A volt gazdálya leszarta.Vett bele egy 4000ft-os akksit a régen leégetett kuplungbe tettek 1 plus lamellát ezek a dolgok birták is 3-4 hónapig utánna hamar zártam a szezont szeptemberben egyből 100000 arrl meg nem is beszélek mire lett alkatrész.
Hát azért nem fogja kinyírni az aksi a feszszabájzódat mert Ah-re több!
Nem volt zárlatos?
Mert arról én is hallatom hogy a szar az aksi kinyírja elektronikáját...
Nekem a régi akksi ölte meg elvileg a fesszabályzómat mert nem hozzávaló volt.a szerelő azt mondta igy egy uj fesszabályzó lett 45000 +akksi és elvileg ez a gyári akksi érdemes odafigyelni!
Nafene, és az hogy hol változó, az mennyit számít?
Meg akkor így rögtön ki merek állni a 60 lovas 400-as csodák ellen is.
Irigyellek amúgy RedOne, meg aki már 15-én megy majd. Illetve majd meglátom, hogy irigyellek-e, 0 fokban érdekes lesz. :) De ne úgy legyen, én örülnék már a legjobban, ha tavaszodna. Csak a suli miatt ritkábban járok haza, motor meg ott van. Kéne egy műszaki, ahhoz meg előbb a lábtartókat meghegesztetni, mert még szegények úgy vannak ahogy tavaly - de azt stabilan tudják. :)
A május 1-et nagyon várom már, remélem idén is összehozunk valami jó kis gurulást (illetve többet).
Lacibáról valakinek van infója, mi lett a "fekete villám helyett"?
Ne aggódj annyit Lestgo, nem támad itt senki senkit...
Majd iszunk egy bambit 15.-én aztán meglátod, hogy nem indulat van a sorok mögött.
A nyomatékcsúcs a VC változatoknál nem annyi, mint ami a cikkben van, az még a sima változat adatain alapul.
Ez abból is kiderül, hogy a VC változat 61 lóerő és 42.5Nm.
Én sport motoron kezdtem meg nem is mentem nagyon máshova!
Itt mindig volt Apriliánál is meg itt is aki segített meg lehetett beszélgetni!
Meg remélem azért személyesen is lesz alkalom veletek találkozni mint RF-es meg mint motoros is! :D
KENESÉRE szoktatok jönni mocis talira?
Az aksival én úgy voltam minimálissal volt drágább vagy nem is volt drágább és a fullt ami bele fér! Mert egy nagyobb aksit nem terhel annyira az indítás.. Remélem kicsit az élet tartama hosszabb lesz!
Ez jó kérdés! Én aszem a gyári aksiját néztem a neten de ha össze vernek se tudom! Van egy oldal ahol motor típus szerint tudsz keresni én ott néztem meg a 600asét és ahhoz tájoltam az enyémet!
ˇˇAz RF igazán 9000-es fordulattól kezd megindulni vezetője alatt, ám a változó szelepvezérlésnek köszönhetően a motor már alacsony fordulaton is élénken mozog. Mivel a motor japán belpiacos ezért az órája csak 180-ig van skálázva de azt tudja a motor 5.-ben és 6.ban is. ˇ
Ez mondjuk pont nem az a link volt! Majd vissza keresem de ott aszem 11 000es fordulatot írtak neki! Azt kicsit sokkalottam!
Én se szoktam halálba kenni! Amit írtam egyszer csináltam vele meg.És a 8ason hogy mit megy!
De alapból inkább finomkásan bánok vele... szeretném meg érni az öregkort! Meg sokat szeretnék motorozni még!
A nyomaték csúcsot az lehet nem jól írtam rég néztem a linket!
Én óráról beszéltem nem gps-ről ez köztudott hogy az óra nem pontos! Főleg a végefelé egyre inkább nem pontos! Hatványozottan el csúszik!
Én nem bizonygatni akarom nincs mit! :D Óra szerint annyi volt ennyi! És eszméletlen jó volt!
