A tankot ha úgy nézed, ahogy a motorra ülsz, akkor a jobb oldalán, az üléshez közeli csücskében van egy gumicső. Az meg le végig az eke-idomig (vagy hogy mondják az idom alját), ott van egy megfogatása, és annyi. Gondolom túlfolyó cső.
Ketten holnap biztosan rajthoz állunk, tehát 8.00-kor találkozunk az érdi Tesco parkolóban.
Ha valamelyikőtök mégse jönne, csak egy SMS-t kérek reggel !
Ha valami (bármi) miatt esetleg én sem tudok elindulni holnap, akkor azonnal
küldök egy SMS-t. De ne legyen semmi, csak szép táj, jó idő és süssön a nap .
Pipákat nézd meg! Gyújtókábelt és a pipát próbáld szét húzni... Ha viszonylag erősen húzod és nem jön szét akkor jó! Ha szét jön minimális erőre akkor csipj le belőle kicsit tekerd szorosra pipába a kábelt és nézd meg újra a szikrát! De próbáld ki másik gyertyával is valami használt gyertyával ami kallódik valamerre! De szerintem elég ha feltöltöd az aksit! Mert az RF nagyo kényes az aksijára! A bikázás elvileg jó de ha nagyon le van melledve az aksi akkor hiába bikázod nincs olyan kontakt hogy az 100%-os legyen!
Régen én is sokat játszottam ezekkel! Ami még nekem segített mikor nem akarta az igazák dalát minden gyertya ki üresbe kicsit eg pörgettem kitolta a benzint a hengerből! gyertya kiéget vissza...
és én nekem utána szívatóval ahogy normálisan szokott indult elsőre!
Szerintem aksi a ludas!
Kell egy hengerfej tömítés 7-10 körül, Athena márkájút kapsz GSF400-ét, tökéletes.
Síkolást nem tudom mennyiért csinálnak, de szerintem olyan 5k körül lehet.
És kb. ennyi. Szétszed, síkoltat, összerak az új tömítéssel és kész.
Hogy ezt egy jó áron dolgozó szerelő mennyiért csinálja, azt nem tudom.
Ilyen láncot meg fogaskereket hol lehet venni?
Az enyémen néztem! Szerintem jó még nincs meg nyúlva a hosszú rublika előtt van egy jellel most! Nem roszog nem recseg!
De az árát jó lenne tudni meg hogy hol lehet beszerzni mert jobban szeretnék egyet a polcon tudni a soha nem lehet tudni esetre!
helló Urak!úgy néz ki hogy hengerfejes a gépem!kb mennyiben fog ez fájni nekem,és hol tudom hozzá olcsón beszerezni a cuccokat?elöre is köszi a válaszokat!
szerintem arra gondolhatok en is mert a benzincsapnal levo ket csovel minden okes,nezegettem a szikrat de nem lattam hogy adta volna van biztije vagy valami?
Melyik gumicsőre gondolsz ?
A tankban lévő csapból 2 gumicső jön ki, egyik a RES (tartalék) a másik az ON (normál).
Ha valamelyik lóg a semmibe, akkor az baj.
Van még egy lefolyó is a tankon valahol ha jól emlékszem, ami a
betöltő alupereme alá befolyt vizet vezeti le, de úgy emlékszem annak
nincs gumicsöve.
na nalam is elkezdodott a nem beindulos jatek,tegnapelott este meg beindult de tegnap meg ma mar nem hiaba bikaztam semmi,gyertya ki pucolas semmi,benya szag van,de csak neha picit roffen es annyi,amugy a tank aljan levo gumicso az megy valahova?vagy az csak ugy lelog a semmibe?
Más, nem túrával kapcsolatos.
Sajnos belesétáltam a "tanuló pénz" csapdájába, és végül kb. 5km-ert mentem a
sima DID 525 lánccal.
Két problémába botlottam, az egyik, hogy sima, tömítőgyűrű nélküli láncból nekünk
már csak és kizárólag az erősítetteket szabad megvennünk, a másik, hogy csak
nittelő szemeset javasolnak.
Bár a szerelő azt mondta, hogy nem valószínű, hogy lepattanna a patentszem,
de a lánc maga gyenge, mindenképp az erősítettet kellett volna vennem.
Utas miatt semmiképp nem mertem megrizikózni az esetleges láncszakadást,
így inkább vettem egy 525VM-X-et.
