én végigszoptam vele 3 hétvégét
elvittem futón a motort Redhez,h hangoljuk össze
1 hétvégét volt jó ugyan azt csinálta
és azóta is u.a. a baja.. hidegen mint ha nem kapna
eleget de kb15-20km után semmi baja..ki érti ezt !
szóval nem túl szép szezon volt..de idén nem így lesz mert addig szedem szét össze még jó nem lesz!
csak a karbi hiába van kipróbálható állapotban,ha jó lesz akkor vehetem vissza mert alatta van a vezlánc veszítője..szóval inkább szépen sorban... kijut az élvezetekből..de még van rá idő tavaszig
azért a 900as paripádat szívesen kipróbáztam volna..
van már azóta másik?vagy mi lett a múltkori kis malór végeredménye?
Nem vagyunk jobbak
Én legalábbis biztosan nem.
Egy nap kb.5-ször szedtem darabokra azt a kurva karbit
Aztán vettem egy bontottat
Az is szar volt
De a kettőből összejött
Sok sikert
igazad van Lacibá,már észrevehettem volna korábban is,csak eddig lusta voltam kivenni belőle a kis műanyag dugót,h megnézzem,h csak furat vagy menet is van benne
a szelepfedél meg jön le lassan mert nem szarral gurigázok...majd lesz valami..
amúgy volt mosva,de láncot még nem mostam rajta, mivel nem mentem összesen 1500km vele múlt szezonban..pont nem azt figyeltem..kisebb karbi problémáim voltak...de tény,h műszakilag jobbak vagytok
Na azért ennyire ne bonyolítsd túl... a pucolás ingyen van.
A 250ml-es Repsol van olyan 2k körül, tehát drága. Ha nem kaptam volna tavaly az olajhoz 2x is ajándékba, az életbe nem veszek.
kell egy lityi repsol olaj még úgyis lehet azzal együtt rendelek egy lánckenőt is..bár gondolom az arany áron van a Molhoz képest...de tán tiszta marad ha már 1 napot vakartam ki a trutyiból..
MOL nekem se jött be. Azt használom a mai napig, de hányingert kapok tőle.
Undorító az egész lánc-lánckerék-kerék. Azt se tudom már milyen színű a felnicsíkom...
Viszont olcsó, és van mindenhol.
Tavaly amit nagyon szerettem, az a Repsol lánckenő volt, na az profi cucc.
hát akkor kipróbálom én is a Molost..legalább itt van helyben,nem kell menni utána..kiderül..
Imi
Megjött a cucc és képzeld a futesz összehegesztette a kétfelé vágott lánckereket..jól sikerült neki mert nem látszik....
Komolyra fordítva a szót köszönöm szépen!
El is feledtem tegnap,azt tudtátok,h a hátsó villa alján gyárilag van helye emelőszemnek m8 menettel a belsejében?esztergáltattam hozzá emelőszemet hátra és akkor láttam csak,h az először oxidált furatnak látszó lyuk már előre el van készítve erre a célra
Szóval fejlődik a gép lassacskán..
Bár még szelepfedél nincs lent de az lesz a következő..bár ez kicsit melegebb rész mint az eddigiek de majd alakul..
Hmm... érdekes, nekem a MOL-ost, és a Castrolost is leszórta - de a Molos jobban bírta - , most Motul láncsprém van, na ez az istennek sem akar leszóródni, pedig vastagon terítem, esőben is sokkal tovább bírta, mint az előző kettő, az árára már nem emlékszem....
A tavaszra való felkészítés sajna nekem is messze van még, pedig lenne tennivaló bőven
Jó volna, ha idén már nem kellene többet láncsprét használnom.
A Banditos kollégáknál egy ideig nagyon ment az automata vagy félautomata
láncolajzás megvalósítása.
Az alábbi megoldást zseniálisnak találom, igaz módosítanék rajta egy keveset,
mert a megoldás egy-két alapelvével nem értek egyet, de ezt tesztelték és
működik, ha lesz időm tutibiztosan építek egy ilyet:
RN 3632 Recézett /Schnorr/ alátét A
RN 3726 Kontakt alátét, karmos A, C60
RN 3728 Kontakt alátét
DIN 6798 Külso fogazatú alátét
DIN 128 Hullámos alátét
Egy picikét tévedésbe vagyol http://www.reisser.hu/kotoelem...
És itt csak néhány fajta van
Ha jobban megnézed az oldalt még engem is megtalálsz,mint Délnyugat Mo.-i képviselő.Már 15-éve
hát én is a rendbetevők közé tartozom épp.. jelenleg épp futómű nélkül áll a paripa felemelve..
lánc kint fogaskerekek levéve,várom futibutit,h iderobogjon a fincsi lánccal..
karbi is összerakva kb 1 hét etanolban ázás után..érdekes dolgok jöttek ki belőle..fekete és fehér megnevezhetetlen valamik..a fekete még csak retek,de a fehér lerakódásnak látszó izé nemtom mi... remélem folyni sem fog sehol és jó is lesz..
hátsó villa csavarja 1ujjal kijött és már le is van takarítva brigivel a kihajtás környéke..volt egy vödör láncspray-s retek rajta.. szóval ma is előrébb léptünk a kicsikével..
a kérdés;
-normális,h az első fogaskerék lötyög nem áll feszesen?
-villavéső gumi aminek nekiér a lánc alil már elkopott..lehet ilyet venni valahol?
-milyen láncspray-t vegyek,amitől nem lesz a fél motor retkes?
ez szép litánia lett... legalább él a fórum
jó éjt mindenkinek!
Hálásan köszi