írva is adják, így sem drágák, csak mind mérföldes órával van, és marha sok km-errel.
Az én álláspontomat már ismered, hisz le is írtad .
Kíváncsi leszek, hogy az egyik legjobb műszaki állpotú 400-as RF mennyiért fog elkelni !
Majd okvetlen oszd meg velünk (velem mindenképp), hogy legyen mihez belőni
az árat ha hirdetem .
Hangja nem rossz! De nekem nem tetszik! Habár ez ízlések és pofonok! Az ami tény HONDA minőségi vas...
De az általad mutatott gépbe "sok" a km az árához képest! Pontosabban Suzukihoz képest viszonyítva! Honda árakba nem vagyok otthon!
Vártam már az elején, hogy mikor tévedünk a TL témára. :))
De aláírom, te mindig is az ilyen birkózós gépeket szeretted ahogy észrevettem - hát a TL-ben nem fogsz csalódni! :)
És meglepő, de nézegettem a TL-eket is. Az S annyira nem begyere, az R már igen, de irgalmatlan egy dög. És a tömege egy dolog csak - amikor hallom, hogy kanyarba be, kanyarból ki, kanyar közben is birkózás, na meg nehogy túl nagy gáz, nehogy túl nagy motorfék... Én azért még nem vagyok annyira benne a motorozásban. :)
A GSR meg igen, olyan kis kezesbárány - mint a legtöbb mai gép. Könnyű, kicsi, az elektronika sok mindent megold, ha van benne.
SV teljes idomosban tetszene, csak ők is drágák még. Amit még néztem, V2: Aprilia SL 1000 Falco - kb. ugyanaz, mint az SV, de még olcsóbb is 1-2 darab.
Csak félek én ezektől: te mire számolsz, gumit milyen gyakran cseréled? Illetve cserélnéd, ha nem pályáznál, csak túráznál - tudom, költői kérdés. :)
Igen, kár, hogy nem lett olyan hosszúéletű, mint a ZZR. Pedig ez sem kevésbé időtálló forma, sőt. Ez inkább sportmotoros, olyan igazi "bármikor ránézel és sportmotor". Még ha sport-túra is.
Viszont a VFR-ek is hasonlóan időtállóak szerintem, bár látni, hogy az még inkább 90-es évek eleje. RF simán lehetne ezredfordulós gép is.
De http://youtu.be/iU4B5QUnVHM a hang...[/L] És amúgy lehet kapni már egész "jó áron" őket. Van most pl. egy külföldi papíros, teljesen patent gép 500ért (+regadó, stb., kb. 550-60 mire a neveden van), de szegény nagyon nem szép: ez már az RC36 II (nem a kocka) VFR, amúgy sincs eltalálva az oldal- és a fejidom annyira, szürkében meg aztán főleg nem. Fekete felnivel... Ellenben rohadtul megbízható, és két személlyel is nyomatékos, túrás, még sportos is.
Nekem is volt szerencsém próbára tenni a GSR 600-at, de nekem túlzottan kezesnek tűnt. Mármint ez nem baj, de nekem valahogy hiányzott belőle az a kis küzdelem amit az RF-el kellett néha csinálni. A GSR pont azt csinálta amit én akartam, és ez nekem annyira nem jött be.Persze embere válogatja.Ha V2-t akarsz, én az SV mellett tenném le a voksomat, mert szép motorok, és lehet rá teljes idomot venni, amivel még szebb .
Najó igazából kampányolhatnék a TL-ek mellett, mert azok olcsóbbak, de ahhoz kell egyfajta ízlesvilág, hogy valaki bevállaljon egy kövét TLR-t (szárazon 200Kg.....).
Uhhhh :P Oda b...z rendesen!
Én anno meg láttam az enyémet és szerelem első látásra! Kár hogy nem gyártják tovább! ABS-el meg a mostani extrákkal valami hasonló dögös köntösbe! Tuti hogy arra gyűjtögetnék! Most meg arra hogy kipofozzam a kis 400-asomat :D
Igen, az idom nélküliek nekem se annyira bejövősek, meg máshogy is ülsz rajtuk - teljesen egyenes háttal kb., de mégsem olyan rossz. Viszont sportosabban lehet terelni az RF-et szerintem. A GSR-nél inkább az ereje győzött meg, hogy 600-as, főleg 98 lovas létére eléggé ütősen mutatja be a produkciót. A 600-as RF-eknél (pedig 100 lovas elvileg az is) úgy éreztem, hogy nem sokkal másabb, mint a 400-as, csupán 120-130 felett is ugyanúgy megy tovább, "nem fogy el". A 900-asnak meg mindegy, micsinálsz. Mehetnél rükvercben is, ott is brutálisat gyorsulna. :D
Apropó 900-as: ez nagyon szép gép lett, amikor kész lett, 850 környékén ment el, majd pár hét múlva felbukkant 750-ért, mert túl sok lett az első vásárlónak. De valami gyönyörű masina!
