dunaújvárosban van gumis ismerősön aki szokott hozni vadi új még matricás gumikat jó áron!De megszünt az oldala sajnos!Ha érdekel megírom a számát hátha tud neked még ilyen gumit!?
Szerintem a nagy márkák között utcára nagyjából mindegy.
Főleg, hogy a motor nem nyomatékgyár és szinte sportgumival annyit
el lehet vele menni, mint nagyobb motor túragumival.
Volt Bridgestone, Dunlop, Metzeler nekem, de most a BT023F-ről olvastam
sok jót, azt szeretnék. Ettől független képben van még a ContiMotion (mert
olcsó), és a Pirelli Diablo (mert ez is az), vagy Metzeler Z6 mivel ezzel meg
nagyon elégedett vagyok. Csak sajnos eeeefogyott a motorról .
Blöáá, az enyém is pont így fest... de utálom ki-be rakosgatni a veztengelyeket...
Amúgy a láncod biztosan jó még. Akkor szokott cserés lenni, ha vagy
nagyon jár oldalirányban feszítve, vagy a feszítő már csontra kint van.
(Legalább is én így tudom.)
Sziasztok!
Kellene egy kis tapasztalat! Elsőre le szögezem nem fikázó vitát szeretnék indítani! VÉLEMÉNY ÉRDEKELNE
Szóval! Rf 400 VC-ről van szó! Első gumit szeretnék venni rá! De nem olyan 30 max 40kig De ha van valami jó az jó lenne ha olcsóbb lenne!
Csak újat szeretnék és nem vágottat meg pálya gumit!
A motort utcai használatra használom átlagosnak mondanám a vezetési stílusom és nem az a célom hogy 200al menjek tartósan!
Szóval most rajta van egy Dunlop Sport Radial K510A 120/70-17 de ilyet nem kapni már!
Pedig nagyon szerettem! Esőbe is stabil volt a gép vele!
Szóval kellene egykét típus ki mit tapasztalt mit ne vegyek semmi képp...
Michelin, Dunlop, Bridgestone, erre a három márkára gondoltam! persze itt se mindegy hogy milyen!
Típus? Ár? Hol lehetne olcsón meg venni!
szia, holnap heggesztjük meg a törött elemeket, hétvégén hajlítom le az alsó tartókat, talán össze is tudom heggeszteni az egészet.
A billentyüzetet elsőnek kompresszorral fújd ki, utána bármilyen üvegtisztítóval le tudod mosni.
Na, szereztem egy gyári telószimeringet SV650 ből. Méret elvileg ugyan az mint az RF600-é. Lényeg, hogy 2 él tömít lefelé, egy harmadik meg felfelé. Mindkét oldali tömítöél(ek)nek van külön rugója.
Bandité amit rendeltél az is ez a technika, vagy sima szimering?
Benzinszitek jók, egyformák?
Ha egyik henger kap csak többet, akkor a benzinszint is szóba jöhet.
Viszont egyszerre csak egy dolgot variálj ne mindent, mert ha még rosszabb lesz nem tudod miért a sok módosítás miatt.
szelephézag már rendben..most már a karbi jön de épp most,h így nézem a fura súbertűdet eszembe jutott,h mi lenne ha az 1es henger súberjét visszavenném legkisebbre.Az a gyertya kormos mindíg,gondolom ennek köze lehet a dadogáshoz..a 2,3,4 henger rendben az maradhat is úgy ezt meg leengedném teljesen ,h kevesebbet kapjon..
persze a karbikat össze kell hangolni..de ez alap.. a co csavarokat meg visszatekertem 5,5 fordulat környékére,mert ott jó volt az alapjárata hiába,h 1,5-2nek kellene lennie..
bár lehet,rosszul gondolkodok és javítsatok ki nyugodtan...
Amíg nem volt alsó része a doboztartónak, nekem is hasonlóan eltörte a füleket a rázkódás (vagy inkább lengés) miatt. Villannyal megcsipkedtem, lefestettem, csináltam kitámasztást a doboztartónak és azóta OK.
tsanyi
[10656] január 11. 18:40
8 a külső méret amit a zeeger fog és 9.5 a belső ahol a két gyűrű lehúzza az olajat....az ilyen peres szimeringeket szokták használni mert kisebb külmérettel mégis el lehet érni a szélesebb szimering általi hatást...
Akkor tegnap megoldódott a telefon.
