Hát srácok fél lábbal kint vagyok az RF Klubból, mert megvan az új gép.
Remélem ettől még megtűrtök itt
Akit érdekel, annak pedig itt a galéria: http://sportmotor.hu/motoros_k...
Így van! Cserébe bukod a fordszám mérőt!
Csávó így hozta be Japánból!
Én nem próbáltam ki mert alapból nem is ismeretem... Meg nem szeretném szétcsapni a mociját!
garamkalaci@gmail.com ide írd meg a címedet! Ajánlott levélként küldöm majd mert azért csak csak van értéke és legyen nyoma!
De csak fizukor lesz pénzem rá!Azt talán hétfőn meg kapom mert kocsiba be tankoltam mindent! Meg akkor holnap meg nézem mit csinál az enyém azzal a elektronikával!
Délután meg írom mi az eredmény! Aztán meg beszéljük ! Jó éjt
Hát figyi én annyit tudok segíteni meg van még az amiben nincs tiltás!
Nem fog menni fordszám mérő meg nem tudsz vele menni mert nem indul el a venti...
Ha gondolod próba erejéig elpostázom vagy csütörtökön Pestre fater fel viszi neked! Ha meg szűnik a hiba akkor tudod a megoldást! De majd most hogy jó a gépem kipróbálom előtte az enyémmel hogy mit nem csinál! annyira nem lehet szar mert amikor meg vettem mentem mocimmal és jó volt...
Vagy ha Pestre bejössz mocival akkor kiveszem az enyémből azt amelyik jó... Ki tudod próbálni de sajnos most nem állok úgy hogy ezért el mocizzak 200 km -t
én is gondoltam már,h ki kellene cserélni az agyát legalább próbaképp,h az lehet e a baj.. csak nem olyan sok van itt a környéken belőle.. csak lassan kezdek kifogyni az ötletekből..
Az gáz!
Ilyen dadogás volt nekem is mikor meleg volt a motor és alacsony fordulaton olyan volt mint ha nem lenne benzin...
Igaz még nem csináltam meg de azt mondták rá úszó szint karbi szinkron!
de ha minden fordulaton csinálja az gáz!
Esetleg a fő komputerrel lehet még hányás...
az enyémet mikor meg vettem egy olyan volt rajta ami ben nem volt tiltás! Alapból meredek :S nem indította le hűtőt ventit alig indult szóval katasztrófa volt össze vissza járt a motor!
vettem rá egy másikat bontottat pöcre indult gyönyörű volt az alapjárata minden turka nélkül...
Próbáld meg ha van valami haverod akinek ilyen gépe van hogy ki próbálod az ő elektrónikájával az a lelke!
Ezek megint csak tippek főként tapasztalat mert sokat szívtam az enyémmel! De le kopogom azóta hű társam és nagyon szeretem!
köszi az ötletet de ezen már tavaly nyáron túlestem..
kábel átnézés,trafó csere,gyertya csere de nem változott..
eddig csak bizonyos fordulaton dadogott de ma azt sem produkálta most viszont a kicsit komolyabb megtekerés után már minden fordulaton dadog pedig megy minden henger..
Helló!
Nem tudom mia pontos dolog én a blokkot nem turtam még soha!
De az egyes henger nekem is szokott rakoncátlankodni!
Hülyeséget nem akarok mondani nekem a gyertya kábellel van a gond!
Szét kaptam mind a 4et vágtam a gyújtó kábelből és újra tekertem hogy szoros legyen a pipánál is meg a trafónál is! De az nekem cserés lesz mert nagyon merev a kábel és töredezik a szigetelés!
Ez csak tipp nekem azóta rendben van moci...
Tényleg nem akarok hülyeséget mondani csak gondoltam meg osztom meg ezt nem nagy cucc megnézni!
még annyi,bár lehet,h hülyeséget kérdezek de ehhez a dadogáshoz nem lehet köze a magas fordulati vezérlésnek?abból gondolom,h még nem engedtem 8e fölé semmi baja nem volt.nem lehet,h a változó vez.nek az irányító része kavar be valamit ami a szelepfedélen van?tán folyamatosan nagyobbat nyit mint normál fordulaton.. bár ez lehet csak az én rossz gondolatmenetem csak már nem tudok mire gondolni elkeseredettségemben..
Balos tükröm 900ra van annak hosszabb a szára mint a 400nak de elvileg Radeknak kellene bár nem jelentkezett még érte.. talpam van a jobboshoz amit elvileg meg lehet fordítani és akkor balos de hát mit kezdjek utána egy jobbos tükörrel talp nélkül..
