Tényleg még valami:
Gyertyát majd nekem is cserélnem kell...
Nekem NGK CR9EK volt benne, és már kb 18 ezer km-t mentek :)
Tudom 9-es és nem 8-as, de valamiért nekem bevált. Tény, hogy hidegben nem használtam, csak tavasztól őszig...
Szóval hol lehet olcsón gyertyát venni?
Végül is nem feltétlenül NGK kell, hogy legyen, és lehet 8-as is :)
A lényeg, hogy 3000 Ft/db-nál olcsóbb legyen...
Olyan jó olvasni, hogy mindenki rakosgatja, ápolgatja a gépét, frissíti a blokkot, aztán majdnem elsírom magam, hogy én még egy csvart sem húztam rajta, pedig tervben volt a zselepcsiszolás, szelepszárszimering csere, hézagolás, vez lánc, és feszítő kengyel csere
A bal oldali lábtartó konzol, amit Imitől vettem nagyon fasza, az enyém azt hiszem otthon van, de az csálé kicsit és hegesztett (ettől függetlenül én 2 évig használtam, azért cseréltem, mert Imi jutányos áron odaadta :D)... köszi még1x
Mellesleg, mivel én szeptember legeleje óta Grazban vagyok (elvileg február végéig) ezért nem motoroztam egész ősszel, és már marhára hiányzik. Ezért is fájt a szívem a fórumra járkálni...
Na de majd ha lesz fórum tali, és elérhető távolságban leszek, akkor megyek én is :)
RED1 nem csalódtam benned, látom megy a pimpelés továbbra is! Nagyon tetszik ez az automatikus olajozás :) Grat!
Elhoztam ma a főfúvókákat. Ránézésre és szerelési szempontból a Prox
teljesen azonos a Mikunival, a tű beülő furata kicsit mélyebb, de ez
szerintem nem okoz gondot.
Úgyhogy ha be is válik, akkor megvan a kiváltó típus erre is.
Múlthéten elkezdtem szétszedni a mocit, és kiderült kéne pár dolog, kezd kiszőrösödni a gázbovden, gondolom egyidős lehet a kuplungbovdennel, azt is lecserélném, hátsó kerékben a hardipogácsák (ha jól tudom úgy hívják) el vannak öregedve. Szerintetek ezeket hol tudom beszerezni jó minőségűben, esetleg gyáriban?
Hát szerintem egy láncnak legalább 30.000et illene elmenni, ha az ember vigyáz rá, és rendszeresen keni.
Majdnem megkérdeztem minek neked a 200lovas lánc, de rájöttem hogy 900asod van
Ha majd szükséges lesz én is a nagyobb (200LE) terhelésre méretezett láncot akarom venni. Eddig 6000km alatt egyszer kellett utána állítani. Viszont jövőre mindenképpen cserés lesz.
Hát nekem volt olyan DID láncom ami 10.000 után részlegesen úgy megnyúlott, hogy ugrált tőle, és recsegett.Pedig nem csináltam vele semmi extrát, és volt láncspray, meg minden....
Most megint DID van fent, de a 130 lóerős.Lehet hogy drágább volt, de ez nem fog olyan könnyen megnyúlni a "powertől".
A használódás merőben függ a csuklódtól, és attól, hogy mennyire vigyázol rá.Van ismerős Hayabusával, 40.000 felett gyári lánccal, és még semmi baja.
Már én is összefele rakom a jövőhéten, szerdán megyek a 100-as
fúvókákért, megvannak a leköszörült VC dugattyúim, olajat és szűrőt
kell még vennem és elvileg kész.
Aztán a hátsó fékkört kell után töltenem és felrakom a rozsdamentes
saválló fékkaromat is .
Elektromos nyalánkságokat még kell kötözgetnem, de az már csak
hab a torgyán...
kb úgy indult be mint ha tegnap mentem volna vele utoljára..december közepétől nem volt pedig indítva.. a hangja szép,a co csavarok kint 5,5 körül mint annó nem háromhengerezik és veszi a lapot..ejti a fordulatot pikk-pakk alapjárat nem ingadozik..
menni viszont nem tudtam még vele mert teljesen le van vetkőztetve de jónak igérkezik remélem minden rendben lesz vele.. olaj már megjött megint repsol lesz 10W40 10e/5L szerintem jó ár volt és az új szűrő is itt van már..
tehát lassan lehetne tavasz mert már mennék mint állat
Egy darab eredeti fékkart akartak nekem adni használtan 10k-ért bontóban.