Lánckerekek cseréjénél azért számolj azzal is. hogy igaz kevesebbet forog de gyengébbnek is fogod érezni ekkora módosítással.
Vezérműláncon meg meg kell mérni a szakasz hosszát amit a manual megad, és vagy jó vagy nyúlott.
Szevasztok! nem cserélik vissza a szimeringet mert szétvágtam a csomagolást!
Viszont kbra lerajzoltam a szimering házat a tiétek is így néz ki?
Ezt a méretet szerintem nemtalálom!
41-53,1-8/9,5 gsf 400
41-54-11 rf600
41-53-8/9,5 ezt rendeltem gsf400
na melyiket vegyem meg akkor vajon?
na hát a mai fejlemények.. a szelephézagok rendben a változó rész üresjárati részén kívül.. Reddel megdiskuráltuk,h is van ez a változó rész és egyszerűbb mint gondoltam.. csak a probléma,h a magas fordulaton élő karok üresjárati hézagát csak akkor lehet állítani ha kiveszem a veztengelyt... és lapka sem kell mert csavaros.. tehát feladat adott..
a kérdés már csak az,h a lánc mennyire van a helyzet magaslatán..szerintetek?
amúgy minden kész,h befejezem a szelephézag részt karbi fel és start.. kiderül milyen lett..
az áttétel eddig 14-49 volt ez is módosult 15-47re tán nem kell annyira forgatni így.. és kész az emelőszem rész is.. lassan kezd összeállni
Sikerült beindítani a mocit , a 30 amperes főbiztosíték volt kiégve, és az ott levő csatlakozó volt eloxidálódva. Ezeket orvosoltam, és mentem is egy kicsit, csak 30 km volt, de más hibát nem produkált. Az első inditás kicsit kinlódás volt, de 1,5 hónap után nehezebre számítottam. Utána pöcc röff . Viszont vár rám egy kis heggesztés, ami csak jövőhét hétvégén tudok orvosolni. A doboztartó konzol eltörtre a kapaszkodó mindkét hátsó csavarjának a konzolon levő részét, ezt jól megfogalmaztam , ezért inkább lefényképeztem, meg egy pár képet a mocizásról is. Jövőhéten elkezdem az új konzol legyártását, és az ora ledezését.
Befejezem regényemet
persze ez rendben.. a csavar menete fog felfelé állni de jó lesz egyébként.. ezt értem..
rendelnék is a biker-worldből csak tényleg nem tudom annak a hosszát és jelenleg mivel nem járóképes még a gép inkább megvárom,h mi kell majd a szelephézag részhez..
messze van még fizu és fontosabb,h végre járjon a motorja..
Hoppá! Hülyeséget írtam!
Imbuszcsavart ki kell venni, megfordítani a száron a csizma részt. Ehhez le kell venni az egész tükröt az idomról mert a tükör tövét; csizmáját kell megfordítani, hogy ne álljon csálén.
Szerintem a nagy márkák között utcára nagyjából mindegy.
Főleg, hogy a motor nem nyomatékgyár és szinte sportgumival annyit
el lehet vele menni, mint nagyobb motor túragumival.
Volt Bridgestone, Dunlop, Metzeler nekem, de most a BT023F-ről olvastam
sok jót, azt szeretnék. Ettől független képben van még a ContiMotion (mert
olcsó), és a Pirelli Diablo (mert ez is az), vagy Metzeler Z6 mivel ezzel meg
nagyon elégedett vagyok. Csak sajnos eeeefogyott a motorról .
Itt, ahogy tudom sokan Conti pártiak.
Amúgy a láncod biztosan jó még. Akkor szokott cserés lenni, ha vagy
nagyon jár oldalirányban feszítve, vagy a feszítő már csontra kint van.
(Legalább is én így tudom.)
Ráadásul neked is már a 3 soros DID van.
Kellene egy kis tapasztalat! Elsőre le szögezem nem fikázó vitát szeretnék indítani! VÉLEMÉNY ÉRDEKELNE
Szóval! Rf 400 VC-ről van szó! Első gumit szeretnék venni rá! De nem olyan 30 max 40kig De ha van valami jó az jó lenne ha olcsóbb lenne!
Csak újat szeretnék és nem vágottat meg pálya gumit!
A motort utcai használatra használom átlagosnak mondanám a vezetési stílusom és nem az a célom hogy 200al menjek tartósan!
Szóval most rajta van egy Dunlop Sport Radial K510A 120/70-17 de ilyet nem kapni már!
