Üdv!
Szerintem is kontakt, de távolból bárki lehet okos. Én úgy jártam, hogy az akksi kék(negatív) kivezetése nem adott át. Egész du motoroztam és egy hosszas lámpánál állás erejére leállítottam. Piros&sárga, indítanám elmegy minden műszervilágítás amíg a startert nyomom(volt egy kis érdekes hang is). Az akksi sarok nem adott át. Ezt egy hullámos alátét közéiktatásával meg tudtuk javítani (költsége: volt itthon ) Viszont mégegyszer hangsúlyozom volt műszerfal világítás, meg minden, csak az indításhoz volt kevés a kontakt. Sok sikert!
Jó éjt mindenkinek.
Látom az urak nagyon benne vannak a gatyába rázásban. Helyes helyes!
Én még sajnos nem tudtam nekiállni (vizsgaidőszak), viszont egy más jellegű kérdésem lenne: a jelenlegi gerincvédőmet le szeretném cserélni. Tkp. csak az a baja, hogy addig addig nézegettem az egy mérettel nagyobbat, amíg az nem lett belőle. Így viszont a tarkó környékén is kicsit eláll ha a motorra ülök illetve az alja is - a nadrágba bele sem tudom gyűrni az alját. Nézegettem a Knox Kompaktot, de pár napja a Hervisbe tévedtem és ott felpróbáltam egy ilyet. Ez pedig tökéletesen illeszkedik és kényelmes és stb. Laposabb is, mint a mostani, viszont "snowboardos" gerincvédő. A gerincnél lévő műanyagok egy leheletnyivel "gyengébbnek" tűntek, mint a mostanimon, viszont több helyen is vannak egyéb elnyelő párnák (vese, váll, kulcscsont).
A kisregény után (és mivel semmilyen minősítést nem találtam a gerincvédőkről): lehet különbség egy motoros gerincvédőként eladott verzió és egy snowboardos / síelőknek szánt típus között? Mármint biztonság szempontjából.
Meg még egy dolgot vettem észre: a Demon hátulja ilyen eléggé tömör cuccal van borítva - tuti nem túl szellős. Bár a mostani sem funkcionált klímaként nyáron...
Egy kis segítségre lenne szükségem, megpróbáltam ma beindítani a motort, de nem tudtam. Beleraktam az aksit, fel van töltve, de még gyujtást sem tudtam adni, a kulcsot elfordítottam, de semmi nem történik. A motor kint van fedett garázsban, de a hőmörséklet a kinti. Elsőnek kontakthibákat keresek, de sajnos csak jövő hétvégén tudok vele foglalkozni, ha van még valami ötlet szívesen veszem. üdv mindenkinek
Holnap postázom a láncvédőt. Más nem érdekel? Egy postával elmehet más is. Kilóméteróra spirálom van 2 is, csak mindkettő szakadt.
Biker-World forgalmazza a 6 kilósét ami ugyan az.
Apropó, találtam Pro-x (Mikuni) fúvókát elérhető áron, a Pinkmotors forgalmaz.
Jövőhéten felhívom őket, egyelőre 100-ast rendelek, aztán ha nem jó feldörzsárazom.
A helyedben 400-ast nem vennék.
Igaza van Lacibának, 900-hoz képest babetta, viszont azzal nem értek egyet,
hogy kivisz a világból, pont ugyan az a pörgős blokk van benne mint az RF-ekben,
és a GSXR 400-akban.
arra azért számíts,h a 900 után olyan lesz mint ha újra visszaülnél a kezdőmotorodra..igaza van Lacibának
de ha jó akkor legalább motor és tudsz menni valamivel,nem kocsiból nézed ahogy más motorozik!
a blokkjára figyelj leginkább,ha a motorja jó és nem 6 nyomon megy nagy gáz nem lehet vele...de majd a komolyabban hozzáértők segítenek biztos valami odafigyelnivalóval..
A két ezüst és a fényvisszaverős fehér ami szóba jöhet.
Valószínű elmegyek Ajkára érte és kiválasztom amire aszondom OK.
Van egy csomó kép a honlapján, de nincs jelezve melyik milyen!?
