Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy felfúrjátok egy nagyobb menetfúróval és veszel oda egy nagyobb
csavart,
vagy létezik menetjavító, bár abba a törős aluöntvénybe nem tudom
mennyi értelme lesz.

Helicoil néven is létezik jó fajta javító, de az ára annyira nem jó fajta.
Köszi a segítséget szűrőt hol tudok beszerezni Suzuki motor kereskedés vagy hol ? a Pannóniába megyek felnőtt oktatásra itt Pesten
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
Jó kezű ismerősnek sikerült megszakítania a menetet, a Röfim olajleeresztő csavarjánál... Hogy lehet ezt orvosolni? Keressek bontóba olajteknőt? Vagy milyen más megoldás létezik?

Üdv: Laci
Az jóóó :S
Nem azért mondom hogy fényezzem de nem vettem észre tényleg!
Egy nyarat már mentem vele!
Nem vettem észre rajta hogy csipegetné... Füstölni meg egyáltalán! Kivéve ha üresben meg zúza tiltásig az ember de akkor meg inkább kormot tol nem is kicsit! Karbik szerintem még nem 100%-osan vannak össze hangolva! De azért nem akarom bántani mert viszonylag jól eszi...

De alapjában véve igazad van! Akkor nem 10W-40-ese kell neki hanem vastagabb! De én akkor is motult tennék bele :D

Nekem most 10W-40es van benne... Majd túra után meg tudom mondani hogy csipegeti e... De tavaly nem volt semmi gondom vele!
Hát én is fogok menni aug20 -án is nem hagynám ki!Remélem hogy összefutunk.
MAMI vagy Pannónia? Én is leadtam a jelentkezésemet a Szegedi Pannóniába. Most várom a fejleményeket.
Ha a vékony olajat elkezdi enni, akkor kb. jobb ha le is cseréled azonnal.
Nem kell sokat töprengeni azon, hogy ha bejut az olaj az égéstérbe
akkor mi lesz belőle... korom... a korom meg olyan fajta, ami lerakódós.
Ha lerakódik először a kompresszió gyűrűd alá, akkor előbb-utóbb az
beáll, utána meg a lehúzó és az olajzók is...

Láttam ilyet, majd mutatok fotót.
Csak az sokat futott blokk volt, de az alap koncepció ott is ugyan
ez, csak ott már "akkorák" a rések, hogy egy idő után olajsűrítővel
is eszi.
Azok az olajak nagyobb terhelésre, kissebb illesztési hézagokhoz van kifejlesztve. Az Rfek még 15 évvel ezelőtt kevésbé passzos illesztésekkel készültek mint a mostani óraművek. Nagyobb hézagba az a vékony szintetikus olaj nem biztos, hogy jobb munkát tud végezni mint az oda való, oda fejlesztett olaj. Sokszor előfordul, hogy megeszik a szintetikus olajat ezek a motorok, kissebb teljesítményszintü olajjal meg frankón elmennek füstölés, olajfogyasztás nélkül. Majd nyáron kiderül hogy bírja a tiéd ezt a fullos olajat, mennyire szereti (megenni legrosszabb esetben).
De megérdemel egy ilyen olajat a motor! És bőven meg szolgálja...
A motornak az olaj adja az életet...

Meg az hogy az előírtak szerint 6000-ként cserélni kell vagy évente!

Ha ezeket meg kapja akkor nem jár úgy az ember hogy mikor a motor meg futja 50-60e km-t széthullik persze benne van ez nem garancia semmire de véleményem szerint jócskán növeli az esélyést arra hogy sokáig menni fog a peijkó
Az olajak amit Letsgo linkelt a bőven 100 lóerő fölötti motorokhoz kell. Miénkbe bőven elég az 5100-as motul, vagy akármelyik félszintetikus 4T.
Használtam REPSOL SINTETICO-t, YAMALUBE S4-et, most meg CASTROL POWER1 GPS van bent másodszor gond mélkül, ezek bőven túlteljesítik a motor támasztotta igényeket.Szűrőt CHAMPION K301-et használok mindíg, kicsit drágább mint a hilflo, de jobban hangzik. Olajcseréhez elég levenni a jobb alsó kopoltyút és hozzáférsz a szűrőhöz. Olajozni a gumigyűrűt felrakáskor mindenképp.
Ha kicsüpögött az olaj a leeresztőn, billentsd függőlegesbe a motort, fékkel hintáztasd meg mert még akad egy kevés a nyílás mellett ami nem kell oda.
ÉS MINDENKÉPP ÜZEMMELEG MOTORBÓL ENGEDD LE AZ OLAJAT MEGÁLLÁS UTÁN KIS PIHENÉSSEL(amíg átöltözöl a bőrből melós cuccba annyi épp elég hülni a csöveknek)!
Az olajak amik nekem alapjában véve bejöttek:
- Valvoline 4T (kicsit zajosabb volt)
- Repsol MotoSyntetico 10W40 (kicsit ette)
- Repsol MotoRider 15W50 (sokat futott blokkba nagyon jó)

Most én is Motul 5100 10W50-et raktam bele, eddig csak annyit
tudok mondani, hogy csendesebb a járása.

