Lehet... az a baj, hogy nem tudok japánul .
Vagy inkább az, hogy nem fogtam még a kezemben sima vezérműtengelyt,
illetve csak a régi fejem sima EX tengelyét.
Ebből gondoltam, hogy az alacsony fordulat volt előbb... de persze
ettől még lehet, hogy nem...
Szerintem meg pont az alacsony fordulaton van változtatva a szelepek nyitása kisebb méretre de hosszabb időre a nyomaték növelésére, és 8000fölött van a hegyesebb bütyökprofil mint a sima blokkban.
Ezek is savas aksik, de más rendszerűek mint a hagyományos savasok. Zselés aksikat lámpákhoz meg máshová használnak.
Az aksi mellé kapsz 6 ampulla savat amit beleöntesz a cellákba, lezárod a nyílásokat véglegesen, kicsit megforgatod, hogy az itatóspapír ami az ólomlemezek között van gyorsabban felszívja a savat. Fél óra múlva beszerelhető és használható. Többet nem kell felnyitni elektrolitszintet ellenőrizni, stb..
Az enyém is zselés és mikor bele van öntve a zselé várni kell vagy 15 percet és utána lehet lezárni az aksit ha minden oké akkor nem kell tölteni!Egyből inditja a gépet
Írta itt valaki hogyha sima rf elektronika van a VC ben akkor nem megy a fordulatszám mérő.Akkor az enyémban nagyvalószínűséggel az van mert meg se nyikkan a z óra. van ez kihatással a vezérlésre is?
Lenne egy kérdésem nekem is! Nem tudjátok első teleszkóp pro védőt hol vehetnék? A gumi kellene ami kívül látszik! Nem tudom mennyire fogja megviselni a szétszedés!
Azt hogy érzed hogy vált? Mármint hogy megy VC-része?
Én nem nagyon vettem észre csak azt hogy 8500-9000után meg vadul... De utána már elég Keményen sikít a gép :D
Amit én írtam az is savas!
Ha hallgatsz rám mivel 1000es volt drágább az általam mutatott linken sokkal jobb a nagyobb aksi! Csak pár Ah óráról van szó de az a motoroknál iszonyatosan sok!
Én nem arról az oldalról vettem tavaly! Viszont úgy postázták hogy külön kis tartályba benne a sav. Tök szűz volt az aksi!
Tönkre biztos hogy nem vág semmit mert ha fel van töltve ugyan olyan mint egy 8Ah-es de ha le is van merülve akkor sincs gáz mert kicsit tovább tölti a motor!
Ez persze csak az én véleményem! Én úgy voltam vele minél nagyobbat bele annál biztosabb és annál hosszabb lesz az élettartama!
Amúgy mostmár kíváncsi vagyok, nekem tényleg lehet valami kis elállítódás: ha csak nem sebesség (mármint fokozat) függő a VC, akkor nekem az is más, de csak hatodikban tudom: 8500-nál vált.
Most néztem meg pár videómat: így videóban sokkal jobban vinnyog, mint amúgy. :P
Kakucs meg: nagyon élvezem én is tavaly, idén próbálok valami ügyesebb felvevő készüléket összehozni, és akkor jöhet a menet. Meg úgy általában: ha összejönnek a terveim, akkor csinálhatnánk valami komolyabb RF-es videót is - nem sok ilyen rohangál már, megérdemelnének egy minőségi, sokrésztvevős kisfilmet. :)
De ezek nyári tervek, addig lesz pár tali úgyis, és akkor beszélünk róluk!
Akkor ezt a szolgáltatást ritkán használom! Mert nem nagyon szoktam tekerni annyira pont hogy 8e körül szoktam el pakolni neki :D
De az tény ha keni neki az ember 9ezernél nagyon jó érzést ad!
Pont ott tökmindegy, hogy változós-e vagy sem.
Nem az alacsony fordulaton van a különbség, hanem magasfordulaton.
8000-től jobban beengedi a szelepeket.
Igazából nincs sok értelme a változósnak, azon kívül, hogy bonyolultabb.
Akár 48 szelephézag kellene a francnak...
Nekem Pistabá motorja még mindig az etalon. Az még vinnyog és
csendes és megy és...
Hát én sima 400asat nem vezettem még! de szerintem a változó vezérlés erénye, hogy 6.ba 50-60at minden gond nélkül viszi és viszonylag szépen felveszi tempót ha elkezded húzni neki! Ha nem sietős akkor hosszú úton nagyon kényelmes mert nem kell váltogatni állandóan! De ez lehet a simánál is meg van nem tudom ahhoz nem volt szerencsém!
Ja, május 1 vagy sem, de kell valami RF-es megmozdulás, mert a
tavalyiak is nagyon jók voltak...
Csak az a két-három baleset nem kellett volna, de végülis mind
egyben vagyunk.
Hát a jóért meg kell szenvedni!
De ha össze áll akkor csak vigyázni kell hogy meg maradjon az az állapot!
Én is tervezgetek de egyenlőre még nem tudom mi lesz a végleges a külsejét illetően...
Szerettem volna rá egy képet az oldalára de kicsi a hely... A Spoileren alul meg nem mutatna jól... Most még azon jár a fejem hogy a tankon mutatna elég jól...
Nemtudom, sajnos a legtöbb amit tudunk a változósról az a Bandit 400 VV
legutolsó dokumentációja, illetve az a videó amit itt láttunk egyszer.
Azt mondom, hogy az enyém a régi hengerfejjel is ugyan ezt tudta,
azon kívül, hogy ez zajosabb és 8000-nél nagyobbat lök, előtte és
utána szerintem ugyan az...
Idén majd tolunk egy revansot Kakucson, viszek fénygépet és
csinálunk rendes onboardot is.
Nekem is műszakiztatni kell, a blokkcsere miatt aggódok is kicsit.
Nekem az összes idom oda van fényeztetni!De még a vázat is kell meg a tükröket.Minél többször mostam annál többször szomorodtam el az előjövő hibáktól!De ha már megvan és tetszik a gép akkor legyen tökéletes
Én lekopogom meg úsztam egy elektronika cserével karbiszinkronnal gyertya olaj cserével a vásárlást! Habár vezérműláncot idén télen ki akarom cseréltetni ne hogy gond legyen!
Idén egy teleszkóp szimering csere meg első gumi vár még rám!
Aztán leszeretném fújni hogy szép legyen!
Vagy inkább az, hogy nem fogtam még a kezemben sima vezérműtengelyt,
illetve csak a régi fejem sima EX tengelyét.
Ebből gondoltam, hogy az alacsony fordulat volt előbb... de persze
ettől még lehet, hogy nem...