Egyenlőre nekem sem sok tapasztalatom van, mert nincs műszakim, szóval csak 50 km-et mentem vele nagyjából.De az biztos, hogy hatalmas buli lesz .
Ha lesz tapasztalatom, szívesen írok róla, de ha megtűrtük még az RF-talikon, akkor megnézheted akár élőben is.
Én is szemezgettem a TL-ekkel, de hát messzebb vagyok még tőle. Meg elég brutál. Majd írhatnál róla szezonban, hogy hosszabb távok, mit mennyire eszik (gumi, stb.), és így tovább!
tehát elvileg már gyújtáson vagy alapjáraton kell legyen áram a vezetékében,mert kapja a jelet ugye?
ha leveszem és kipróbálom mit kell,h tapasztaljak?
akárhogy nézem minden problémánál benne lehet a motorvezérlő elektronika és igazából legritkább esetben szart be bárkinél bármi más mint az.valahogy mindíg erre térek vissza problémaként..
Egyébként a VC dugattyúk a solenoid alatt rugós visszatérítésűek is.
Alaphelyzetben pedig nem csinál semmit, sőt, még mikor elindult a motor
az olajnyomás is a kis fordulatra erőlteti a vezérlést.
Mikor 8000-nél kiadja a komputer a jelet a solenoidnak, hogy húzz meg,
akkor az elvileg meghúz, az olajszelep átvált és az olajnyomás
kinyomja a VC dugókat.
No itt kapásból csak 2 dolog miatt nem jöhet vissza:
1. megszorult az excentertengely (szinte kizárt)
2. sz@r a komputer és öntartja a behúzó jelet valamiért
De ha viszont a komputer leveszi a jelet, a rugóknak vissza kellene
nyomni a VC dugókat. Azt meg csak akkor nem tudják, ha a Solenoid
által meghúzott olajszelep beszorult és az olajnyomás nem fordul vissza, de akkor viszont ki se vezérelne...
Szóval próbáld ki a solenoidodat (tekercsed) és többet megtudunk.
az a baj,h a tankot is átmostam már,szétszedtem a benne lévő kis szűrő részt is kitakarítani és a csatlakozókat mind átfújtam kontakt sprével.. lassan kezdek kifogyni az ötletekből.. csak nem értem hogy vagy 20-25kmétert mentem vele vasárnap és semmi baja nem volt,aztán meg egy kicsit nagyobb megtekerés után most már minden fordulaton dadog össze vissza... nem fér a fejembe
már csak erre az elektronikára tudok gondolni miután trafóval ,gyertyával karbival mindent megpróbáltam
Azt úgy tudod megcsinálni, hogy leszeded azt az "izét" a szelepfedélről.
4db. hatlapfejű 8-as csavar, aztán erőteljesen meghúzod felfele
az egészet.
Elektromos csatit lehúzod, aztán keresel egy akku töltőt, vagy egy
rosszabb akkut.
Piroshoz vagy fehérhez a pozitívat, feketéhez a negatívat hozzá
érinted, és ha kattan és alulról belenézve látod, hogy szépen jár,
akkor a váltóval gond nem lehet.
Még lehet kontakt hiba is.
Az összes motorvezérléssel kapcsolatos csatlakozót át kellene nézni.
Simán el tudom képzelni, hogy valamelyik kábel törött, vagy a csati kontaktos.
Nem, nemtudom hogy őszinte legyek mi a baja, de azért leírom ami a fejemben jár.
Gyerek koromban a Babettánk tök ugyan ezt csinálta.
A-Z-ig pucera, beállítás, minden frankó, 10-20km és ledadogott...
Rettentő sokára rájöttünk, hogy a tank belülről olyan retkes volt, hogy
akárhányszor kipucoltuk a karbit, utána mindig bedzsuvázta.
És teljesen mindegy volt, hogy vettünk-e pluszban csőre építhető
szűrőt vagy sem, mert ahhoz csak ez a "gagyi" műanyag volt, nem
pedig "papírharmónikás".
Neked gondolom rendben van a tank, a beépített szűrő és a csövön
is normális minőségi szűrőd van ugye ?
Mert ha nem akkor az még megérne egy misét.
Mellesleg nekem hosszú ideig dupla benzinszűrő volt fent, AC pumpa
előtt és után is.
A Babetta óta tartok a koszos tankoktól , teljesen ilyen jelenséget
produkál, bár kétlem, hogy nálad ez lenne a gond.
Elképzelhető, hogy menni menne azzal az elektronikával, de csak
akkor, ha a sima blokk jeladótárcsája ugyan olyan, mint a változósé.
Viszont abban az esetben is buknád a változó vezérlés nyújtotta
nyomaték és teljesítmény többletet (ami nélkül lássuk be, lehet azért élni ).
Vettem egy bandit blokkot egyszer, 3 napig volt nálam, azt tudom,
hogy azon a változós blokkon a jeladótárcsa ugyan olyan volt.
Elvileg és gyakorlatilag is ugyan az! Csak Bandiból is szerintem a változó vezérlésű kellene! Mert ott lehet van különbség de ebben nem vagyok biztos! Ezt a vezérlés részt még nem látom át teljesen...
