Tiéd 400as, amibe gyárilag nem volt helyzetjelző, csak utólag fúrták bele idehaza.
A 9 kilóséban gyárilag bent van mit a 6 kilósba is az "e" szabvány miatt. Ezeken le is lehet kapcsolni a világítást mint az autókon ahol nektek a vészvillogó kapcsoló van. Itt viszont csak a fejidom komplett leszedése után férsz hozzá, sőt a lámpát is le kell venni a fejidomról ami még 4 csavar.
Kuplungkinyomóm sincs már.
Olaj viszont 503 ml kell száranként, és ez is biztos mint a szimering!
Veszel egy litert aztán kettéosztod. Mindkettőbe ugyan annyi legyen! 15-ösnél higabbat nem tennék bele, mert így is lehetne erősebb a csillapítása.
Akkor az enyém egy klón XD
Az enyém gyárilag olyan volt hogy gyújtáson megy a helyzetjelző, tompított... Kapcsolni csak a hosszút tudod meg a fénykürtöt!
Én az aksi óvása érdekében tettem bele egy rejtett kapcsolót hogy a tompított ne menjen amikor gyújtásra teszem... Azóta nem merül le az aksim és pöcre indul a vas! Előtte meg az új aksival ami nagyobb is mint a gyári elég lightosan indult...
Az létezhet, hogy nekem nem ilyen a lámpám mint ami a képen van? Mert meg sasoltam nekem a hátulján van a helyzetjelző... minden bontás nélkül tudom cserélni!
Most már jön a jó idő! Szoktatok valahol Veszprém környékén mocizni? Kéne találni valami márkatársat közelben!
nem akarok nagyon beleszólni de mi9nden bontás nélkül ki lehet cserélni!
De ennyire a helyzetjelzőn nem aggódnék mivel külön nem lehet kapcsolni csak tompítottal megy! Kizárt hogy ki sasólja a jard! Igazából semmi értelme elöl
Azért a kérdésem még mindig áll, hogy le kell a bontani a fejidomot.
mert nem férek hozzá az izzóhoz.
Van 2 db sárgaréz szinű csavar a lámpatest hátsórészén
a baloldali alul, a jobboldali felül
ezek kicsavarásával kijön a lámpatest?
Üdv Urak!
Helyzetjelzőm nem világít elöl és sajnos a manuálban nem találtam infót arra vonatkozóan, hogy ki tudom-e cserélni idombontás nélkül.
Ezt szeretném megtudni Tőletek. Keresgélek még a manuálban, de a képek sem a legjobbak.
Sziasztok!Öröm az ürömben hogy tegnap szétszedettem a telószárat szerelővel én nem mertem barmolni és jó a szimering.Annyi volt a baj hogy én csak a gumit szedtem le a szimering tetejéről!Tudom balf...sz vagyok!Ma össze lesz rakva teló holnap belerakom a motorba!
Imi nincs neked véletlen kuplung tengelyed!Az ami kilóg a blokkból?
Sziasztok!
Bocs, hogy megint a hülye teleszkópról kérdezek!
Elsőről lenne szó!
Milyen olajat vegyek hozzá 10-15-20?
Meg mennyi kell a két első villába?
Nagyon szépen köszönöm a választ
A 9 kilóséban gyárilag bent van mit a 6 kilósba is az "e" szabvány miatt. Ezeken le is lehet kapcsolni a világítást mint az autókon ahol nektek a vészvillogó kapcsoló van. Itt viszont csak a fejidom komplett leszedése után férsz hozzá, sőt a lámpát is le kell venni a fejidomról ami még 4 csavar.