A sima szakítóereje valami 30KN, a VM-X-é meg 38KN.
Nos, megvolt az első tavaszi beRöFfentésem.
Sajnos nem volt túl egyszerű - bikáról sem akarta az igazat... De RedOne kolléga instrukciói alapján életem eddig legmélyrehatóbb "motorszerelését" vittem véghez: kivettem a gyertyákat!
Megtisztogattuk őket, visszaraktuk, mindent a helyére, pöcc-röff. Aztán én hülye, ahelyett, hogy hagytam volna járni egy picit, kb. 2 perc után lelőttem. Na nyilván, utána nem akarta az igazat megint...
Úgyhogy megint tank le, gyertyák ki, tisztogat (be is voltak köpve), vissza. Igaz csak hármat, mert a 3-mas hengeré igencsak macera, de gondoltuk három is elég lesz az üdvösséghez. Hát nem.
Úgyhogy feladtam a 9E gyertyákkal, visszamentek a kb. 10 ezret futott 8EK-k, láss csodát: rögtön indul, minden király.
Most meg épp egy szerelő ismerősnél van a lábtartók és a váltókar cseréje és javítása okán.
Bocsi a kisregényért, de meg kellett osztanom ezt a mérföldkövet! :)
A 15-ei túrázóknak jó utat, szép időt és kellő óvatosságot! A következő túrán már remélem én is csatlakozok.
Ja, még valami: bár RedOne már egyszer megpróbált rávilágítani, hogy miből látszik az, hogy melyik a vezérelt oldal, de most belelátva a gépbe talán meg is értettem - a második képen bekarikázott cucc a jeladó? És akkor kipufogó oldali vezérelt az enyém ugye?
Én ebből kifolyólag ha nincs jelentkező a helyre szeretnék utolsó lenni!
Balatont ismerem úgy hogy nem fogok félni ha le maradok :D
Az sms-t inkább akkor írd majd ha indultok Érdről és akkor én úgy megyek Lepsénybe hogy másfél órára az szabályosan elvileg annyi! És akkor várok majd rátok!
Zipzár-ban fogunk haladni, az első megy az út belső felén, utána a többi az alakzatnak
megfelelően.
A leglassabb motor fog elöl haladni.
Kiugrálni, előzgetni, párhuzamosan haladni nem szabad.
Ha valaki elunja magát, rendesen sávváltással, körültekintően húzzon el, aztán
majd bevár ha kitombolta magát, ne sodorjuk egymást vesélybe !
Ha mi előzünk majd valamit (úthenger, gyorsvonat, metró, tankhajó, űrsikló),
mindig húzzuk annyira a gázt, hogy a vége is beférjen.
Ha csak a fele jut át, nehogy valaki bepánikoljon, ne hozza saját magát veszélyhelyzetbe,
mindenkinek van tükre, megvárjuk, ráadásul a tempó miatt bármikor beér...
A legesleges legfontosabb, EGYMÁS HOLTTERÉBEN NE HALADJUNK !
Mindig szemkontaktus, ha látjuk egymás fejét a tükrökbe, az jó.
Jó idő esetén Veled együtt 5 motor, rosszabb idő esetén ketten 90% hogy megyünk.
Motorok: Kymco Quannon 125, Honda VT250 Xelvis, meg egy pár malacka.
8-kor talizunk, ha minden jól megy 8.20-kor el is indulunk, bár örülnék ha rögtön
indulnánk, de ez még sose jött össze.
Szerintem 9.30-10.00 reálisabb Lepsényben, de majd meglátjuk.
Lepsényben mindenképp találkozunk !
Fehérvárnál minden évben eltévedünk, mert csak 4 féle képpen lehet a 7-es
úton maradni, és ez valahogy sose sikerül elsőre, volt, hogy 3x rontottuk el
ugyan azt az elágazást, mert a táblák f@szságokat mutatnak....
Szóval ezért is írtam, hogy ne számíts 9-re .
Nem, ott nem tankolnék, csak Neked SMS-t írok.
Tankolni fent Érden fogunk, itt elég ócó.
Aztán vagy Fonyódon vagy Keszthelyen kellene tankolni (ha eljutunk odáig ),
de mindenképp a Balcsi aljánál szeretnék tankolni.
Ma meg is csináltam mindent hogy tuti legyen a gép!