Ez a sok jó kategória!
Hát a bandi az igen döfi gép! Most meg néztem a GSR -t
Nem rossza műszerezettsége meg a gép meg jelenése is, de nekem nem tetszik hogy nincs spoiler rajta! Persze ez előny is bizonyos helyzetekben!
Igaz ülni nem ültem rajta de nekem ezért tetszik a GSX-F túra mégis van egy kis sportossága... Kicsit olyan mint az RF csak ezek extrábban felszereltek! É lehet rá azt mondani hogy nem extrém az ára!
Gixxerek túl sportosak. Mármint 1 személlyel még csak-csak, de semmi praktikum, na meg legyünk őszinték - ki az aki 180 lóval (vagy 150el) a segge alatt "túrázni" jár, és nem BMW-t vagy valami nagy dög túrát vesz? Senki. Azokat úgyis arra veszik, hogy kihajtsák a belüket (tisztelet a kivételnek és a mazochistáknak).
GSX-F meg igen, elölről kicsit fura látvány, de hátulról szerintem el van találva nagyon.
Ha már Suzuki, akkor SV is igen szép szerintem, csak az már újhullámosabb - kisebb, könnyebb. Na meg a nem "kocka" SV nem is szép szerintem.
Túl nagyot sem akarok (1200-300-400), mert iszonyat nehezek. Egyelőre fiatal vagyok, néha nem bánom, ha el tudok menni kanyarogni, vagy pl. Kakucsra hobbiból, egy 3 mázsás cucc meg nem arra való. RedOne az 1200-es Banditot emlegette sokszor - túrára nincs jobb (vagy legalábbis árban), de Kakucson szenvedés.
Az említett GSR600 meg valahogy nagyon pozitív, csak nekem még drága. Na meg semmi idom - ismerős amikor feljön Pestre, tetőtől talpig bogaras, hiába a kis plexi...
Viszont egy érdekesség: ültem a motorkiállításon szinte minden gépen amin lehetett :P, és a KTM SuperDuke (990-es) igencsak tetszett. Pedig naked az is, de valahogy nagyon klappolt. Csak a másfél misi használtan nem. Meg ha itt tartunk: Aprilia Shiver 750, szintén frankó, 750-es, 95 ló, de nyomatékos V2, csak az is másfél misi környékén van használtan. :(
Hát nem könnyű az biztos! Sok szép és " jó motor van"
Mondjuk ha telne nekem rá én GSX-R-t vennék!
Viszont mi elött meg lett az RF-em ezeket néztem Suzuki GSX-F Kicsit fura mert nagy az eleje élőben láttam akkor bejött nagyon!
találtam most is egyett de a km az kamu szerintem 2005-be 2700KM
Többet mentem a sajátommal 3-4 hónap alatt tavaly!
Ez még nyitott kérdés, de az biztos, hogy a nagyon új, injektoros 600-asoktól eltekintve inkább 750 és feletti kategória - na nem a megőrülés miatt, csak mert két személlyel kényelmesebb.
Nagyon új alatt azt értem, hogy ültem ismerős GSR600-án, ami 98 ló, de valahogy sokkal agresszívebben adja le, mint mondjuk a 600-as RF-ek. Viszont mondjuk a 900-as RF meg hát... talán nem kell mondani, hogy brutális, csak a benzinen túl ott a gumi, lánc és stb. is gyorsabban fogy.
Sport túránál - és a pénztárca szűkösségénél - maradva, valamint mert valami eszméletlen gépek, a VFR 750-ek háza tája vonz talán leginkább. Csak ahogy anno RedOne is mondta - jók, jók, csak szervizelni ne kelljen.
Kíváncsi voltam, ki akad rá elsőként. :)
Tulajdonképpen félig kíváncsiság, félig komolyan. "Bontós pénzért" nem kívánom eladni, viszont szeretnék nagyobbra ülni.
Valaki tudja-e, hogy a kihajlott végű fékkar vizsgabukta tárgyát képezi-e, avagy
ez (ha egyébként tökéletesen funkcionál) nem számít.
Eltörve nincs, csak kihajlott, de amúgy így pont kényelmes, "teli talppal" bele
tudok feküdni .
