Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha hasonlóan néz ki a tiédben is a szivacs akkor csere.
Kartergáz az inkább csak a légszűrőház alsó felét keni össze. Szárazon meg nem igazán van amihez hozzátapadjon a por, nincs ragacsfelület.
Kimostan én is, de nem ilyen spéci mosóban, hanem ultraderm + folyékony szappan.
Tökéletesen tiszta lett.

Olajozni eddig soha nem olajoztam, kapott olajat bőven a kartergázból .
Azért lehet idénre beolajozom...
Ez nem gagyi!
Örülnék ha a 6kilósé is az lenne. Azt a szerelő kimosta beolajozta egy ezresér, a betét meg 4000 körül van a 6 kilósba. NEM MINDEGY!
Olajcserékor ki van véve, pucolva és kész. éVENTE MINDENKÉPP OLAJOZNI KELL MERT KICSIT BELESZÁRAD AZ OLAJ ÉS JOBBAN ÁTENGEDI A PORT MINT SZABAD. Ha nem dól szét a szivacs mikor meghúzod akkor nem kell cserélni csak karbantartani.
Ha előző gazda elhanyagolta a pucolást, vagy szárazon használta akkor sajna hanyag volt.
Ki mondta, hogy szar? olajozni kell és annyi, jó az...
A nagyvas.hu -n lehet kapni 15mm vastag két rétegű Twin-Air légszűrő szivacs táblát.
Pont két légszűrő kijön belőle, de mostható is.
Én ezt használom. Drága, de jó.
nekem még gyári szivacs volt.. és az is egy darab szivacs volt..

ettől függetlenül minden cross motorban szívacs szűrő van amit olajizni kell,h ne menjen át rajta a por.. nem hinném, mind "szar" lenne emiatt..
Nem egy sima szivaccsal, de valóban szivacs volt benne ha jól emlékszem bár ez nem biztos...
ÉRtem! De egyébként a gyárból is így futott ki a motor, mármint ilyen szűrővel?
Be is kell fújni, időnként takarítani és fújni kell a szivacsot...
Aha értem... Hát ez nagyon gagyi! Én azt hittem hogy csak az enyém ilyen ócska fostaliga, de akkor ezek szerint az összes. Hát akkor nem is csodálkozom, hogy valszeg kopott a motor... Annyi port szívhat be mint az állat! És ezt a szivacsot ha befújom sportszűrőkhöz való sprayvel az jó neki? Hol lehet kapni ilyen szivacsot?
Szia,

Ugazából semmilyen.Légszűrő szivacsot kell venni és abból formára vágni.Legjobb tudomásom szerint..

ennek a minőségén már lehet vitatkozni,ki mit tart jobbnak..
Szevaasztok! Valaki nem tudja, hogy milyen típusú levegőszűrő kell az RF 400-asban ('96)? Vettem RF600-ashoz valót de az nem jó. Plííz segítsetek!

Köszi, Berci
nem is piros,padlizsán színű..
bár lehet ez még többet ront a helyzeten
Én még most is a gyertyát mondom.
Enyémbe volt 10000 km, és hol ment hol nem. Cseréltem ithon jobra balra, mégse lett jó. Elvittem karburátorpucolásra, hamár szezon eleje van, de a srác megnyugtatott, hogy gyertya lesz, és az lett.
Dehogy is!



Csak piros.
hát nem tudom de felettéb érdekel már engem is a dolog...
remélem nem lesz nagyon zsebbenyúlós mert azt nem értékelném túlzottan..

és ha már ennyit szívtam vele (mint te a tiéddel) most már azért is meg lesz csinálva a kis átkozott
Kiváncsi leszek mi lesz a megoldás , remélem megoldódik mert lassan
legalább annyit szívsz mint amennyit én szívtam...

Az is egy elátkozott RF .
nekem középen vannak de nekem is 5-6 körül eszik.. és belefáradtam a sok szét és összerakásba.. inkább megnézetem szakemberrel is hátha észrevesz valamit amit esetleg nem raktam jól össze vagy bármit.. már nem is tudom.. és jó lesz és vége ennek a kínlódásnak... csak legyen már jó és szabadon gondmentesen motorozhassak vele végre
Ilyesmi volt nekem is, ha koppig húzod a gázt minden ok, folyatóson rántgat. Mikor rángat nincs feket füst, mert akkor tényleg a karbi, nekem a plafonon voltak a tűk, és 6,5 öt evett, de letettem, most 5,1-et , és se rángatás, se füst ... 2 év kellett hogy rájöjjek
én meg találtam egy megbízható szerelőt Gödöllőn.. viszem hozzá a motort,szerinte csak karbi baja lehet.. suzuki motorszalonban volt szerelő állítólag ... csak ért hozzá.. és jut vele valamire..
Ma az enyém is beindult , legalább mostmár használható.
Viszont még sok munkám lesz a festéssel és az olajzóval, de legalább
már mindenhez megvan minden, még az airbrush festékek is megjöttek.
hát akkor a mai fejlemények.. változó részt nem vettem le de újabb meglepi ma..
kíváncsiságból beindítottam mielőtt szétszedem és láss csodát,motornak semmi baja.. járattam vagy 20 percet,semmi gond..elmentem vele pár karikát vagy 30km-t és semmi baja..
aztán kb 35-40km után megint össze vissza jár és ugyan azt csinálja de mivel haza kellett jönnöm vele valahogy próbálgattam hazáig..
szóval bár dadog és össze vissza jár nagyobb gázhúzásra kisimul a hangja és elindul rendesen egyenletesen.. tehát valahogy mégiscsak böki a csőröm,h nem e a karbinál van valami gubanc.. nem bírja elégetni a benyát kis fordulaton de nagyobbon megy rendesen..