Ha már a lánc témánál tartunk nektek hány km et fut el egy láncszett?A 900 as rf en 24000 km et bírt ezalatt lényegében csak túrázásra használtam leszámítva az a 4 pályanapot ahol nemvolt kímélet( ja meg lefüstöltem a kopott hátsó gumit) érdekelne kinek mi a tapasztalata.A lánc RK 530 as
Csatlakozom a korábbiakhoz, mivel én is petróleummal takarítom a láncot.
Egy üveg petróleum, nekem mondjuk fogkefém van, és krva sok türelmem .De utána szépen le szoktam mosni, és kicsit megjáratom emelőn, hogy ne legyen tök hideg(meg így gyorsabban szárad), és utána befújom "láncsprével"
A képek egy kis 10 perces tesztforduló után készültek, az eredmény
elég pozitív, úgyhogy rákészülök a végső változatra, ahol elhagyjuk
a kábelkötegelős megoldást, és szerzek nikkelezett csatlakozót a
kékek helyére.
Bele én nem áztatnám semmilyen oldószerbe, mert ha az beszivárog az O gyűrű alá akkor vége a láncnak.
Hátulja megemel, lánc alá teszel egy nagyobb felületü edényt, (20 literes műanyag kaniszter oldalát vágtam le pár centi oldalmagassággal) ecsettel petróleumot vagy brigéciol D-3at ráecseteled körbe körbe amíg jön le róla kosz. Brigéciolt a végén sima folyóvízzel le kell öblíteni (semmiképp nem nagy nyomással mert szintén beszivároghat a víz az Ogyűrűk alá), petrolt csak szárazra törlik a többiek ruhával.
De lehet venni direkt lánctisztító aerosolt is. http://youtu.be/682LEXdI-80
Amúgy kész a láncolajzóm prototípusa, működik.
41-42 másodpercenként cseppen egyet .
Már csak fel kell aplikálni a prototájpot a Banditra, aztán ha kész
az enyém, arra is kerül egy.
Nincs többé ragadós láncsprééééé ! Csak fémtiszta lánc .
Ami azt illeti tudok megoldást, hogy jobb-e azt döntsétek el .
Szimplán kell venni 1 lityi petróleumot festékboltban például, aztán kell
egy rossz lábos vagy rozsdamentes tál és egy colos festő ecset.
Fogod a tálat, beteszed a hátsó kerék elé, beleöntesz 1-2dl petrót,
fogod az ecsetet, belemártogatod és elkezded kenegetni a láncot.
F@szán lehozza a dzsuvát, szép fémtiszta lesz a lánc, ha van türelmed.
Fent is meg lehet csisztítani.
Kiveszed a hátsó kereket,aztán beáztatod az egyik felét.
Utána a másikat.
Szerintem.
Persze Red bisztos tud jobbat.
És ez nem cikizés
Szevasztok,segítségre lenne szükségem a 900 as rf en szeretnék olajat cserélni az első telóban csak azt nemtudom hogy hogyan fogjak neki ha valaki csinált már ilyen műveletet és megosztaná velem a trükköket azt megköszönném sziasztok.
Na, ma végre kibontottam a kinder tojást és azthittem sziven szúrom magam.
Seeger gyűrűvel választották el a két dugattyút egymástól... hát, nemtudom mi
a japán ebben a megoldásban, de vagy ittas volt a mérnök, vagy ki akarta magát
rugatni.
Sebaj, holnap leesztergálok 3 tizedet a kipufogó oldali dugattyúfej homlokából
és akkor hiába toszogatja ki a szívó dugó, még mindig bent lesz annyira, hogy
végállásba kényszerítse a magasfordulati karokat.
Sziasztok!Valaki tud nekem segiteni?Találtam e-bayen tükröt de még nem rendeltem innen és elkelne egy kis segitség Ez elvileg tökéletes az rfhez http://viewitem.eim.ebay.hu/SU...
Nekem ilyen van most hátul. Igaz használtan vettem, kb. 50%-osan, megbízható forrásból (pumigumi.hu). Ennek ellenére nekem csúszkál eléggé. Elvileg a "használtságából" nem következne ilyesmi, de egy-egy határozottabb hátsó fékre - ami még csak nem is vészfék, csak egy olyan az átlagosnál picit intenzívebb lassítás - már megcsúszott közúton... Ehhez is hozzáteszem, hogy kb. 5-6 perce lehettem úton, és szeptember környéke volt már (de jó idő), viszont az előző, Dunlop D207-es sosem produkált ilyesmit.
