Szia Imitrikes
Véletlenül nincs meg neked a régi rf 400 -ról a bal oldali /takaró, fedő/ idom ami az idomzat és a tank között fut egész a műszerfalig. Sajna az enyém törött, vagyis meghegesztették de megint eltörött az alsó csavar előtt /tank mellett/.
Köszi.
Akár fogkrémmel és ronggyal fúrópisztollyal is. Csak egyenletesen ne torzítson arra vigyázz! Polírozógép nagyobb felületen dolgozik azért jobb megoldás.
tényleg fel lehet polírozni a sisak plexijét pasztával meg géppel?
erről nem is hallottam még.. de akkor én is megcsinálom az enyémet!ma is tanultam valamit
Azt olyan koronggal és pasztával amit az autófényezők használnak polírozáshoz. Leveszed, elviszed fényezőhöz, 10 perc alatt újjá varázsolja egy ezresért. Ha mély karc is van bent akkor csiszol, pasztáz, políroz, csiszol pasztáz políroz amíg el nem tűnik.
Ma megint indítottam a motort, mert múltkorról még hátramaradt a szinkron.
Hát, volt szívás ma ... múltkor azt hittem, hogy azért nem megy a 4. henger, mert nincs szinkron .
Ma az Istennek nem akart beindulni a henger, gyertya ki, semmi korom, full benya,
letöröl, visszarak, 3 másodpercig megy, aztán megint nem megy, kiszed, benya letöröl, gyújtáspróba, van szikra.
Gyertya visszatesz, továbbra se jó... leszedtem a szinkroncsatlakozó gumikupakját,
lám ott kószál kifele egy kis füst, mintha dohányozna a karbi.
"Jajj ne, biztosan átégett egy szelep!" (Hülye... mitől égett volna át az állásban? .)
Nembaj, azért kompressziót is mértem, de hidegen 8.2, akkor szelep nem égett át.....
Gondolkodtam, leszedtem a membrán fedelet a 4. karbiról, ki a membrán, láss csodát bugyog fel a benzin...
A tavaly vásárolt tűszelep nem zárt rendesen, de természetesen van itthon tartalék
tűszelep (fel vagyok készülve, egy másik fél RF400 építhető....), csere, összepakol, indít, megy.
Csá kell paszta hozzá,állványos fúróval csinálod vagy kézzel?Festékboltban kapsz különböző szemcsenagyságú pasztát viszont ha van esetleg valami obi-s polírgéped akkor javaslom inkább a szivacskorongot!
Segítségre lenne szűkségem nem tudom hogy polírozam fel a kipufogót van egy ilyen gyapjú korongom és azzal szeretném de nem tudom kel e valamilyen paszta ?vagy hogy jó e a gyapjú korong ? előre is köszi a segitséget
Honnan szereztél gyapotot ? Csak mert én is szétpakoltam a dobot és üthető
csavarhúzóval kivéstem a belekövült tompító anyagot... találtam gyapotot neten,
de hátha Te jobbat tudsz .
Apropó! Nem kell valakinek egy bontatlan RF 600R/900R légszűrő (HFA 3601)? Az olajshopban vettem, de a rohadékok arra se méltatnak hogy visszaírjanak. Szal 4400Ft volt, 3000Ft-ért odaadom. Írjatok ha kell: pintrb@yahoo.com
:) Hát azért ennél jobb állapotban van... de mindenképpen kicserélem! Mindent le akarok tudni amit lehet, mert ha el kell adnom ne mondják rólam, hogy egy hanyag köcsög gazdi voltam! Az előző gazdi elég faszfej volt, egy 2003as gumiabroncs volt hátul! Sztem ez mindent elmond róla... Akkoriban még nem értettem hozzá annyira, de lekopogom nem volt nagyobb hibája a vasnak.
Véletlenül nincs meg neked a régi rf 400 -ról a bal oldali /takaró, fedő/ idom ami az idomzat és a tank között fut egész a műszerfalig. Sajna az enyém törött, vagyis meghegesztették de megint eltörött az alsó csavar előtt /tank mellett/.
Köszi.