Pedig nagyon szerettem! Esőbe is stabil volt a gép vele!
Szóval kellene egykét típus ki mit tapasztalt mit ne vegyek semmi képp...
Michelin, Dunlop, Bridgestone, erre a három márkára gondoltam! persze itt se mindegy hogy milyen!
Típus? Ár? Hol lehetne olcsón meg venni!
Köszi aki elolvassa és segít! Széles utat!
A billentyüzetet elsőnek kompresszorral fújd ki, utána bármilyen üvegtisztítóval le tudod mosni.
Bandité amit rendeltél az is ez a technika, vagy sima szimering?
Sokminden elhangzik, főleg az árakkal kapcsolatban.
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Ha egyik henger kap csak többet, akkor a benzinszint is szóba jöhet.
Viszont egyszerre csak egy dolgot variálj ne mindent, mert ha még rosszabb lesz nem tudod miért a sok módosítás miatt.
szelephézag már rendben..most már a karbi jön de épp most,h így nézem a fura súbertűdet eszembe jutott,h mi lenne ha az 1es henger súberjét visszavenném legkisebbre.Az a gyertya kormos mindíg,gondolom ennek köze lehet a dadogáshoz..a 2,3,4 henger rendben az maradhat is úgy ezt meg leengedném teljesen ,h kevesebbet kapjon..
persze a karbikat össze kell hangolni..de ez alap.. a co csavarokat meg visszatekertem 5,5 fordulat környékére,mert ott jó volt az alapjárata hiába,h 1,5-2nek kellene lennie..
bár lehet,rosszul gondolkodok és javítsatok ki nyugodtan...
http://www.biker-world.hu/egyt...
[10656] január 11. 18:40
8 a külső méret amit a zeeger fog és 9.5 a belső ahol a két gyűrű lehúzza az olajat....az ilyen peres szimeringeket szokták használni mert kisebb külmérettel mégis el lehet érni a szélesebb szimering általi hatást...
válasz erre előzmény
Lánckerekek cseréjénél azért számolj azzal is. hogy igaz kevesebbet forog de gyengébbnek is fogod érezni ekkora módosítással.
Vezérműláncon meg meg kell mérni a szakasz hosszát amit a manual megad, és vagy jó vagy nyúlott.
41-54-11 nél miért csak 1 méret van a mélységre?11 és a másik mekkora?
Viszont kbra lerajzoltam a szimering házat a tiétek is így néz ki?
Ezt a méretet szerintem nemtalálom!
41-53,1-8/9,5 gsf 400
41-54-11 rf600
41-53-8/9,5 ezt rendeltem gsf400
na melyiket vegyem meg akkor vajon?
a kérdés már csak az,h a lánc mennyire van a helyzet magaslatán..szerintetek?
amúgy minden kész,h befejezem a szelephézag részt karbi fel és start.. kiderül milyen lett..
az áttétel eddig 14-49 volt ez is módosult 15-47re tán nem kell annyira forgatni így.. és kész az emelőszem rész is.. lassan kezd összeállni
Sikerült beindítani a mocit , a 30 amperes főbiztosíték volt kiégve, és az ott levő csatlakozó volt eloxidálódva. Ezeket orvosoltam, és mentem is egy kicsit, csak 30 km volt, de más hibát nem produkált. Az első inditás kicsit kinlódás volt, de 1,5 hónap után nehezebre számítottam. Utána pöcc röff . Viszont vár rám egy kis heggesztés, ami csak jövőhét hétvégén tudok orvosolni. A doboztartó konzol eltörtre a kapaszkodó mindkét hátsó csavarjának a konzolon levő részét, ezt jól megfogalmaztam , ezért inkább lefényképeztem, meg egy pár képet a mocizásról is. Jövőhéten elkezdem az új konzol legyártását, és az ora ledezését.
Befejezem regényemet
rendelnék is a biker-worldből csak tényleg nem tudom annak a hosszát és jelenleg mivel nem járóképes még a gép inkább megvárom,h mi kell majd a szelephézag részhez..
messze van még fizu és fontosabb,h végre járjon a motorja..
tehát tükör project kicsit még pihen..
Imbuszcsavart ki kell venni, megfordítani a száron a csizma részt. Ehhez le kell venni az egész tükröt az idomról mert a tükör tövét; csizmáját kell megfordítani, hogy ne álljon csálén.
Az enyémen is valami öszvér,tákolt cucc volt.
http://www.shox.hu/downloads/2... Jó keresgélést.