Ez a vezérléses dolog érdekel engem is, szeretném becsiszolni a szelepeket, és a vez láncot ha kell cserélném, és a feszítő kengyelt, elég hagos a vezérlésem, de nem mondanám szelephangnak, azt nem hallok, vagy csak a zajtól nem... na szóval érdekelne a vezlánc cseréjének könnyebb módja, mert ahogy magamat is merem képes lennék a kipufógó nyiláson keresztül cserélni (na jó, ennyire azért nem) , a szelepszár szimeringeket mikor érdmes cserélni a szétszedés alkalmát kivéve?
A gyertyákat a hengerfejben találod.
A faridomot, aztán a tankot, majd a gyertyapipákat kell lehúznod.
Kelleni fog egy gyertyakulcs, 10-es villáskulcs, és elvileg egy 4-es imbusz.
A szivató bowdent pedig ha szeretnéd, akkor fújd be .
WD40, vagy valami kenőanyag. Lánckenőt nem ajánlom, az nem fog végigfolyni.
Most lettem kész a vezérléssel. Ha most se lesz csendes, akkor soha .
Ha már úgy is lent volt a szelepfedél megmértem a láncom is, hátha cserés, de
nem lehet sok a blokkban, mert 140.5-öt mértem a megadott távon, a szervíz limit
meg ennél a lánctípusnál 143mm. Úgyhogy a lánc kiszolgál még bőven.
Az ásványi olaj pedig most, hogy frankó a henger és melegszik is rendesen, már
nem az igazi, eléggé bekormlolódott. Jön a Motul 5100.
sziasztok
volna ket kerdesem a gyertyakat szeretnem megnezni merre talalom es mit kell hozza lebontani a masik meg a szivato bowdent szeretnem kicsit befujkalni mert a vege fele szorulgat
elore is koszi
Megvan a hiba, a hátsó rugóstag engedte el magát, elsönek letöröltem mindent, utána ráültem és rugóztattam egy kicsit, és már jött is az olaj, a kerékre is biztos akkor került amikor kigurultam vele. Egy kicsivel több meló lesz vele mint gondoltam. Aksitöltés után már beindult, bár elsőre mindha csak 3 henger ment volna, de 15-20 másodperc, és már rendesen járt. Páran cseréltek , vagy javitottak rugóstagot, érdekelne a tapasztalat, hogy megéri e javítani, vagy inkább csere?
megpróbáltam reggel beindítani a gépállatot, de az aksiban csak annyi volt, hogy 3-4 próbálkozás után esélytelen volt, kivettem és bevittem tölteni, mire visszaértem két olajfolt volt alatta, de még a hátsó kerék is olajos lett , most szedem szét, hogy kiderítsem az okát
Akár esedékes is lehet . Nem mondtál még rá árat, úgyhogy ha azóta tudod mennyit szeretnél kapni érte, akkor vorosegy kukac freemail pont hu-ra küldd el légyszi és okvetlen visszaírok, vagy hívlak.
A hegesztett lábtartód nálam van mert paraszt voltam és nem vittem vissza pedig legalább 5 percre lakok tőled. Örülök h eddig nem kellett. De ha szólsz már viszem is.
Ma elkezdtem összerakni a cuccost mert megkeptam a kinyomó csapágyat és a telószimeringet is(600-asé),és hát nagyon nem jó a szimering!Söt a kuplungnál 2 cm-rel rövidebb az új tengelyem mert ez bandité!
Így megint nem jutottam sehová!
A faridomot, aztán a tankot, majd a gyertyapipákat kell lehúznod.
Kelleni fog egy gyertyakulcs, 10-es villáskulcs, és elvileg egy 4-es imbusz.
A szivató bowdent pedig ha szeretnéd, akkor fújd be .
WD40, vagy valami kenőanyag. Lánckenőt nem ajánlom, az nem fog végigfolyni.
Ha már úgy is lent volt a szelepfedél megmértem a láncom is, hátha cserés, de
nem lehet sok a blokkban, mert 140.5-öt mértem a megadott távon, a szervíz limit
meg ennél a lánctípusnál 143mm. Úgyhogy a lánc kiszolgál még bőven.
Az ásványi olaj pedig most, hogy frankó a henger és melegszik is rendesen, már
nem az igazi, eléggé bekormlolódott. Jön a Motul 5100.
volna ket kerdesem a gyertyakat szeretnem megnezni merre talalom es mit kell hozza lebontani a masik meg a szivato bowdent szeretnem kicsit befujkalni mert a vege fele szorulgat
elore is koszi
Hidegbe nem párolog, kevésbé jár a szaga is.
megpróbáltam reggel beindítani a gépállatot, de az aksiban csak annyi volt, hogy 3-4 próbálkozás után esélytelen volt, kivettem és bevittem tölteni, mire visszaértem két olajfolt volt alatta, de még a hátsó kerék is olajos lett , most szedem szét, hogy kiderítsem az okát
0km?
Vagyis csere nem érdekel?
Köszi az emlékeztetőt !
De jelenleg nem hiszem, h 5 percre laknál tőlem (Graz)
Így megint nem jutottam sehová!
Nagy lóf@szt, akkor inkább otthon marad.