Szia!
Egy éjszakát pihent az akksi a töltőn gondoltam mielőtt lekapom a tankot még teszek egy próbát.....lássatok csodát meggyógyult (persze nem elsőre indult.....de beindult)
Annyira jó volt hallgatni a kis duruzsolását
Meg van az új tükör! De megint szivacs van ... áááá
Remélem fel lehet tenni majd normálisan mert elég drága volt...
Fel tettem jól fog kinézni! Úgy hogy a mocizás helyet tükör bütykölés lesz!
Helló én ma vettem egy új lábtartó konzolt mert hegesztve volt és aszt mondta a szerelő hogy ezeket nem lehet hegeszteni én utána jártam és tényleg nem lehet hegeszteni mert van benne valami ami ki csapódik a hegesztésen és könnyen el törik
lenne egy kérdés ti milyen gumit használtok?és mekkora a mérete?
Sikeres volt a motorindítás Köszönöm a hasznos tanácsokat!
Legszívesebben már most rápattannék és indulnék is motoros találkozóra ááááááááá de már csak 2 hónap
Kicsit jegelődött a téma nálam, de mostmár lassan csak-csak aktuális lesz: szóval még mindig a lábtartókonzol - váltókar ügy. A váltókarnak csak a vége hajlott el ha minden igaz, a balos lábtartó szét lett furkálva eléggé sajnos, a jobbosnál meg a konzol füle tört.
(képek az előzményben - a saját hsz-emre írtam választ)
Kérdés, hogy ezek mennyire javíthatók / mennyire érdemes? Mert 8e lenne a konzoloknak darabja, a váltókar 5e. De idén is tervben vannak nagyobb túrák, nem akarom valahol külföldön "letaposni" a lábtartót, legyen 100%-os! Meg lehet ennyire jól hegeszteni őket (kép alapján mondjuk?), és ha igen, milyen áron sacc / kb.?
Értem! Hát én kíváncsi leszek rá mert 10W40es van most benne ahogy a nagy könyvbe elvileg! Amennyit mentem vele nem tűnt fel hogy fogyna! De le is hidalnék 200km alatt észrevenném...
Kb annyit mentem vele olaj csere óta!
A festés meg csak képről szép, közelről nem annyira.
1m távolságról már jó, csak közelebb ne menjen senki ...
Sebaj, lesz még esés, lesz még lehetőség folytatni...
Aksi feltöltés! Gyertya kiszed gázon kiégetni! Gyertyahézag belő! Vissza!Ha régen indítottad el akkor én szoktam a hengerbe tolni egy kis benyát mielőtt vissza teszem a gyertyát...
Aztán had sikítson a gép! Ha ezek után se indul akkor szokott a nagyobb baj lenni!
Remélem tudtam segíteni!
Ma csavartunk a gépekbe 60km-et.
Motul olajjal kapcsolatban úgy érzem, hogy nem nyúltam mellé. Olyan hangja
van a motornak, mint soha előtte. Persze lehet, hogy az is közrejátszik, hogy végre
teljesen eltűnt a Zetor a hengerfejből.
A váltó jól kezelhető, a Respol 15w50-hez tudom hasonlítani, se nem kemény,
se nem puha, pont olyan amilyennek szerintem lennie kell.
A 100-as fúvókák úgylátszik meghozták a várt hatást, érezhetően több erő
van benne mint a 97.5-tel, gondolom többet is fog enni, de legalább most jobban megy.
Nagyon bízom benne, hogy idén végre szerelgetés mentes szezonom lesz .
A képekhez pedig csak annyit, hogy lusta voltam kellő ideig polírozni (még),
illetve visszatenni a szépen leműanyagápolózott műszerfal idomokat... most
fontosabb volt gurulni egyet .
Hmmm.... már akartam kérdezni mi volt, nem figyeltem, hogy írtál.
Akkor végülis csak karbi probléma volt.
De érdekes, hogy nem volt szinkronban, pedig a videódon a mutatós órák elég
szépen mutattak...
ma én is összeraktam a mocit, mentem is vele egy keveset, csak 30 km lett belőle, sajna csak ennyi időm volt, de szuper volt. Ahogy összeraktam egyre több hibát vettem észre a fényezésen, karcok, alul kőfelverődés, jövőre fényezés, idén még biztos nem, mert hátha elcsusszanok, mert még nem estem vele. Lehet a müanyagozással is várok addig, mert még 4 repedést észrevettem, lehet egyszerre letudom az egészet. Ja én is belépek a tükörcserélők táborában, mert eltört a jobboldali, lejátszották a gyerekek a polcról
Csak annyit fűznék hozzá, hogy nekem a lelkemre kötötték, hogy semmilyen módon ne, NE indítsam el a motort gyertya nélkül, mármint ne indítózzak, ha csak egy gyertya is ki van véve. Lehet csak arra gondoltak (az én esetemben), hogy ha pl a 4ből 3 gyertyát kiveszek a főtnegely már nme úgy kapja meg a terhelést, mert nem minden henger komprimálja a bejutott üzemanyagot és ez CSAPÁGYAKNAK NEM TESZ JÓT. Hozzá nem értő fejem azt javasolja, hogy akku feltölt, visszatesz, teljes szívató ki(nálam ez a tapasztalat) és gázhúzás nélküli indítózás.
