Köszi én is elsőnek matricára gondoltam csak lehet hogy azzal nem lesz olyan szép de majd meg látom hétvégén én is be indítóm már alig várom 3 hete halottam a hangját
Sziasztok már régen írtam a fórumra sajnos májusba vizsgázok ezért tanulnom kel de azért foglalkozom a Röfivel is most ki találtam egy új láncvédőt amibe bele szeretném valahogy írni hogy RF400R nem tudom hogy csináljam úgy szeretném ahogy a harmadik képen van az RF900r de sajnos rossz a kép minőség ezért nem látom hogy van meg csinálva léci segítsetek előre is köszi.
Persze nem mindenáron való kipróbálásra gondoltam, csak nem emléxem, mikor lett kész a masina és januárban volt motorozásra használható idő, ha csak 1-2 napra is, de volt. (Felénk legalábbis) Sztem nincs olyan gumi, aminek megfelelő a mintázata hóban... .
Bízom benne, hogy jól választottam az olajjal kapcsolatban. Kiderül nemsoká. Még nem cseréltem le az olajat benne. Amint javul az idő lecserélem, aztán próba, próba egy, kettő, három...
de TL tükröt is néztem rá mert az RF900 meg a TL tükörje egyforma Biker-world szerint.. de használtan nem találtam kedvező áron és most újra nincs pénzem..
menet közben is szerettem volna tesztelni de sajnos az utcánk még tiszta hó és azért hiába űberzsír a sport attack hóban nem épp megfelelő a mintázata
a te motorod már leszervizelve?biztos jó lesz neki az az avteco?én még xr400ba használtam ilyet abba jó volt de hát ez csak utcai meg sor4 meg ilyenek.. bár szidni nem akarom mert bajom nem volt vele..
Brembo azért köszönöm szépen!Ha azt mondod h nem jó!Elhiszem CSak nekem tetszenek a bubis plexik csak nemigazán lehet kapni főleg Szabolcsban!De ha tudsz olyan helyet ahol lehet rendelni azt megköszönném!Elvileg ami 400-ashoz jó az megy a 900-ra is.De javitsatok ki ha tévedek!Egy 300-as órára is szükségem lenne mert nekem mérföldes van
csak most olvasom amit írtatok.. de örülök,h én is erre gondoltam.. végignyomkodtam a csöveket lent is és fent is.. el is nyelte a maradék kis vizet amit nem fért bele eddig és nem is ment fel negyed fölé..
szóval megoldódott,de ennek ellenére köszönöm a megerősítést
a motorja pöccre indult,most nem pörgött fel 5-5,5ig hidegen mint eddig és tán ez is a normális,h 4-4,5től nem ment feljebb.. nem 3hengerezik,veszi a lapot mint állat és kerek 1000 az alapjárat ahol szépen egyenletesen duruzsol
úgy tűnik tényleg összeállt a kis 400 és boldogságosan szépséges szezon elé tekintek
köszönöm a segítséget mindenkinek és remélem nyáron sokat fogunk együtt "találkozgatni"
Boxoska, nagyon szívesen átcserélem, de hidd el, nem kell az neked :-)
Ezt a plexit Fűzfőn vettem, vékonyka és elég hamar bemattul. Sajnos közelről nem néz ki annyira jól, mint képről vagy messziről. Gondold meg.
Mindenképp légteleníteni kell ! Én úgy szoktam, hogy töltöm ameddig
eléri a "T" elágazást a termosztátnál, és utána kézzel végignyomkodom
a vastag csöveket a blokk aljánál.
Olyankor jön a WC lehúzós bugybogás és szépen eltűnik a víz a
"T" elágazásból, ezt jól látni a sapka alatt.
Megint rátöltök, meg bugyogtatok... és így tovább, míg minden csepp
vissza nem megy, ami lejött.
Amit Ti automatikus légtelenítésnek hívtok az már csak pár centiliter,
ami abból adódik, hogy miután felhevült a motor, a vízkörben maradt
levegő jól kitágul és kinyomódik a sapkán keresztül a tágulásin,
aminek a helyére lehüléskor beszív a tágulásiból vizet.
De ha megnézitek egyszer, akkor ez max 1dl. vagy még annyi se,
ha teljesen töltve volt a vízrendszer.
Szóval tessék jól kinyomkodni a levegőt, vagy főzitek a blokkot.
Egy apró kérdésem lenne.. leginkább Redhez vagy Imihez.. a 400 vízrendszerét kell légteleníteni valahol?mikor lent volt a szelepfedél le kellett engedni a 2 felső cső miatt és nem ment bele vissza annyi víz mint ami lejött..
a furcsa az,h kb 20-30perc járatás után felment majdnem pirosig az óra amilyet méh nem igen csinált mióta nálam van.. még nyáron sem.. ezért gondolom,h esetleg légteleníteni kellene valahol..
