Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiéd 400as, amibe gyárilag nem volt helyzetjelző, csak utólag fúrták bele idehaza.
A 9 kilóséban gyárilag bent van mit a 6 kilósba is az "e" szabvány miatt. Ezeken le is lehet kapcsolni a világítást mint az autókon ahol nektek a vészvillogó kapcsoló van. Itt viszont csak a fejidom komplett leszedése után férsz hozzá, sőt a lámpát is le kell venni a fejidomról ami még 4 csavar.
Kuplungkinyomóm sincs már.
Olaj viszont 503 ml kell száranként, és ez is biztos mint a szimering!
Veszel egy litert aztán kettéosztod. Mindkettőbe ugyan annyi legyen! 15-ösnél higabbat nem tennék bele, mert így is lehetne erősebb a csillapítása.
oks!köszi!
Nincs, vitték a komplett termosztátházzal.
IMI! régi mocidból meg van még a vízhőfokmérő gombád?ha igen,mennyiért adod?
Köszi az infót! Neked milyen olajjal van meg csinálva?
Valahol olvastam hogy túra sport mocikhoz 15-ös kell
Akkor az enyém egy klón XD
Az enyém gyárilag olyan volt hogy gyújtáson megy a helyzetjelző, tompított... Kapcsolni csak a hosszút tudod meg a fénykürtöt!
Én az aksi óvása érdekében tettem bele egy rejtett kapcsolót hogy a tompított ne menjen amikor gyújtásra teszem... Azóta nem merül le az aksim és pöcre indul a vas! Előtte meg az új aksival ami nagyobb is mint a gyári elég lightosan indult...
Az létezhet, hogy nekem nem ilyen a lámpám mint ami a képen van? Mert meg sasoltam nekem a hátulján van a helyzetjelző... minden bontás nélkül tudom cserélni!

Most már jön a jó idő! Szoktatok valahol Veszprém környékén mocizni? Kéne találni valami márkatársat közelben!
Az izzó foglalata csak a fekete burkolat levétele után jön le lefelé. A mellékelt ábra szerint a fejidom levétel a célravezető.
Hát az enyémen lehet kapcsolni magában a helyzetjelzőt is tompított nélkül.
Megoldódott, izzó kicserélve. Fejidom nemsoká megy vissza a helyére egy kis tisztogatás után....
nem akarok nagyon beleszólni de mi9nden bontás nélkül ki lehet cserélni!
De ennyire a helyzetjelzőn nem aggódnék mivel külön nem lehet kapcsolni csak tompítottal megy! Kizárt hogy ki sasólja a jard! Igazából semmi értelme elöl
Azért a kérdésem még mindig áll, hogy le kell a bontani a fejidomot.
mert nem férek hozzá az izzóhoz.
Van 2 db sárgaréz szinű csavar a lámpatest hátsórészén
a baloldali alul, a jobboldali felül
ezek kicsavarásával kijön a lámpatest?
Megtaláltam, de azért köszi, ha valaki reagálni akart .
Egyébként az RF-es csajok nagyon el vannak veszve. Lehet téli álmot alusznak?
És persze, hogy honnan próbáljam megközelíteni...
Üdv Urak!
Helyzetjelzőm nem világít elöl és sajnos a manuálban nem találtam infót arra vonatkozóan, hogy ki tudom-e cserélni idombontás nélkül.
Ezt szeretném megtudni Tőletek. Keresgélek még a manuálban, de a képek sem a legjobbak.
Sziasztok!Öröm az ürömben hogy tegnap szétszedettem a telószárat szerelővel én nem mertem barmolni és jó a szimering.Annyi volt a baj hogy én csak a gumit szedtem le a szimering tetejéről!Tudom balf...sz vagyok!Ma össze lesz rakva teló holnap belerakom a motorba!

Imi nincs neked véletlen kuplung tengelyed!Az ami kilóg a blokkból?




Letsgo!Azt mondta a szerelő 2,5 dl kell 1 szárba!
Sziasztok!
Bocs, hogy megint a hülye teleszkópról kérdezek!
Elsőről lenne szó!
Milyen olajat vegyek hozzá 10-15-20?
Meg mennyi kell a két első villába?
Nagyon szépen köszönöm a választ

ÜDV:Letsgo
Szia,

adatlapomon a telszámom,csöröj rám,és megbeszéljük..

üdv
Krisz
Nem az én ötletem, de jó látni, hogy 30.000 forintért is van ilyen,
én meg megoldottam 2-ből.

Persze, ahogy nézem ez már ilyen elektromos "übertechnika".
Szia!

Balos 900-as érdekelne...
úgy látom Red már más is gondolsz az ötletedre nem is olyan rossz dolog ez..
ha esetleg valakit érdekelne van pluszban eladó tükröm 900ra és 400ra
900balos 400jobbos persze csak valami jelképes összegért
a szürke lemezböl van meghajtva
Ott lentebb csatolt be képet a saját készítésű fém láncvédőjéről, ha jól látom .
Egy műanyag láncvédőre mit szeretnél?
Gravíroztatni?
Persze te tudod