Már 4000-et elmentem vele így, úgyhogy ha le akart volna törni, már megtette volna,
de ha probléma, akkor gondolom ez a kutyát nem érdekli....
alacsony marad. Ami szerintem reális, hiszen a 125-ös a teljesítményének
70-75%-án pörgött végig és evett 2.6 ! litert, a 250-es a szokásos 3.7-et, (de még
nem volt karbiszinkronon), furcsa, hogy a 400 meg már rögtön 5 alatt nem is
eszik... Így sorba állítva a 4-4.2 teljesen normálisnak tűnik.
Csak most minden rózsaszín... és azon agyalok, hogy vajon meddig ?
Nulla olajat eszik, aránylag zörelymentes a blokk, keveset fogyaszt, megy
rendesen, még tán le is vizsgázik, csakhát ne lenne annyira kényelmetlen hosszú
távon, és menne mindenki olyan tempóban, ahogy Veletek szoktunk motorozni.
Csakhát nem ez van... a keddi túra is csodajó volt, bőven volt időm nézelődni,
bár én mentem elöl végig, úgyhogy a tájat szinte végig a tükörből néztem, de
mennék nagyobb túrákra is, ahol bizony a nagyobb táv miatt húzni kell neki.
Arra meg ez kevés, ahogy írtad is.
Szóval egyetértünk...
Ez aza rész isten tudja vagy még őse!
Nem eszik olyan forrón a kását, szerintem megyünk mi még együtt túrázni sok RF-el meg Kakucsra is, mielőtt mozdulna a dolog. Igazából te is tudod, hogy alapvetően nem kevés ez a 400, veled például nagyon jól eltúrázgattunk szerintem, meg a május 1-ei RF-es bandával is, pedig barátnő ott ült mögöttem. Ha őszinte vagyok, nem is kell 100-110nél több a kellemes túrához, azt meg a 400-as is vígan tudja.
Inkább csak kicsit idegesítő, hogy a Bulgáriás úton én nem is húztam neki, stb. stb., mégis rendre többet evett, mint a 600-750-es motorok, amikkel meg igen "dinamikusan" előzgettek. Bár ez beállítás kérdése - még elválik én is mennyit szánok rá, meg akkor csak kéne egy sportdob ha marad, stb. -, viszont az már kevésbé, hogy amikor mögöttem is jött egy 600-as ismerős, minden teherautó előzés úgy nézett ki, hogy eleinte én csak szépen a saját tempómban, de akkor mindig a seggemben volt, utána meg hogy én is elég dinamikus legyek, 1 vagy 2 vissza, és nyélgáz. Eközben mögöttem csak normál gázzal nekiindult 80-ról.
Na meg a VFR-ek csak megbolondítanak.
Meg az Apriliával szerintem az fő gond Magyarországon nehéz hozzá cuccokat szedni! Öszvér gép van benne minden féle fajta cucc! De az tény csak profi dolgok voltak az aprilián
Igazából az a nehéz szerintem, hogy ki fogjon az ember egy olyat amire utána nem költ egy vagyont! Mindegy hogy Honda Suzuki vagy bármi más! Ha egy gép egybe van akkor csak olaj meg egykét kopó alap cucc és jó idő meg széles út kell!
Illetve szintén nem reklám, de ahojauto.hu - itt meg angliából hoznak be főleg túra gépeket. Ezek képek alapján nagyon patent mind, és még névre írva is adják, így sem drágák, csak mind mérföldes órával van, és marha sok km-errel.
Kíváncsi leszek, hogy az egyik legjobb műszaki állpotú 400-as RF mennyiért fog elkelni !
Majd okvetlen oszd meg velünk (velem mindenképp), hogy legyen mihez belőni
az árat ha hirdetem .
De az általad mutatott gépbe "sok" a km az árához képest! Pontosabban Suzukihoz képest viszonyítva! Honda árakba nem vagyok otthon!
De aláírom, te mindig is az ilyen birkózós gépeket szeretted ahogy észrevettem - hát a TL-ben nem fogsz csalódni! :)
És meglepő, de nézegettem a TL-eket is. Az S annyira nem begyere, az R már igen, de irgalmatlan egy dög. És a tömege egy dolog csak - amikor hallom, hogy kanyarba be, kanyarból ki, kanyar közben is birkózás, na meg nehogy túl nagy gáz, nehogy túl nagy motorfék... Én azért még nem vagyok annyira benne a motorozásban. :)
A GSR meg igen, olyan kis kezesbárány - mint a legtöbb mai gép. Könnyű, kicsi, az elektronika sok mindent megold, ha van benne.
SV teljes idomosban tetszene, csak ők is drágák még. Amit még néztem, V2: Aprilia SL 1000 Falco - kb. ugyanaz, mint az SV, de még olcsóbb is 1-2 darab.