Szilveszterkor befagyott a km óra spirálja, a nap végén egyszer csak nem mutatott semmit, az előbb szétszedtem, és láss csodát, egy szép nagy kunkor volt az alján 5cm-re persze most is volt pára benne,meg a bovden, és burkolat között is... de volt olyan is hogy szó szerint víz folyt belőle mikor alul kicsvartammm.... a tököm sem érti , valami digit lesz helyette
Én tavaly cseréltem ki az enyémet, mert két személlyel néha beleért a kerék a sárvédőbe.
Egy 1200-es banditnak a rugója van bent, és azzal most hibátlanul működik.
sajnos nem benzin megnéztem, nem enged sehol a tank se a csövek, a folyást csak akkor produkálja, ha ráülök és megmozgatom, rugós tag hiba lesz. Lehet érdemes nagyobbat belerakni, mert az én száraz tömegem 110 kg + ruha + csomag + nő ? A műszereket szét lehet szedni valahogy, hogy meg lehessen tisztítani az üveglapokat, mert belülről koszosak. Még ledezés elött szétszedném és megtakaritanám.
Kivágatod egy dekorossal.
Bízom benne, hogy jól választottam az olajjal kapcsolatban. Kiderül nemsoká. Még nem cseréltem le az olajat benne. Amint javul az idő lecserélem, aztán próba, próba egy, kettő, három...
alján lévő gumibakokból kell levágni egy kicsit.
menet közben is szerettem volna tesztelni de sajnos az utcánk még tiszta hó és azért hiába űberzsír a sport attack hóban nem épp megfelelő a mintázata
a te motorod már leszervizelve?biztos jó lesz neki az az avteco?én még xr400ba használtam ilyet abba jó volt de hát ez csak utcai meg sor4 meg ilyenek.. bár szidni nem akarom mert bajom nem volt vele..
Csak nem TL tükröt tennél az RF-re? Menet közben is tesztelhetnéd a gépet, remélhetőleg úgy sem jön elő a dadogás...
szóval megoldódott,de ennek ellenére köszönöm a megerősítést
a motorja pöccre indult,most nem pörgött fel 5-5,5ig hidegen mint eddig és tán ez is a normális,h 4-4,5től nem ment feljebb.. nem 3hengerezik,veszi a lapot mint állat és kerek 1000 az alapjárat ahol szépen egyenletesen duruzsol
úgy tűnik tényleg összeállt a kis 400 és boldogságosan szépséges szezon elé tekintek
köszönöm a segítséget mindenkinek és remélem nyáron sokat fogunk együtt "találkozgatni"
Ezt a plexit Fűzfőn vettem, vékonyka és elég hamar bemattul. Sajnos közelről nem néz ki annyira jól, mint képről vagy messziről. Gondold meg.
Mindenképp légteleníteni kell ! Én úgy szoktam, hogy töltöm ameddig
eléri a "T" elágazást a termosztátnál, és utána kézzel végignyomkodom
a vastag csöveket a blokk aljánál.
Olyankor jön a WC lehúzós bugybogás és szépen eltűnik a víz a
"T" elágazásból, ezt jól látni a sapka alatt.
Megint rátöltök, meg bugyogtatok... és így tovább, míg minden csepp
vissza nem megy, ami lejött.
Amit Ti automatikus légtelenítésnek hívtok az már csak pár centiliter,
ami abból adódik, hogy miután felhevült a motor, a vízkörben maradt
levegő jól kitágul és kinyomódik a sapkán keresztül a tágulásin,
aminek a helyére lehüléskor beszív a tágulásiból vizet.
De ha megnézitek egyszer, akkor ez max 1dl. vagy még annyi se,
ha teljesen töltve volt a vízrendszer.
Szóval tessék jól kinyomkodni a levegőt, vagy főzitek a blokkot.
Egy apró kérdésem lenne.. leginkább Redhez vagy Imihez.. a 400 vízrendszerét kell légteleníteni valahol?mikor lent volt a szelepfedél le kellett engedni a 2 felső cső miatt és nem ment bele vissza annyi víz mint ami lejött..
a furcsa az,h kb 20-30perc járatás után felment majdnem pirosig az óra amilyet méh nem igen csinált mióta nálam van.. még nyáron sem.. ezért gondolom,h esetleg légteleníteni kellene valahol..
Egy 1200-es banditnak a rugója van bent, és azzal most hibátlanul működik.
sajnos nem benzin megnéztem, nem enged sehol a tank se a csövek, a folyást csak akkor produkálja, ha ráülök és megmozgatom, rugós tag hiba lesz. Lehet érdemes nagyobbat belerakni, mert az én száraz tömegem 110 kg + ruha + csomag + nő ? A műszereket szét lehet szedni valahogy, hogy meg lehessen tisztítani az üveglapokat, mert belülről koszosak. Még ledezés elött szétszedném és megtakaritanám.