De az igazat meg vallva ahogy írtam is nem vagyok egy ilyen állat hogy szét csapjam! Ahhoz túl sokat küzdöttem érte és még sok van vissza hogy olyan legyen mint amilyen szeretném mert egyenlőre eléggé lepukkantnak tűnik sajnos kívülről...Tiszában vagyok a képességeivel és azzal is hogy motorok között ez egy kis kényelmes viszonylag "sportos" gép!
Én is mentem már 1-2 igazi nagy vaddal be is fostam keményen...
és tudom hogy meg se közelíti az én gépem mert azok mind 120Le vagy nagyobb volt!
Sirály lessz a kirakó, gondolom szezonra teljesen elkészül, kiváncsi vagyok az összképre . Majd ha én is nekilállok fújkálni, akkor kérek majd tanácsot , mondjuk az leghamarabb jövőre lesz.
Az én gépem sem egy rakéta, mondjuk inkább a pilóta tudása sokkal kevesebb, mint amit ez a motor nyújtani tud, de majd idővel nő a tudás és a rutin. Nekem eddig egy kalandom volt a Szentendrein egy V6-os alfással két láma között az megvolt, de már a következő sárgán nem mentem át, mert ismerem a lámpa váltást, és utána elment, de elsőnek nem volt rossz, mondjuk jobban szeretek ráérősen menni, mint nagyon húzni a szarvát.
Mégegyszer, eddig szépen haladsz, grat!
Letsgo: nem volt itt semmiféle támadás szerintem, fogócskázni mi is szoktunk, és lehet is mindenféle autóval (mert az Imprezaval is nehéz meglógni szerpentinen mondjuk). A dízelt azért hoztam fel, mert nyilván az sem ellenfél a gyorsulásban, de végre többet is mehet. A 180 meg - ott van Imi videója, GPS szerint nem annyi az annyi. Nekem spec (tudva, hogy nem a leggyorsabb itt a fórumon a 400-asok között) óra szerint 190-et tudja mindenhogy, két személlyel is, és összesen vagy 2x mentem "200"-al, de ott már igen hosszú egyenes kellett.
Mentős: CR8EK a gyári gyertya, nekem tavaly óta CR9EK lett bele téve, jobban is indult, stb., ellenben tengerparti (párás) levegőben nem igazán volt elemében vele. Akksit meg Banner Bull-t ajánlom: olcsón kapsz 9-12 Ah teljesítményűt.
hihi most sasolom a videót!
Az enyém az digites műszer fallal vna ez mondjuk nem számít!
de ha jól néztem nincs leforgatva a moci! 8-9e körül el van váltva 6.ba nem fogja fel venni egy hamar a tempót!
Valaki a múltkor belinkelte ha jól emlékszem 11enél van a nyomaték csúcs azon meg is lepődtem!
13eig lehet tekerni onnantól piros! Amióta megy a fordszám mérő ezt nézegettem én is és fura ha 6.ból húzom neki nem megy olyan jól... Ha leforgatva fokozatokba akkor már nincs gondja vele...
Nem volt zárlatos?
Mert arról én is hallatom hogy a szar az aksi kinyírja elektronikáját...
Meg akkor így rögtön ki merek állni a 60 lovas 400-as csodák ellen is.
Irigyellek amúgy RedOne, meg aki már 15-én megy majd. Illetve majd meglátom, hogy irigyellek-e, 0 fokban érdekes lesz. :) De ne úgy legyen, én örülnék már a legjobban, ha tavaszodna. Csak a suli miatt ritkábban járok haza, motor meg ott van. Kéne egy műszaki, ahhoz meg előbb a lábtartókat meghegesztetni, mert még szegények úgy vannak ahogy tavaly - de azt stabilan tudják. :)
A május 1-et nagyon várom már, remélem idén is összehozunk valami jó kis gurulást (illetve többet).
Lacibáról valakinek van infója, mi lett a "fekete villám helyett"?
Bambit már régen ittam
3cm-el magasabb mint a 9-BS és 10Ah.
Leszedtem az ülésről a gumibakot és simán befért. Tekeri rendesen.
Majd iszunk egy bambit 15.-én aztán meglátod, hogy nem indulat van a sorok mögött.
A nyomatékcsúcs a VC változatoknál nem annyi, mint ami a cikkben van, az még a sima változat adatain alapul.