Csak félek én ezektől: te mire számolsz, gumit milyen gyakran cseréled? Illetve cserélnéd, ha nem pályáznál, csak túráznál - tudom, költői kérdés. :)
Viszont a VFR-ek is hasonlóan időtállóak szerintem, bár látni, hogy az még inkább 90-es évek eleje. RF simán lehetne ezredfordulós gép is.
De http://youtu.be/iU4B5QUnVHM a hang...[/L] És amúgy lehet kapni már egész "jó áron" őket. Van most pl. egy külföldi papíros, teljesen patent gép 500ért (+regadó, stb., kb. 550-60 mire a neveden van), de szegény nagyon nem szép: ez már az RC36 II (nem a kocka) VFR, amúgy sincs eltalálva az oldal- és a fejidom annyira, szürkében meg aztán főleg nem. Fekete felnivel... Ellenben rohadtul megbízható, és két személlyel is nyomatékos, túrás, még sportos is.
Najó igazából kampányolhatnék a TL-ek mellett, mert azok olcsóbbak, de ahhoz kell egyfajta ízlesvilág, hogy valaki bevállaljon egy kövét TLR-t (szárazon 200Kg.....).
Én anno meg láttam az enyémet és szerelem első látásra! Kár hogy nem gyártják tovább! ABS-el meg a mostani extrákkal valami hasonló dögös köntösbe! Tuti hogy arra gyűjtögetnék! Most meg arra hogy kipofozzam a kis 400-asomat :D
Apropó 900-as: ez nagyon szép gép lett, amikor kész lett, 850 környékén ment el, majd pár hét múlva felbukkant 750-ért, mert túl sok lett az első vásárlónak. De valami gyönyörű masina!
Hát a bandi az igen döfi gép! Most meg néztem a GSR -t
Nem rossza műszerezettsége meg a gép meg jelenése is, de nekem nem tetszik hogy nincs spoiler rajta! Persze ez előny is bizonyos helyzetekben!
Igaz ülni nem ültem rajta de nekem ezért tetszik a GSX-F túra mégis van egy kis sportossága... Kicsit olyan mint az RF csak ezek extrábban felszereltek! É lehet rá azt mondani hogy nem extrém az ára!
GSX-F meg igen, elölről kicsit fura látvány, de hátulról szerintem el van találva nagyon.
Ha már Suzuki, akkor SV is igen szép szerintem, csak az már újhullámosabb - kisebb, könnyebb. Na meg a nem "kocka" SV nem is szép szerintem.
Túl nagyot sem akarok (1200-300-400), mert iszonyat nehezek. Egyelőre fiatal vagyok, néha nem bánom, ha el tudok menni kanyarogni, vagy pl. Kakucsra hobbiból, egy 3 mázsás cucc meg nem arra való. RedOne az 1200-es Banditot emlegette sokszor - túrára nincs jobb (vagy legalábbis árban), de Kakucson szenvedés.
Az említett GSR600 meg valahogy nagyon pozitív, csak nekem még drága. Na meg semmi idom - ismerős amikor feljön Pestre, tetőtől talpig bogaras, hiába a kis plexi...
Viszont egy érdekesség: ültem a motorkiállításon szinte minden gépen amin lehetett :P, és a KTM SuperDuke (990-es) igencsak tetszett. Pedig naked az is, de valahogy nagyon klappolt. Csak a másfél misi használtan nem. Meg ha itt tartunk: Aprilia Shiver 750, szintén frankó, 750-es, 95 ló, de nyomatékos V2, csak az is másfél misi környékén van használtan. :(
Mondjuk ha telne nekem rá én GSX-R-t vennék!
Viszont mi elött meg lett az RF-em ezeket néztem Suzuki GSX-F Kicsit fura mert nagy az eleje élőben láttam akkor bejött nagyon!
találtam most is egyett de a km az kamu szerintem 2005-be 2700KM
Többet mentem a sajátommal 3-4 hónap alatt tavaly!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750f-4263
589
Nagyon új alatt azt értem, hogy ültem ismerős GSR600-án, ami 98 ló, de valahogy sokkal agresszívebben adja le, mint mondjuk a 600-as RF-ek. Viszont mondjuk a 900-as RF meg hát... talán nem kell mondani, hogy brutális, csak a benzinen túl ott a gumi, lánc és stb. is gyorsabban fogy.
Sport túránál - és a pénztárca szűkösségénél - maradva, valamint mert valami eszméletlen gépek, a VFR 750-ek háza tája vonz talán leginkább. Csak ahogy anno RedOne is mondta - jók, jók, csak szervizelni ne kelljen.
Tulajdonképpen félig kíváncsiság, félig komolyan. "Bontós pénzért" nem kívánom eladni, viszont szeretnék nagyobbra ülni.