Még megvan. Postaköltség, aztán majd vendéged vagyok egy szendvics - colára ha összefutunk. Megpucolva az sincs!
Dob azért nincs annyira hátul mint a gyári:
Dob elejénél esetleg pár centit nyerhetsz ha levágsz az összekötőből, rövidebb rugót veszel aztán had szóljon!
Vagy a váz alsó nyúlványát támasztod alá emelővel, vagy a váznyúlvány keresztösszekötőjénél fogva megemeled annyira, hogy pont tehermentesüljön a hátsó kereked. Én a kettőt egyszerre alkalmazom a biztonság érdekében.
Én ma mentem! Dejóisvolt. Nem volt sok, de megvolt az idei év első gurulása. Mindenkinek szerelés- és balesetmentes találkozókban gazdag szezont kívánok!
Ger!Bódis Titan dobot vettem de nem tudom hogy az-e mert márkajelzés nincs rajta.De egyenlőre nem igazán tetszik rajta mert nagyon hátra nyúlik a lábtartó után pedig rövid dob,túl hosszú hozzá az összekötőcső.
akkor ezzel a résszel nem lehet baj..megmondom őszintén,még nem néztem,h hogy jön szét..
a ktm-nél pintelőszemes volt a láncom,azt lehetett bontani de ezt sem lesz bonyolultabb feltenni ezek szerint..
köszönöm még egyszer!
rendben..így fogok tenni!
Bár remélem a lengővilla tengelye könnyen ki fog jönni..sikerült már ilyennel rászaladnom még quados kriosszos korszakomban..úgy kellett kimelegíteni a csavart az alumíniumból.. de biztos nem lesz gond (remélem)
brigi d3 már otthon bekíszítve mosáshoz.. ezzel is előrébb vagyok a szervizeléssel..
már csak a karbinak kell összeállnia meg a szelephézagoknak és csudiszép lesz a szezon
Kislánckerék belső felén van az összefüggő olajréteg.
Patentszem festett hevederje van kívül.
Láncot NEhogy oldószerbe tedd mert tönkrevágod.
Ecsettel brigéciollal (nem belemerítve), utána folyóvízzel öblíteni.
Lengővillatengelyt kihúzod, lengőkatr hátrahúzod és befűzöd a láncot.
Tengelyt zsírozd meg rendesen összerakás előtt.
Szerintem is kontakt, de távolból bárki lehet okos. Én úgy jártam, hogy az akksi kék(negatív) kivezetése nem adott át. Egész du motoroztam és egy hosszas lámpánál állás erejére leállítottam. Piros&sárga, indítanám elmegy minden műszervilágítás amíg a startert nyomom(volt egy kis érdekes hang is). Az akksi sarok nem adott át. Ezt egy hullámos alátét közéiktatásával meg tudtuk javítani (költsége: volt itthon ) Viszont mégegyszer hangsúlyozom volt műszerfal világítás, meg minden, csak az indításhoz volt kevés a kontakt. Sok sikert!
Jó éjt mindenkinek.
Látom az urak nagyon benne vannak a gatyába rázásban. Helyes helyes!
Én még sajnos nem tudtam nekiállni (vizsgaidőszak), viszont egy más jellegű kérdésem lenne: a jelenlegi gerincvédőmet le szeretném cserélni. Tkp. csak az a baja, hogy addig addig nézegettem az egy mérettel nagyobbat, amíg az nem lett belőle. Így viszont a tarkó környékén is kicsit eláll ha a motorra ülök illetve az alja is - a nadrágba bele sem tudom gyűrni az alját. Nézegettem a Knox Kompaktot, de pár napja a Hervisbe tévedtem és ott felpróbáltam egy ilyet. Ez pedig tökéletesen illeszkedik és kényelmes és stb. Laposabb is, mint a mostani, viszont "snowboardos" gerincvédő. A gerincnél lévő műanyagok egy leheletnyivel "gyengébbnek" tűntek, mint a mostanimon, viszont több helyen is vannak egyéb elnyelő párnák (vese, váll, kulcscsont).
