telószimering sámot mindenképp ird meg ha ki tudod venni belöle mert én 1el ár beszoptam nem sikerült jót rendelnem!Sajna most is darabokban van az eleje!
Viszont lenne még valami! Nem tudtok valami műanyagost ahol foglalkoznak igazi karbonnal? Mert nekem ami fent az egy karbon dob és kicsit szét van nyílva egykét felső réteg! Működést nem zavarja csak a tudat meg nem szeretem ha kokány valami!
Hát a műanyagokat be szereztem már! Baloldalról hiányzik a fiókos műanyag még! Tükör kell rá mert nem egyforma! Telóba kell olajat meg szmeringet cserélnem mert 1szer már halottam koppani :S
Meg fujni szeretném... Csak sok pénz kell hozzá annak ellenére hogy én fogom fújni!
Tesóm régi mocija! Ezt is én meg faterom fújtuk...
Meg az ilyen kötelező szerviz! Olaj csere a blokkba habár ott bajban vagyok vele mert az olaj gombánál csöpögteti! És már cseréltem többször tömítést de nem jó! Úgy hogy most van olyan tömítő pasztám amivel blokkot szokták összerakni meg kenem azzal mentet plusz a tömítés! Aztán majd kiderül...
Csak hát az olaj a balokba 10 000FT meg a telóba tükör szóval olyan 30k simán rá verek és holvan még a dukkó :S De majd apránként össze áll...
A szára éppen meg van, de azt nem tudod áttenni a másik tükörre.Száron a tükörfejet tudod billenteni is nem csak csavarni. Én próbáltam vízszintesre állítani az oldalát. van aki szögbe állítja, kinek hogyan tetszik. Hosszabb egyik szára? Képeken nem látszik csak az, hogy billenteni kéne egyiket a másikhoz.
Imi,nem maradt épp tükröd a röfiből?vagy legalább használható szárad..
Nem tudom,h melyik oldali kellene mert kétféle van rajta és nemtom melyik a sajátja..de még a magasságuk,állásuk se egyforma,és a bal rövidebb pár centivel mint a jobb
Ma én is belebújtam a motorba kicsit, céltudatosan a zetor hang okának felderítése érdekében.
Mint kiderült végül is bejött amit kikövetkeztettem, az van, hogy a szelepváltó excenter vége (fogaskerék) és az aktuátor dugattyújának szára (fogasléc), pont úgy állnak, hogy teljesen behúzott állapotban ahelyett, hogy feszítené a léc az excentert, az excenter a léc két foga között kotyog úgy 5-8 fokot.
Ez meg pont elég ahhoz, hogy kiemelje a szelepkarokat, a szelepkar hézagok meg csak véghelyzetekben érvényesek .
Úgyhogy majd állhatok neki méretre lecsiszolni az aktuátor dugattyúfejeiből, hogy véghelyzetben pont feszítsék az excentert.
De utána végre elhallgat ez a hengerfej és kuss lesz.
Azért közel 2 év alatt csak sikerül egy használható motort összehozni...
az egyik a belső átmérő mélysége a másik a külső átmérőé!53-t kb ra mértem mert igy hogy nem tudom kivenni a szárat nem ér be rendesen a tolómérőm.de amint kiderül az 54 a jó méret de még nem tisztázott a mélysége!
8 a külső méret amit a zeeger fog és 9.5 a belső ahol a két gyűrű lehúzza az olajat....az ilyen peres szimeringeket szokták használni mert kisebb külmérettel mégis el lehet érni a szélesebb szimering általi hatást...
a TL-em volt ilyen..rövidebb áttétele volt és 2-3ban ha hátam mögött jöttek azt mondták,h rendesen lehetett látni gyorsításnál,h szétterül a gumi.. abban is volt nyomaték..de ez már múlt.. sajnos..
Valakinek ha kell főleg az új banditos mesternek van eladó telószimeringem 41-53-8/9,5 nekem nem lett jó!2500 a bolti odaadom 2000-ért!Sértetlenek!20/5913818
Meg fujni szeretném... Csak sok pénz kell hozzá annak ellenére hogy én fogom fújni!
Tesóm régi mocija! Ezt is én meg faterom fújtuk...
Meg az ilyen kötelező szerviz! Olaj csere a blokkba habár ott bajban vagyok vele mert az olaj gombánál csöpögteti! És már cseréltem többször tömítést de nem jó! Úgy hogy most van olyan tömítő pasztám amivel blokkot szokták összerakni meg kenem azzal mentet plusz a tömítés! Aztán majd kiderül...
Csak hát az olaj a balokba 10 000FT meg a telóba tükör szóval olyan 30k simán rá verek és holvan még a dukkó :S De majd apránként össze áll...
Az nem jó! Remélem az enyém nem kerül ilyen sorra! Tiszteljük a kicsikét...
Épp most jöttem be meg sétáltattam az enyémet nehogy el lustuljon tavaszra :D
Nem tudom ismeritek e?
Elég jó áron legyártják:
http://82.131.181.197/web/spoi... Spoilerek!
http://www.auto-tuning.hu/ Fő oldal
Nem tudom,h melyik oldali kellene mert kétféle van rajta és nemtom melyik a sajátja..de még a magasságuk,állásuk se egyforma,és a bal rövidebb pár centivel mint a jobb
Nemsokára kiderül
Slingshot
Mint kiderült végül is bejött amit kikövetkeztettem, az van, hogy a szelepváltó excenter vége (fogaskerék) és az aktuátor dugattyújának szára (fogasléc), pont úgy állnak, hogy teljesen behúzott állapotban ahelyett, hogy feszítené a léc az excentert, az excenter a léc két foga között kotyog úgy 5-8 fokot.
Ez meg pont elég ahhoz, hogy kiemelje a szelepkarokat, a szelepkar hézagok meg csak véghelyzetekben érvényesek .
Úgyhogy majd állhatok neki méretre lecsiszolni az aktuátor dugattyúfejeiből, hogy véghelyzetben pont feszítsék az excentert.
De utána végre elhallgat ez a hengerfej és kuss lesz.
Azért közel 2 év alatt csak sikerül egy használható motort összehozni...
a TL-em volt ilyen..rövidebb áttétele volt és 2-3ban ha hátam mögött jöttek azt mondták,h rendesen lehetett látni gyorsításnál,h szétterül a gumi.. abban is volt nyomaték..de ez már múlt.. sajnos..