Ennyit tudok mondani mint referencia, szerintem kérdezz rá.
El tudom képzelni, hogy olcsóbb lesz, mivel ezek talán nem fogynak
annyira.
Hátha érdekel valakit, ezért elmondom, hogy eladóvá vált 400R gépem 290.000Ft-ért. Tel: 06-20-974-4243
Sajnos külalakra elég gányul néz ki a motor, mert a szeptemberi baleset óta nem foglalkoztam a festéssel, de legalább műszakilag alakul .
Gyertyát majd nekem is cserélnem kell...
Nekem NGK CR9EK volt benne, és már kb 18 ezer km-t mentek :)
Tudom 9-es és nem 8-as, de valamiért nekem bevált. Tény, hogy hidegben nem használtam, csak tavasztól őszig...
Szóval hol lehet olcsón gyertyát venni?
Végül is nem feltétlenül NGK kell, hogy legyen, és lehet 8-as is :)
A lényeg, hogy 3000 Ft/db-nál olcsóbb legyen...
De, ami jó hír, hogy lediplomáztam .
Olajat én itt vettem: OLAJ olcsón
A bal oldali lábtartó konzol, amit Imitől vettem nagyon fasza, az enyém azt hiszem otthon van, de az csálé kicsit és hegesztett (ettől függetlenül én 2 évig használtam, azért cseréltem, mert Imi jutányos áron odaadta :D)... köszi még1x
Mellesleg, mivel én szeptember legeleje óta Grazban vagyok (elvileg február végéig) ezért nem motoroztam egész ősszel, és már marhára hiányzik. Ezért is fájt a szívem a fórumra járkálni...
Na de majd ha lesz fórum tali, és elérhető távolságban leszek, akkor megyek én is :)
RED1 nem csalódtam benned, látom megy a pimpelés továbbra is! Nagyon tetszik ez az automatikus olajozás :) Grat!
Mindenkinek további jó röfi buherálást!
teljesen azonos a Mikunival, a tű beülő furata kicsit mélyebb, de ez
szerintem nem okoz gondot.
Úgyhogy ha be is válik, akkor megvan a kiváltó típus erre is.
Múlthéten elkezdtem szétszedni a mocit, és kiderült kéne pár dolog, kezd kiszőrösödni a gázbovden, gondolom egyidős lehet a kuplungbovdennel, azt is lecserélném, hátsó kerékben a hardipogácsák (ha jól tudom úgy hívják) el vannak öregedve. Szerintetek ezeket hol tudom beszerezni jó minőségűben, esetleg gyáriban?
üdv: Sanyi
Majdnem megkérdeztem minek neked a 200lovas lánc, de rájöttem hogy 900asod van
2200Ft volt literje. Nem neten rendeltem. Te milyen áron szerezted be?
Most megint DID van fent, de a 130 lóerős.Lehet hogy drágább volt, de ez nem fog olyan könnyen megnyúlni a "powertől".
A használódás merőben függ a csuklódtól, és attól, hogy mennyire vigyázol rá.Van ismerős Hayabusával, 40.000 felett gyári lánccal, és még semmi baja.
http://www.motorolajbolt.hu/te...
Már én is összefele rakom a jövőhéten, szerdán megyek a 100-as
fúvókákért, megvannak a leköszörült VC dugattyúim, olajat és szűrőt
kell még vennem és elvileg kész.
Aztán a hátsó fékkört kell után töltenem és felrakom a rozsdamentes
saválló fékkaromat is .
Elektromos nyalánkságokat még kell kötözgetnem, de az már csak
hab a torgyán...
menni viszont nem tudtam még vele mert teljesen le van vetkőztetve de jónak igérkezik remélem minden rendben lesz vele.. olaj már megjött megint repsol lesz 10W40 10e/5L szerintem jó ár volt és az új szűrő is itt van már..
tehát lassan lehetne tavasz mert már mennék mint állat
Láttam a videód, most jó lett a röfi ?
A videón elég szépen duruzsol.
Ennyit tudok mondani mint referencia, szerintem kérdezz rá.
El tudom képzelni, hogy olcsóbb lesz, mivel ezek talán nem fogynak
annyira.
Mennyiért jutottál hozzá?
Elvileg ez is hegeszthető, de egy eredetinek jobban örülnék.
Tegyük fel valahonnan tudok szerezni eredetit: milyen áron repkednek ezek? Mármint újonnan.