A kisregény után (és mivel semmilyen minősítést nem találtam a gerincvédőkről): lehet különbség egy motoros gerincvédőként eladott verzió és egy snowboardos / síelőknek szánt típus között? Mármint biztonság szempontjából.
Meg még egy dolgot vettem észre: a Demon hátulja ilyen eléggé tömör cuccal van borítva - tuti nem túl szellős. Bár a mostani sem funkcionált klímaként nyáron...
Egy kis segítségre lenne szükségem, megpróbáltam ma beindítani a motort, de nem tudtam. Beleraktam az aksit, fel van töltve, de még gyujtást sem tudtam adni, a kulcsot elfordítottam, de semmi nem történik. A motor kint van fedett garázsban, de a hőmörséklet a kinti. Elsőnek kontakthibákat keresek, de sajnos csak jövő hétvégén tudok vele foglalkozni, ha van még valami ötlet szívesen veszem. üdv mindenkinek
Holnap postázom a láncvédőt. Más nem érdekel? Egy postával elmehet más is. Kilóméteróra spirálom van 2 is, csak mindkettő szakadt.
Biker-World forgalmazza a 6 kilósét ami ugyan az.
http://www.biker-world.hu/kate...
Jövőhéten felhívom őket, egyelőre 100-ast rendelek, aztán ha nem jó feldörzsárazom.
Igaza van Lacibának, 900-hoz képest babetta, viszont azzal nem értek egyet,
hogy kivisz a világból, pont ugyan az a pörgős blokk van benne mint az RF-ekben,
és a GSXR 400-akban.
Milyen megfontolásból vennél pont 400-at ?
de ha jó akkor legalább motor és tudsz menni valamivel,nem kocsiból nézed ahogy más motorozik!
a blokkjára figyelj leginkább,ha a motorja jó és nem 6 nyomon megy nagy gáz nem lehet vele...de majd a komolyabban hozzáértők segítenek biztos valami odafigyelnivalóval..
Mint egy babetta
Igaz,hogy ha rendben van kivisz a világból.
Valószínű elmegyek Ajkára érte és kiválasztom amire aszondom OK.
Van egy csomó kép a honlapján, de nincs jelezve melyik milyen!?
Dob azért nincs annyira hátul mint a gyári:
Dob elejénél esetleg pár centit nyerhetsz ha levágsz az összekötőből, rövidebb rugót veszel aztán had szóljon!
Ger!Bódis Titan dobot vettem de nem tudom hogy az-e mert márkajelzés nincs rajta.De egyenlőre nem igazán tetszik rajta mert nagyon hátra nyúlik a lábtartó után pedig rövid dob,túl hosszú hozzá az összekötőcső.
Ez érdekes 1 motortipus mert ha 1 apróságot kell is kicserélni akkoris a fél motort szét kell szedni.nem voltam még így egyik motorommal sem:
a ktm-nél pintelőszemes volt a láncom,azt lehetett bontani de ezt sem lesz bonyolultabb feltenni ezek szerint..
köszönöm még egyszer!
Enyémből még ütni se kellett, simán áttoltam az első koccantás után.
Bár remélem a lengővilla tengelye könnyen ki fog jönni..sikerült már ilyennel rászaladnom még quados kriosszos korszakomban..úgy kellett kimelegíteni a csavart az alumíniumból.. de biztos nem lesz gond (remélem)
brigi d3 már otthon bekíszítve mosáshoz.. ezzel is előrébb vagyok a szervizeléssel..
már csak a karbinak kell összeállnia meg a szelephézagoknak és csudiszép lesz a szezon
Rugóstag mögül hiányzik egy gumilap ami megvédi a kerék felhordta sártól. Érdemes pótolni!
Pizzafuti odaért?
Kislánckerék belső felén van az összefüggő olajréteg.
Patentszem festett hevederje van kívül.
Láncot NEhogy oldószerbe tedd mert tönkrevágod.
Ecsettel brigéciollal (nem belemerítve), utána folyóvízzel öblíteni.
Lengővillatengelyt kihúzod, lengőkatr hátrahúzod és befűzöd a láncot.
Tengelyt zsírozd meg rendesen összerakás előtt.
Nem mostam meg őket a korrózióvédelem miatt.