Helló!
Esetleg dokumentáltad a szét szedést fényképpel?
Vagy hogy mi a trükkje?
Én is neki akarok állni csak egyenlőre még nem szántam el magam!
Pedig mindenképp kell!
Ha lesz tapasztalatom, szívesen írok róla, de ha megtűrtük még az RF-talikon, akkor megnézheted akár élőben is.
Én is szemezgettem a TL-ekkel, de hát messzebb vagyok még tőle. Meg elég brutál. Majd írhatnál róla szezonban, hogy hosszabb távok, mit mennyire eszik (gumi, stb.), és így tovább!
ahogy a szelepszár csúszkál amint behúz.
Azt kell lásd, hogy gyorsan, csattanásra rögtön csúszik a szár,
aztán meg elenged és visszaugrik a szár.
ha leveszem és kipróbálom mit kell,h tapasztaljak?
akárhogy nézem minden problémánál benne lehet a motorvezérlő elektronika és igazából legritkább esetben szart be bárkinél bármi más mint az.valahogy mindíg erre térek vissza problémaként..
kellene behúznia.
Simán ez lehet a hiba !
Pont fordítva van ! Alapból jelet kell kapnia, ahhoz hogy alacsony
fordulaton legyen ! Tehát ha nincs jel, magasfordulaton kezd...
Alaphelyzetben pedig nem csinál semmit, sőt, még mikor elindult a motor
az olajnyomás is a kis fordulatra erőlteti a vezérlést.
Mikor 8000-nél kiadja a komputer a jelet a solenoidnak, hogy húzz meg,
akkor az elvileg meghúz, az olajszelep átvált és az olajnyomás
kinyomja a VC dugókat.
No itt kapásból csak 2 dolog miatt nem jöhet vissza:
1. megszorult az excentertengely (szinte kizárt)
2. sz@r a komputer és öntartja a behúzó jelet valamiért
De ha viszont a komputer leveszi a jelet, a rugóknak vissza kellene
nyomni a VC dugókat. Azt meg csak akkor nem tudják, ha a Solenoid
által meghúzott olajszelep beszorult és az olajnyomás nem fordul vissza, de akkor viszont ki se vezérelne...
Szóval próbáld ki a solenoidodat (tekercsed) és többet megtudunk.
már csak erre az elektronikára tudok gondolni miután trafóval ,gyertyával karbival mindent megpróbáltam
Ki kellene mérni a Solenoidodat.
Azt úgy tudod megcsinálni, hogy leszeded azt az "izét" a szelepfedélről.
4db. hatlapfejű 8-as csavar, aztán erőteljesen meghúzod felfele
az egészet.
Elektromos csatit lehúzod, aztán keresel egy akku töltőt, vagy egy
rosszabb akkut.
Piroshoz vagy fehérhez a pozitívat, feketéhez a negatívat hozzá
érinted, és ha kattan és alulról belenézve látod, hogy szépen jár,
akkor a váltóval gond nem lehet.
Az összes motorvezérléssel kapcsolatos csatlakozót át kellene nézni.
Simán el tudom képzelni, hogy valamelyik kábel törött, vagy a csati kontaktos.
Gyerek koromban a Babettánk tök ugyan ezt csinálta.
A-Z-ig pucera, beállítás, minden frankó, 10-20km és ledadogott...
Rettentő sokára rájöttünk, hogy a tank belülről olyan retkes volt, hogy
akárhányszor kipucoltuk a karbit, utána mindig bedzsuvázta.
És teljesen mindegy volt, hogy vettünk-e pluszban csőre építhető
szűrőt vagy sem, mert ahhoz csak ez a "gagyi" műanyag volt, nem
pedig "papírharmónikás".
Neked gondolom rendben van a tank, a beépített szűrő és a csövön
is normális minőségi szűrőd van ugye ?
Mert ha nem akkor az még megérne egy misét.
Mellesleg nekem hosszú ideig dupla benzinszűrő volt fent, AC pumpa
előtt és után is.
A Babetta óta tartok a koszos tankoktól , teljesen ilyen jelenséget
produkál, bár kétlem, hogy nálad ez lenne a gond.
Elképzelhető, hogy menni menne azzal az elektronikával, de csak
akkor, ha a sima blokk jeladótárcsája ugyan olyan, mint a változósé.
Viszont abban az esetben is buknád a változó vezérlés nyújtotta
nyomaték és teljesítmény többletet (ami nélkül lássuk be, lehet azért élni ).
Vettem egy bandit blokkot egyszer, 3 napig volt nálam, azt tudom,
hogy azon a változós blokkon a jeladótárcsa ugyan olyan volt.
valakinek van használható infója arról,hogy a sima nem változó
bandit vagy rf elektronikája jó e bele?
Esetleg dokumentáltad a szét szedést fényképpel?
Vagy hogy mi a trükkje?
Én is neki akarok állni csak egyenlőre még nem szántam el magam!
Pedig mindenképp kell!
nekem tavaly kellet elektronikát cserélnem (ülés alatti fekete doboz), azért nem ment mint kiderült, és bandité lett belerakva, hibátlanul működik.
üdv: Sanyi
Sok gondmentes kilométert hozzá!