Visszasírod az Rf-et!?
Egy éjszakát pihent az akksi a töltőn gondoltam mielőtt lekapom a tankot még teszek egy próbát.....lássatok csodát meggyógyult (persze nem elsőre indult.....de beindult)
Annyira jó volt hallgatni a kis duruzsolását
Remélem fel lehet tenni majd normálisan mert elég drága volt...
Fel tettem jól fog kinézni! Úgy hogy a mocizás helyet tükör bütykölés lesz!
Nekünk boldogság,hogy segíthettünk
Mesél kicsit,mi segített?Vagy akku töltés meghozta
az eredményt?
lenne egy kérdés ti milyen gumit használtok?és mekkora a mérete?
Sikeres volt a motorindítás Köszönöm a hasznos tanácsokat!
Legszívesebben már most rápattannék és indulnék is motoros találkozóra ááááááááá de már csak 2 hónap
Az érdeklne engem is nekem nincs törve csak görbülve!
Ha úgy álok akkor kicserélném!
Kicsit jegelődött a téma nálam, de mostmár lassan csak-csak aktuális lesz: szóval még mindig a lábtartókonzol - váltókar ügy. A váltókarnak csak a vége hajlott el ha minden igaz, a balos lábtartó szét lett furkálva eléggé sajnos, a jobbosnál meg a konzol füle tört.
(képek az előzményben - a saját hsz-emre írtam választ)
Kérdés, hogy ezek mennyire javíthatók / mennyire érdemes? Mert 8e lenne a konzoloknak darabja, a váltókar 5e. De idén is tervben vannak nagyobb túrák, nem akarom valahol külföldön "letaposni" a lábtartót, legyen 100%-os! Meg lehet ennyire jól hegeszteni őket (kép alapján mondjuk?), és ha igen, milyen áron sacc / kb.?
Mert ha mindent veszek, 21 + posta az ára.
Köszi a véleményeket előre is!
Kb annyit mentem vele olaj csere óta!
A festés meg csak képről szép, közelről nem annyira.
1m távolságról már jó, csak közelebb ne menjen senki ...
Sebaj, lesz még esés, lesz még lehetőség folytatni...
meg mennyi idő kell neki a melóhoz?
Mert egy szinkron CO állítás kellene nekem is!
Ütős a dukkod de ha nem unod folytasd! :D és a kutya nem mondja meg hogy az miért olyan! Sőt Extrémen egyedi!
Aztán had sikítson a gép! Ha ezek után se indul akkor szokott a nagyobb baj lenni!
Remélem tudtam segíteni!
Motul olajjal kapcsolatban úgy érzem, hogy nem nyúltam mellé. Olyan hangja
van a motornak, mint soha előtte. Persze lehet, hogy az is közrejátszik, hogy végre
teljesen eltűnt a Zetor a hengerfejből.
A váltó jól kezelhető, a Respol 15w50-hez tudom hasonlítani, se nem kemény,
se nem puha, pont olyan amilyennek szerintem lennie kell.
A 100-as fúvókák úgylátszik meghozták a várt hatást, érezhetően több erő
van benne mint a 97.5-tel, gondolom többet is fog enni, de legalább most jobban megy.
Nagyon bízom benne, hogy idén végre szerelgetés mentes szezonom lesz .
A képekhez pedig csak annyit, hogy lusta voltam kellő ideig polírozni (még),
illetve visszatenni a szépen leműanyagápolózott műszerfal idomokat... most
fontosabb volt gurulni egyet .
Akkor végülis csak karbi probléma volt.
De érdekes, hogy nem volt szinkronban, pedig a videódon a mutatós órák elég
szépen mutattak...
ma én is összeraktam a mocit, mentem is vele egy keveset, csak 30 km lett belőle, sajna csak ennyi időm volt, de szuper volt. Ahogy összeraktam egyre több hibát vettem észre a fényezésen, karcok, alul kőfelverődés, jövőre fényezés, idén még biztos nem, mert hátha elcsusszanok, mert még nem estem vele. Lehet a müanyagozással is várok addig, mert még 4 repedést észrevettem, lehet egyszerre letudom az egészet. Ja én is belépek a tükörcserélők táborában, mert eltört a jobboldali, lejátszották a gyerekek a polcról