Ha esetleg megmarad a balos akkor tudok segíteni persze valami olcsóért..
megvolt az idei év első motorozása.. hát felemásra sikeredett..
jelenség;
beindítom mint máskor,pöccre indul,nem 3hengerezik járatom vagy 15-20percet tán még többet is majd GO. Az első 15-20km csodás volt,nem rángatott,nem dadogott,ment rendesen na de utána.. gondoltam már átmelegedett rendesen és kicsit megkergetem.. kb 150-160at mehettem és durván 2-3kmen keresztül max aminek a vége,h a faluba beérve már motorféken gurulva valami gyanús volt mert nem úgy húzott ahogy szokott.. gáz visszaenged lassít és az érdekesség,h most már minden fordulaton 3hengerezik!mindegy,h lassan gyorsan 2-3ezer vagy 5-6ezer dadog.nem áll le viszont valami kopogás kattogás hallatszik a szelepfedél alól az 1es hengertől.. tank le,gyertya ki persze fekete.. másik gyertya bele de azzaé is u.a.! na ilyenkor mi van?rátettem a tesztert hajszálra egyforma a 4 henger,lehúzgáltam egyesével a pipákat minden henger megy mert lejjebb esett a fordulat lehúzáskor,bár 1-4henger lehúzásánál csak leesett 2-3hengernél le is állt.
Esetleg valakinek valami ötlete erre?én már kezdem feladni a dolgot
A történet a következő...
ha megyek vele akkor meg mozdul a mutató és max felmegy az alsó fehér csík fölé kicsit! Tartós 150-160nál megy fel félig vagy városba! De abban pillanatban amikor van egy kis forgás meg tempó 50 - 60 is elég rohamosan vissza hűl!
Mi lehet a baja?
Amúgy semmi gond nincs vele pöcre indul hidegbe is ugrik nem eszik sokat tavaly 5,5Ler mászkáltam vele... Két személlyel már nem volt ilyen jó akkor meg ette a 6,5-7et is!
Még a rendszeresebben pályázókat kellene meginformálni, mennyire jó az eleje, mit használnak? Gondolok most Jézusra és Bassfanra, de utcára túrázni elég nekem a 15W.
Szia! Köszönöm szépen az infot!
Igen az enyém digitális műszerfallal van szeretem nagyon :D
Még nem akarom lecserélni mert 2éve van meg ebből 1évet használtam! Habár az igazat meg valva elégségesnek tartom a teljesítményét! persze tudom hogy egy 600 vagy nagyobb mennyivel jobb de nekem az eltarthatósága is szempont volt anno! Ne egye meg a hajamat :D Meg annyira nem is kergetem mert sokáig szeretnék motorozni meg nem szeretném szét csapatni a blokkot! Mondjuk meg lepődtem mikor olvastam egy cikket róla és azt írtál 11 000 nél van a nyomaték csúcs ez nekem nem tűnt fel meg az se hogy annyira pörgetni kellene! Habár viszonylag kevés a viszonyítási alapom előtte egy RS apriliám volt meg haver R6-osával mentem!
Én motult néztem a telóba! 15öst de ha mondtad hogy kicsit lehetne feszesebb így gondoltam rá hogy akkor legyen 20!
Elvileg kárt nem tesz a telónak ugye?
Köszi a segítséget kicsit még félve nyúlkálok bele mert ez nem egy olyan egyszerű gép mint az RS-em volt!
Másik esetleg törött lámpából kivették az égőfoglalatot és belefúrták ebbe.
Miénken a foncsor előtt, csak a műanyag házban van a foglalat, és van "e" jel a búrában.
6 és 9 kilósokat csinálták európai piacra is, forgalmazták minden felé. http://www.sportmotor.hu/motor...
600as teleszkóp ugyan az, csak ha digit műszerfalasod van akkor a felső zárókupak a különbség. Prézli meg tudja mondani hol milyen trükk van a cuccban mert neki még friss az élmény.
Olajat enyémbe IGOL 15W- tettem, eddig nem ijesztett rám, hogy behintázna de nem is kergetem bele a kanyarokba.
Köszi a teleszkópos tanácsot meg fogadom!
Mondjuk szét szedni nem tudom hogy fog menni mert még soha nem csináltam... A 600asnak a rajza meg van de az nem a legjobb mert nem is ugyan az!
Ami tuti a lámpával kapcsolatba hogy gyári mert rendesen ki van alakítva és ugyan olyan gumi sapkája van mint a rendesnek! A többit elfogadom...
ez lehet hülye kérdés előre is bocs! a 600asat meg a 900asat Európának is gyártották? Ezt csak ilyen alkatrész dolgok miatt kérdezem! Meg ha egyszer úgy alakul akkor RF-et szeretnék nagyobbat de akkor is max 600asat
Remélem ettől még megtűrtök itt
Akit érdekel, annak pedig itt a galéria:
http://sportmotor.hu/motoros_k...