Ez abból is kiderül, hogy a VC változat 61 lóerő és 42.5Nm.
Én sport motoron kezdtem meg nem is mentem nagyon máshova!
Itt mindig volt Apriliánál is meg itt is aki segített meg lehetett beszélgetni!
Meg remélem azért személyesen is lesz alkalom veletek találkozni mint RF-es meg mint motoros is! :D
KENESÉRE szoktatok jönni mocis talira?
Az aksival én úgy voltam minimálissal volt drágább vagy nem is volt drágább és a fullt ami bele fér! Mert egy nagyobb aksit nem terhel annyira az indítás.. Remélem kicsit az élet tartama hosszabb lesz!
Csak hát, kihalt ott a fórum.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor.
..
Rajt a bika( biztos ami biztos alapon), de nélküle is ilyen tempóban kell pörögnie.
A szürkét raktátok össze, vagy másikat vettetek?
Ez jó: http://www.motorland.hu/Robot/...
ˇˇAz RF igazán 9000-es fordulattól kezd megindulni vezetője alatt, ám a változó szelepvezérlésnek köszönhetően a motor már alacsony fordulaton is élénken mozog. Mivel a motor japán belpiacos ezért az órája csak 180-ig van skálázva de azt tudja a motor 5.-ben és 6.ban is. ˇ
Ez mondjuk pont nem az a link volt! Majd vissza keresem de ott aszem 11 000es fordulatot írtak neki! Azt kicsit sokkalottam!
A következő kérdés az lett volna, hogy mekkora indítóáram kell az rf-nek?
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor
.hu/motor...
De alapból inkább finomkásan bánok vele... szeretném meg érni az öregkort! Meg sokat szeretnék motorozni még!
Én óráról beszéltem nem gps-ről ez köztudott hogy az óra nem pontos! Főleg a végefelé egyre inkább nem pontos! Hatványozottan el csúszik!
Én nem bizonygatni akarom nincs mit! :D Óra szerint annyi volt ennyi! És eszméletlen jó volt!
De az igazat meg vallva ahogy írtam is nem vagyok egy ilyen állat hogy szét csapjam! Ahhoz túl sokat küzdöttem érte és még sok van vissza hogy olyan legyen mint amilyen szeretném mert egyenlőre eléggé lepukkantnak tűnik sajnos kívülről...Tiszában vagyok a képességeivel és azzal is hogy motorok között ez egy kis kényelmes viszonylag "sportos" gép!
Én is mentem már 1-2 igazi nagy vaddal be is fostam keményen...
és tudom hogy meg se közelíti az én gépem mert azok mind 120Le vagy nagyobb volt!
Az én gépem sem egy rakéta, mondjuk inkább a pilóta tudása sokkal kevesebb, mint amit ez a motor nyújtani tud, de majd idővel nő a tudás és a rutin. Nekem eddig egy kalandom volt a Szentendrein egy V6-os alfással két láma között az megvolt, de már a következő sárgán nem mentem át, mert ismerem a lámpa váltást, és utána elment, de elsőnek nem volt rossz, mondjuk jobban szeretek ráérősen menni, mint nagyon húzni a szarvát.
Mégegyszer, eddig szépen haladsz, grat!
Mentős: CR8EK a gyári gyertya, nekem tavaly óta CR9EK lett bele téve, jobban is indult, stb., ellenben tengerparti (párás) levegőben nem igazán volt elemében vele. Akksit meg Banner Bull-t ajánlom: olcsón kapsz 9-12 Ah teljesítményűt.
Az enyém az digites műszer fallal vna ez mondjuk nem számít!
de ha jól néztem nincs leforgatva a moci! 8-9e körül el van váltva 6.ba nem fogja fel venni egy hamar a tempót!
Valaki a múltkor belinkelte ha jól emlékszem 11enél van a nyomaték csúcs azon meg is lepődtem!
13eig lehet tekerni onnantól piros! Amióta megy a fordszám mérő ezt nézegettem én is és fura ha 6.ból húzom neki nem megy olyan jól... Ha leforgatva fokozatokba akkor már nincs gondja vele...