Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

koszonom nekem is van80mb a merete azt is nezegettem csak egy ket dolog nem vilagos fent amit linkeltem kepen melyik csavart kell kiszedni es hogy mire jo a kiscsavar
Ha adsz egy emilt át küldöm a szerelési kézikönyvét a 9kilósnak ha még nincs meg. Ott sokminden megérthető a rajzok segítségével, ha tudsz angolul akkor meg pláne.
Sorry nem figyeltem hogy nem 400-as! BOCS!
Letsgo linkjével vigyázz mert az a kicsikhez kell.

A 9 kilósba más a szimeringméret!

http://www.biker-world.hu/kate...


De a szándék az megvolt.
Ezen az oldalon egyébként mindenhez hozzáférni viszonylagosan.
akkor azt a ket csavart kell kilazitanom a telo tetejen? es azok a sima csavar fejek mire szolgalnak benne?
Ezt a rövid le írást én is köszönöm ! Akkor lehet még hétvégén tudok mocizni csak nem egy vele 2 nap
köszi utána rá jöttem
R egelj az oldalra üzenőfalon vagy hívd fel!
Semmien nagy trükkje nincsen hidd el én megtanultam!
Fel emeled a motor elejét stabilan,nehogy eldöljön.
Kicsavarod a keréktengelyt
kilazítod a kormánykiflinél a csavarokat (a lentinél 2 a fentinél 1 csavar)
leveszed a sárvédőt
kicsavarod a2 villaszárat oldalra és akkor kijön a kerék simán,2 stift tartja a fékeket csak simán oldalra kihúzod és nem kell szétszedni a féket a telóról lecsavarozod a vezetékeket meg a kilóméteróra spirált.Utána ki tudod húzni a kormányból a telókat.


Utána semmi bonyolult dologra ne gondolj! A tlóból kiveszed pici csavarhúzóval a porvédőt aztán a biztosító gyürűt alatta ott a szimering.
Arra vigyázz hogy a szárat ne sértsd meg mikor kiveszed a szimeringet.Utána a teló alján van egy 8-as inbuszfejű csavar azt kiszeded de előtte a teló tetején a zárókupakot akkor kijön a rugó meg a többi.Ha kijött az alsó csavar kiöntöd az olajat izlés szerint ajánlatos kimosni picit.aztán össze is rakhatod alulról felfelé!Bele az olaj és mehet vissza!
Remélem érhetően irtam le!
RedOne hol tudok üzenetet küldeni a pumi guminak mert én nem jöttem rá léci el magyarázod köszi

J3sus nagyon szép a TL remélem élőben is halhatom egyszer a hangját
Még én se szedtem ilyet szét! Itt az ideje!
Hát remélem a képek segítenek! Szerintem annyi a lényeg hogy ésszel kell csinálni meg nem vandálkodni a pajszerral :D
Én hétvégén neki is látok!
amit linkeltem ott ket elso es egy hatsot adnek 43$ azaz 3par betet,es ebbol itthon is volna itthon nezegettem kozben olyan 6e korul van parja,csak nem vagyok benne biztos hogy az enyembe is jo ezert kerdeztem,koszia a szimering linket eleg jo ar csak a szetszedes meneteben kellene segitseg,mert ilyet meg nem csinaltam
Nekem jó volt a link na mindegy!
http://www.biker-world.hu/sear...

Ha nem jó a link akkor a cikkszáma alapján megtalálod:
7346406
Én csak simán besétáltam, és mondtam hogy milyen motorhoz kell fékbetét. Megnézték egy katalógusban, és adtak .
Viszont amit megadtál linket, ott csak egy üres kosár van
Féket leg könnyebben úgy tudod hogy ki szeded és katalógusból kikeresik neked!

legalább is nekem annó így volt! Másnapra meg volt a betét!
Szimering link

Nekem azt mondták itt ez stimmel bele! Nekem már meg van csak a beépítésre vár!
sziasztok
volna egy kerdesem szimeringet szeretnek cserelni az elso telomban mi ennek a menete/ha lehet picit reszletesen/es a masik kerdes hogy ez a fekbetet garnitura megéri-e?es jo hozza ha megrendelem
http://www.maccycles-parts.com...

elore is koszi
Hát nekem a 6-7 Liter kevésnek tűnik, bár tény, hogy nem igazán mentem még vele, ez csak az első benyomás.
Május 1 nekem is tervben van, de lehet hogy döntenem kell sajnos aközött, és a rá következő hétvégén lévő Jászboldogháza között.
Akkor viszont nem Kunamdár mellett döntök.
De ha jól jön ki a lépés, akkor ott leszek
sziasztok,

Hát én is kampányolnék a TL1000 mellett lévén,hogy már volt
elmondhatatlan a motor és leírhatatlan.. csak egy kis ízelítő ,hogy azért nem játék,és,hogy a V2 érzés egy életre szól!
viszont mindehhez pénz kell,mert ha a fogyasztása megáll 6-7 liter között a többi költsége más kicsit melegebb.. gondolok itt a gumira pl. ami ezen a motoron új gumit tekintve max 1 szezont bír ki!Persze ez is kilométerfüggő és főleg csukló!

De az én szememben ez az ISTEN és térdre előtte
Ezért is lesz egy TL-R a következő ahogy anyagilag helyrerázódok kicsit..

De lekopogom minden rendben most már a kis röfivel is és rengeteg szép élményt nyújt ez is,ezért nem lebecsülendő!



Más; Május elsején esetleg egy közös Kunmadarasi majális?Én mindenképp megyek ha az idő engedi,de gondoltam ebből is lehetne fórumos motorozás.Mit szóltok hozzá?
Sziasztok Aprilia f1 futura 125ccm-es motorhoz keresek első féktartályt!Tud valaki segiteni?
Szia,

a vizsga szerintem attol függ, hogy hol vizsgáztatod, mennyire szigorúak. Amikor tavaly megvettem az enyémet, már le volt jár a vizsga + eredetvizsga is kellet, nem volt baja a gépnek, elötte átnézetem. Tutira mentem, ismerőshöz vittem, baráti plussz hozzájárulásért hamar kaptam időpontot. Amikor kitolta a gépet mondta, hogy minden értéke jó volt, csak nézessem meg a hátsó világítást, mert hátul semmi nincs, a faridomnál a csatlakozó nem volt eléggé összedugva, de átment
Ha gondolod megyek haza 2 hét múlva , akkor tudok egyet kölcsönözni
Hát ha klónozni tudnám magam, akkor megnézhetjük a kettőt egymás mellet.Addig sajna nem megy .
Csak hogy legyen valami vicces is, amikor meghoztuk a motort, és beindítottam az udvaron (szombat este 7 óra), a szembe-szomszéd azt hitte a nappalijában ülve, hogy valahol felrobbant egy gázcső, és az ég ilyen robajjal . A második szomszédunk pedig azt hitte, hogy leszakadt a partoldal az udvar végében Szóval igen csak kellemes.
Nyilván nem utálunk ki. Sőt, gyere csak bátran, majd összehasonlítjuk J3sus kipufogójával a tiédet. Ja nem.

De igen, 1-2 netes videón hallottam már, hogy "mi a dörgés". Bár nem egy henger, de egy ismerős szerint ez is közel van ahhoz, hogy minden gázfröccsre démonok reppennek szét a hátuljából. :)

Kíváncsinak kíváncsi vagyok, pénztárca szempontjából az R sajnos nekem sok, na meg lehet nem ez a legtúrabarátabb összeállítás. De élőben tuti más lesz.
Képeket meg kaptad?