Félreértés ne essék, nem lehúzni akarom, mert én örülnék a legjobban, ha ez csak egyedi probléma lenne. Egyik haveromnak Michelin kétkomponensű van, újonnan vette, ő is érzékelte, hogy vészfékre könnyebben megcsúszik, de a mindennapokban nem volt vele gondja. 18000 km után olyan, mint az új. Ráadásul ő egy GSR 600-on nyúzza. Szóval jó dolog az a 2TC, ha sokat túrázol egyenesen.
Mellesleg én még élveztem is a könnyebben csuszkát, mert így belekóstolhattam a supermotos kanyarvételbe. (csak én max 30-al mertem ráfékezgetni )
Az se baj ha D.I.D.
Bár úgy rémlik, hogy talán a lábtartóid már nincsenek meg, de inkább rákérdezek: megvannak?
Főleg a balos érdekelne váltóstul-mindenestül.
Egy üveg petróleum, nekem mondjuk fogkefém van, és krva sok türelmem .De utána szépen le szoktam mosni, és kicsit megjáratom emelőn, hogy ne legyen tök hideg(meg így gyorsabban szárad), és utána befújom "láncsprével"
elég pozitív, úgyhogy rákészülök a végső változatra, ahol elhagyjuk
a kábelkötegelős megoldást, és szerzek nikkelezett csatlakozót a
kékek helyére.
http://shox.hu/node/210
http://shox.hu/no
de/211
Hátulja megemel, lánc alá teszel egy nagyobb felületü edényt, (20 literes műanyag kaniszter oldalát vágtam le pár centi oldalmagassággal) ecsettel petróleumot vagy brigéciol D-3at ráecseteled körbe körbe amíg jön le róla kosz. Brigéciolt a végén sima folyóvízzel le kell öblíteni (semmiképp nem nagy nyomással mert szintén beszivároghat a víz az Ogyűrűk alá), petrolt csak szárazra törlik a többiek ruhával.
De lehet venni direkt lánctisztító aerosolt is.
http://youtu.be/682LEXdI-80
41-42 másodpercenként cseppen egyet .
Már csak fel kell aplikálni a prototájpot a Banditra, aztán ha kész
az enyém, arra is kerül egy.
Nincs többé ragadós láncsprééééé ! Csak fémtiszta lánc .
akkor forgathatod üresben kézzel a kereket...
Szimplán kell venni 1 lityi petróleumot festékboltban például, aztán kell
egy rossz lábos vagy rozsdamentes tál és egy colos festő ecset.
Fogod a tálat, beteszed a hátsó kerék elé, beleöntesz 1-2dl petrót,
fogod az ecsetet, belemártogatod és elkezded kenegetni a láncot.
F@szán lehozza a dzsuvát, szép fémtiszta lesz a lánc, ha van türelmed.
Kiveszed a hátsó kereket,aztán beáztatod az egyik felét.
Utána a másikat.
Szerintem.
Persze Red bisztos tud jobbat.
És ez nem cikizés
Teljesen mind1.
Mindenképp új szem köll.
Pinkmotors.kb 2000-2500 huf.
Seeger gyűrűvel választották el a két dugattyút egymástól... hát, nemtudom mi
a japán ebben a megoldásban, de vagy ittas volt a mérnök, vagy ki akarta magát
rugatni.
Sebaj, holnap leesztergálok 3 tizedet a kipufogó oldali dugattyúfej homlokából
és akkor hiába toszogatja ki a szívó dugó, még mindig bent lesz annyira, hogy
végállásba kényszerítse a magasfordulati karokat.
http://viewitem.eim.ebay.hu/SU...
Félreértés ne essék, nem lehúzni akarom, mert én örülnék a legjobban, ha ez csak egyedi probléma lenne. Egyik haveromnak Michelin kétkomponensű van, újonnan vette, ő is érzékelte, hogy vészfékre könnyebben megcsúszik, de a mindennapokban nem volt vele gondja. 18000 km után olyan, mint az új. Ráadásul ő egy GSR 600-on nyúzza. Szóval jó dolog az a 2TC, ha sokat túrázol egyenesen.
Mellesleg én még élveztem is a könnyebben csuszkát, mert így belekóstolhattam a supermotos kanyarvételbe. (csak én max 30-al mertem ráfékezgetni )