Ja, olajcsere előtt kicsit járasd, de ha teljesen felmelegítetted várj
egy kicsit, nehogy ráfollyon a kezedre a forró olaj.

Kipufogót felesleges leszedni (már ha a leömlőkre gondoltál),
viszont a jobb oldali idomot és hasidomot le kell. Úgy rendesen
hozzáférsz a szűrőhöz. Láncos fogóval leszeded a szűrőt, ha nem
tudod átütsz rajta egy csavarhúzót a végén keresztbe és azzal.
A leömlőt takard le rongyokkal, akkor nem folyik rá az olaj és nem
lesz büdi az első pár járatásnál.
Az olajat a motorblokk legalsó pontján található csavarral tudod
leengedni (17-es kulcs azthiszem).
Mindenképp szűrővel együtt cserélj olajat.
Hamar kifolyik nem feltétlen kell kirázni a blokkból az olajat, ha már nem
csordogál, akkor már jó.

Szűrő típus: HifloFiltro márkából HF138

Ha rakod vissza szűrőt (betöltés előtt), kend be az ujjaddal vékonyan
a szűrő gumigyűrűjét olajjal, utána csavard fel a szűrőt és csak
és kizárólag kézzel (ha csúszik, ronggyal) húzd meg a szűrőt,
kb. amennyire tudod.
http://www.autoteka2000.hu/ter...

Én ezzel küldöm! Ha nagyon el akarsz szaladni és extrát akarsz akkor:

http://www.autoteka2000.hu/ter...
ááá semi ilyen extra a legalsó idomot kell leszedni olaj le enged szűrő csere...
Le engedő csavar tömítés csere... olaj bele és góóó

Én most már olajat is úgy cserélek hogy le szedem az olaj hűtőjét amibe bele megy a két vízcső 50ft a tömítés oda! és tuti hogy nem fokja csöpögtetni!

Persze az olaj le eresztése előtt kicsit meg kell járatni a motort...

Én motul párti vagyok! Nem olcsó olaj de nagyon pöpec vele a gép nem csörög zörög! Nem akarom leszolni a Castrolt de nem tenném a motoromba... Nálam Motul Repsol 4L fullos Motul ami bele való 13k olcsó helyen!
Majd megnézem amúgy tavasszal (holnaptól! ), hogy s mint megy, mert valamiért úgy rémlik, hogy 6-ban van csak 8500, előtte mintha tényleg 8000-nél lenne.
Nekem gyári kipuff van rajta, így nem nyomja el az igen erős fémes hangot, ami a váltáskor hallható. De "rúgásról" nem beszélnék. Megy ott is, én nem érzem azt a húdemegvadul dolgot, pedig én világosan hallom, amikor vált a vezérlés.

Rúgás egyébként leginkább a 61laci által biztosított tesztvezetésen volt: a 900-asnak odahúzol egy kövéret BÁRHOL, értsd bárhol... Na az rúg. Harmadikban 180-nál úgy éreztem talán elég lesz...
Fel hoznák egy régi témát olajat szeretnék cserélni a héten de még mindig nem tudom hogy milyen olajat vegyek ? a szerelő castrolt rakót volna bele de inkább meg csinálom magam mert pénz szűkébe vagyok és most jelentkeztem egy motor szerelő iskolába kérlek titeket hogy segítsetek !
a kipufogót le kel venni?és mennyit kel várni még le csöpög az olaj és milyen olajat ajánlotok és a szűrőt hol tudom beszerezni? előre is köszi
Ismerősöm 600 GSXR Srad-dal volt így. Vett egy 16000mkes blokkot, berakta, okmányiroda, bejegyeztette, asszem kellett másik műszaki is, de nem tuti. Minden gond nélkül zajlott.
Sajnos nekem nem fér bele, mert ekkor őrülnek meg a tanárok és zh-ztatnak össze vissza. Valszeg augusztus...(remélem)
Én 9Ah akksit használok, de mikor bohóckodott velem a generátor, a feltöltött 7,2es is indította... hozzáteszem 9es RF-ről lévén szó.
Én azért sokallom érte azt a pénzt...
Durva cucc remélem nem kell turkálnom még jó darabig!
Elég jó ára van! Aszem első körben megpróbálom ki műteni hogy egybe marad e! Mert a szimeringet meg vettem már!
Most várom a fizut hogy a maradékot is meg tudjam és talán a hétvégén meg is tudom javítani a teleszkópját...
Találtam egész jó kis tükröt is rá!
Végre normális lesz a pelyko!
Most már csak a baloldali műanyag hiányzik amiben a fiók van!

Aztán festésre vár
Azt szerintem én írtam! De ott a fordulatszám mérő más miatt nem ment! Nincs benne tiltás!